Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Weekendje weg..

U leest om dit moment het verhaal Weekendje weg. gepost door Lot Verstee. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Lot Verstee
Gepost op: 2009-9-9

Verhaal:

Weekendje weg.
Ik ben Lot, een meisje van 18 jaar. Ik heb een vriend genaamd Sander. Zo'n drie weken geleden had Sander een verrassing voor me, hij kwam op mijn werk langs om me te vertellen dat hij mijn baas had gesproken en dat ik meteen mee mocht want hij had een weekendje weg geregeld, super romantisch.
Ik was nog maagd en had tijdens een pauze bij een tankstation een vriendin gebeld dat het wel eens kon gebeuren maar dat ik het best eng vond.
Eenmaal aangekomen in Belgie was ik super blij om samen met mijn vriend te zijn en dat ik mijn ouders weer zou zien (die wonen in Belgie) maar valt mijn oog neer op het huisje naast ons, ik zie 4 mannen op hun balkon zitten en ze zijn niet verkeerd en kijken ondeugend naar me. We zetten onze spullen neer en ploffen neer op de bank om mijn lievelings gerecht te eten, dat Sander helemaal speciaal had klaargemaakt en we kijken naar de titanic. Sander zijn telefoon gaat af, hij loopt naar buiten en komt met een verbaasd en paniekerig hoofd terug pakt zijn jas en zegt, schat ik ben over twee uurtjes terug, ik vraag wat er is maar krijg geen antwoord en weg was hij. Daar zat ik dan helemaal alleen. ik besloot naar mijn buren te gaan om me voor te stellen, als ik heb aangebeld hoor ik, ''wie is daar''? dus ik loop naar waar het geluid vandaan komt en kijk door het raam, ik kijk me ogen uit als ik besef wat ik zei, 4 mannen op een bed die elkaar af lopen te rukken, een man vraagt of ik naar binnen wil komen, eerst twijfel ik maar dan loop ik naar binnen. Eenmaal binnen wordt ik helemaal gek als ik zie hoe ze bezig zijn, ze waren heel lief voor me eentje stond op en pakte mijn hand en legde me midden op het bed, de vier mannen zo geil als wat zaten om me heen, ik werd ook geil. een van de mannen zoende me en mijn broek werd ondertussen uitgetrokken, ik stopte met zoenen en mijn shirtje deed ik zelf uit. mijn bh werd van me lijf gescheurd en me slipje ook, ik werd gebeft door mark, lars masseeerde mijn borsten. ik pijpte bas en mathijs pijpte een van de andere jongens, bas kwam en spoot alles over mijn lichaam heen, ze begonnen als gekken alles van mijn lichaam te likken, ik was zo geil dat ik tegen lars zei dat hij me moest neuken, ik dacht niet eens aan Sander, hij ging boven op me liggen, zoende me en begon me keihard te neuken toen ik klaar was gekomen, zag ik dat mark op het bed zichzelf lag te rukken ik ging boven op hem zitten en neukte hem hard toen ik opstond om naar mathijs te lopen, pakte bas me vast en duwde mijn hoofd zachtjes naar beneden om me gebukt te krijge, hij neukte me stevig in me kontje, voor ik het wist werd ik ondertusse gebeft door lars. toen we allemaal rustig werden lage we met elkaar op bed elkaar testrelen en te zoenen, toen mijn oog op de klok viel, het was 1 uur en 35 minutenlater, ik moest naar mijn eigen huisje om te douche voor dat Sander thuiskwam, toen sander thuiskwam vertelde hij dat ze beste vriend in het zieken huis lag door een heftig ongeluk, en hij was zo in shock van het nieuws dat hij meteen naar hem toe wou, ik hield zoveel van hem, dat ik niet tegen hem kon liegen ik nam hem mee naar de buren en heb alles verteld, gek genoeg was hij niet boos en vond hij het goed dat ik ging expirimenteren en dat ik eerlijk was geweest, toen hebben we het heerlijk overnieuw gedaan maar dit keer met Sander erbij.

Aantal keer bekeken: 8224
Waardering: 3.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online