Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Welkom thuis deel II.

U leest om dit moment het verhaal Welkom thuis deel II gepost door Dani. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Dani
Gepost op: 2006-11-30

Verhaal:

Welkom thuis deel II
Onze buurvrouw had Jen en mij zien neuken op de keukentafel en terwijl wij beide vol verbazing in ons adam en eva kostuum haar aankeken liep ze elegant naar de achterdeur van ons huis, deze was altijd open en zonder zich te generen deed ze de deur open en kwam ze ons huis binnen. Onze buurvrouw, Monique, was 26 jaar oud, single en ze had een heerlijk figuur. Toen ze bij ons aangekomen was zei ze lief: jullie vinden het toch niet erg dat ik jullie begluurd heb? uhm...nee zei ik en Jen vond het eigenlijk wel een beetje opwindend. Jullie hebben allebei een zeer mooi lichaam zei ze met een kleine blos op haar wangen. Maar jij ziet er ook erg aantrekkelijk uit zei Jen tegen haar, of niet lieverd? Ja zei ik, en ik bekeek haar van top tot teen. Ik vind het wel een beetje oneerlijk zei ik lacherig. Monique kijkt hoe wij neuken en nu staat ze in onze keuken naar onze naakte lichamen te kijken en wij zien alleen haar hoofd en nek bloot en over de rest van haar lekkere lichaam zitten kleren. Als je wilt mogen jullie mij uitkleden, zei ze verleidelijk. Jen en ik keken elkaar met een geile glimlach aan en we liepen vervolgens met z`n drieen naar onze badkamer. Jen ging als eerste onder de douche staan en liet het warme water over haar geile en zojuist gebruikte lichaam lopen. Ik liep naar Monique en gaf haar een kus in haar hals, daarna een op haar mond. Haar tong gleed in mijn mond en begroette de mijne, terwijl we tongzoende deed ik haar broek los en deze gleed van haar heupen op de grond. Mijn handen streelde over haar billen en richting haar kutje. ik voelde door de string heen dat Mon ook al goed geil was en trok aan haar string waardoor deze zich op haar broek op de grond nestelde. Haar kutje voelde heerlijk zacht aan en ze was goed geschoren, terwijl ik twee vingers in haar liet glijden voelde ik hoe enorm groot haar natte opening was en liet meteen nog een vinger naar binnen glijden. Terwijl ik haar aan het vingeren was trok ze haar blouse en haar rode bh uit, ik keek naar haar borsten en ze had makkelijk cup C met heerlijke grote en vooral harde tepels. Dani komen jullie nu eindelijk riep Jen vanuit de douche... Mon nam mijn hand vast en haalde mijn vingers uit haar kutje, ze bracht mijn vingers die doordrenkt waren van haar kutvocht naar haar mond en likte gulzig al haar eigen kutvocht van mijn vingers. Mijn pik was inmiddels weer keihard geworden. Ik ga naar Jen, ga je mee vroeg Mon. Ik zou wel willen maar de douche is maar groot genoeg voor twee, ga jij maar eerst zei ik. Terwijl Mon bij Jen onder de douche stapte ging ik op de kleine houten stoel zitten en zag ik hoe er twee heerlijke, geile meiden met elkaar onder mijn douche stonden. Ik zag hoe ze elkaar kusten en hoe ze elkaar deden wassen, opeens verdwenen er een aantal vingers van Monique in het kutje van Jen en ik hoorde Jen kreunen, terwijl ik naar de twee vrijende meiden keek wreef ik zachtjes over mijn pik die keihard was. Na een tiental minuten kwamen ze beide met een ontzettend grote glimlach onder de douche vandaan en ik stapte snel in want ik had het best een beetje koud gekregen. Terwijl ik stond te douchen zag ik hoe de meiden elkaar afdroogden en ik begon me te wassen. Na een aantal minuten draaide ik me weer om maar zag niemand meer, snel draaide ik de kraan dicht en stapte uit de douche, nog steeds zag ik niemand. Ik riep Jen waar zijn jullie...geen reactie, ik droogde me af en liep naar de huiskamer...niemand te zien, naar de keuken...ook niemand te zien...toen ik bij onze slaapkamer aankwam zag ik de meiden naakt op hun rug, naast elkaar ons bed liggen met beide hun benen gespreidt, we hebben op je gewacht zei Jen geil, ik liep naar de rand van het bed en liet me op mijn knieen zakken, de kut van Jen lag nu voor me en gulzig begon ik haar te beffen...Jen kreunde en na een aantal minuten schoof ik naar links en begon nu Monique te beffen en ook zei kreunde van genot, terwijl ik haar befte liet ik een vinger in haar kontje glijden en zag hoe intens zei dit beleefde. Na een aantal minuten ging Jen met haar kutje boven de mond van Monique zitten, en Mon liet haar tong over de clit van Jen glijden en nu kreunde beide meiden van genot een geilheid. Na een twintigtal minuten van intensief beffen en vingeren waren beide dames klaar voor een eindspurt. Allebei op handen en knieen naast elkaar zitten zei ik, en gretig deden de meiden wat ik ze had opgedragen. Ik liet mijn pik eerst tussen de zeiknatte schaamlippen van Monique door glijden en begon haar intensief te neuken, terwijl we neukten kusten de meiden elkaar en ik moest oppassen dat ik bij die aanblik niet nu al klaarkwam. Na een kwartier harde en zachte stoten te hebben afgewisseld begon het lichaam van Mon een beetje schudden, nog vijf minuten keihard neuken waren voldoende dat Mon met een ongelofelijke schreeuw klaarkwam en ik voelde haar kutje tegen mijn pik aanschokken. Nu was het de beurt aan Jen, ik ging achter haar op mijn knieen zitten en liet nu mijn pik in haar glijden, terwijl ik Jen begon te neuken zag ik dat Monique op haar kont rechtop was gaan zitten en ze had een rood aangelopen gezicht, net als mijn pik dacht ik. Terwijl ik Jen keihard neukte, want dat vind ze het lekkerste gaf Mon mij een heerlijke en lange tongzoen, nu, na een dikke tien minuten kwam ook Jen met een geile schreeuw klaar, ik stond ook op het punt om klaar te komen en liet mijn pik uit haar kutje glijden. Jen en Mon gingen naast elkaar op hun kont zitten en Jen zei geil dat ik in hun monden moest klaar komen, ik ging op mijn knieen naast hun zitten zodat ze met hun monden, naast elkaar en in het verlengde van mijn pik waren, ik begon mezelf te masturberen en de aanblik van deze twee geile naakte meiden met hun mond recht voor mijn pik zorgde ervoor dat ik binnen een halve minuut klaarkwam en ik spoot mijn zaad over en in hun monden. Nadat al mijn zaad was verdwenen uit mijn pik besloten Jen en Mon elkaar te tongen en lieten mijn zaad van de ene naar de andere mond gaan, waarna ze beide de helft door slikten…..

Aantal keer bekeken: 14947
Waardering: 5.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online