Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

When Technology Turns Upon Us..

U leest om dit moment het verhaal When Technology Turns Upon Us. gepost door ItsMePhoebe. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: ItsMePhoebe
Gepost op: 2011-3-31

Verhaal:

When Technology Turns Upon Us.
Hey leuk weer dat jullie mijn verhalen nog steeds lezen!

Een man is dol op zijn nieuwe Bentley. Zijn 7-jarige zoontje ook. Hij vind het prachtig om met zijn vader ritjes te maken. Op een dag was zijn vader aan de auto aan het sleutelen, en zijn zoontje mocht ook graag een handje meehelpen. Toen zijn vader naar de schuur ging, pakte hij een steentje en kraste op de Bentley. Toen zijn vader terug kwam, werd hij blind van woede en sloeg zijn zoontje bewusteloos.

In het ziekenhuis, kregen ze te horen dat het zoontje zijn armen niet meer konden genezen. De vader moest even alleen zijn en keerde terug naar huis. Toen viel zijn blik op de krassen op de auto en ze vormden een zin. Het jongetje had geschreven: 'Daddy I love you.'

Aantal keer bekeken: 2703
Waardering: 8.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online