Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Weerwolf op de weide 2.

U leest om dit moment het verhaal Weerwolf op de weide 2 gepost door Jelle Wentink. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Jelle Wentink
Gepost op: 2009-12-23

Verhaal:

Weerwolf op de weide 2
Weerwolf op de weide 2

Na een half jaar lang in het bos geleefd te hebben hadden peter en ik er genoeg van, het werd winter, we moesten in een oude hut leven en aten takken bessen wat konijnen en als we weer weerwolf werden moesten we zoveel mogelijk doden zodat we de maand doorkwamen.

Zelfs peter had er genoeg van en aldus gingen we terug naar het dorp waar we vandaan
Kwamen, we vermomden ons als iemand anders, gelukkig stond ons huis nog leeg en lag er nog genoeg geld om jaren mee rond te komen.

De maanden verstreken, het leven was niet makkelijk maar we redden ons, we hadden eten water en verwarming televisie en computer.
Ons leven ging gewoon door, maar op een nacht met volle maan, toen we als wolven door de straten op weg waren naar de heide en het bos hoorden we een schot.
Peter viel hevig bloedend naast me neer, dood.

Eerst besefte ik niet dat peter dood was maar toen hoorde ik een stem ‘ zo rotwolf, lekker mijn schapen, herder en hond vermoorden he!’
Nu snapte ik het, die man was mijn oude baas, degene waarvoor ik werkte toen ik de schapen had vermoord en mijn hond tess!!
Langzaam stapte hij op mij af, en wilde mij ook vermoorden, toen deed ik iets waar ik nog nooit van had durven dromen, ik vloog hem aan en scheurde zijn keel open, waarna hij met veel geschreeuw een pijnlijke dood stierf.

Ik heb peters lichaam in de tuin begraven, tussen de begonia’s en de rozen in, dat was zijn plekje.
Peters kamer zit op slot, ik heb alle weerwolfspullen inclusief zij wolfriem verbrand, want als dat in verkeerde handen viel was de ravage niet te overzien, doodzonde maar het moest.

Na acht jaar lang in dat huis te hebben gewoond, werd de moord op mijn oude, morsdode baas ontdekt, de kranten stonden er vol mee en het nieuws had het nergens anders over, er waren zelfs complete websites waar mensen met elkaar gingen chatten en proberen de ‘misdaad’ op te lossen.
Er gingen verhalen de ronde dat een weerwolf hem gedood had en hij hem ernstig verwond had, de politie vond dat deze mensen gek waren maar ik wist wel beter….

Na een paar weken beloot ik wraak te nemen, elke avond deet ik mijn riem om ( oja over de riem had ik jullie nog niks verteld maar na een halfjaar krijgt iedere weerwolf een wolfsiem zodat hij zijn talenten vaker kan gebruiken) en ging op pad, op pad om te moorden, elke morgen opnieuw werden vreselijk verminkte lichamen gevonden van zowel mensen als dieren blederig goor en bovenal ,dood.


Het dorp leefde in chok, niemand mocht na 5 uur naar buiten, maar het hielp niets ik moordde stukje bij beetje alle inwoners, dieren en huisdieren uit, de politie stond voor een raadsel, dat tot de dag van vandaag nog steeds niet is opgelost, dus blijf op je hoede….


Aantal keer bekeken: 2753
Waardering: 7.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online