Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wie geil is, stemt toe.

U leest om dit moment het verhaal Wie geil is, stemt toe gepost door Amor. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Amor
Gepost op: 2009-5-26

Verhaal:

Wie geil is, stemt toe
Deze nacht begon op de dansvloer. Ik was met een paar vrienden uit in Amsterdam, maar omdat zij het liefst aan de bar hangen, besloot ik na een tijdje om in mijn eentje de dansvloer op te gaan. Hoewel ik bij house meestal al vrij snel helemaal in de muziek opga, bleef deze keer mijn oog getrokken worden door een goed geschapen, blonde stoot. Ze danste een paar meter verderop en tot mijn verbazing leek ook zij in haar eentje op de dansvloer te zijn. Niet dat ze geen aandacht kreeg van een groep mannen ernaast, maar die groep hoorde duidelijk niet bij haar en minzaam glimlachend ontweek ze hun dronken versierpogingen.
Na een zoveelste lompe poging tot contact van een van die gasten, besloot ze om ergens anders te gaan dansen. Omdat ik nogal uitbundig uit mijn dak kan gaan, was er in mijn buurt wat ruimte. En tot mijn genoegen bewoog ze zich soepel mijn kant op. Zo werd er niet alleen goede house gedraaid, maar stond er ook nog een erg aantrekkelijke vrouw in mijn buurt te dansen. Ik glimlachte als groet maar besloot verder niks te doen. Niet alleen doe ik dat überhaupt bijna nooit met vreemde vrouwen, maar na al die pogingen van die gasten van zo-even dacht ik dat ze wel behoefte had aan wat rust zodat ze lekker kon dansen zonder gestoord te worden. Dat bleek echter niet zo te zijn. Ze glimlachte terug, vriendelijk, en na een korte check steeds uitdagender. En nog voordat ik kon verzinnen hoe ik hierop moest reageren, kwam ze al op mij af als een roofdier op zijn prooi. Ze begon sensueel om mij heen te dansen, waarbij ze telkens mijn blik ving met de hare. Gretig ging ik op haar avances in en al na een paar minuten had haar lichaam geen geheimen meer voor mij. Zo wist ik ondermeer dat ze onder haar korte jurkje geen slipje droeg.
Bij het volgende nummer sloeg ze haar armen om mijn nek zodat onze gezichten zich op slechts een paar centimeter afstand van elkaar bevonden. Ik vroeg mij net af of ik haar op de dansvloer zou zoenen, of dat ik haar beter naar een rustig plekje kon leiden, toen ik voelde hoe twee borsten zich in mijn rug prikte en twee nieuwe handen langs de zijkanten van mijn lichaam op onderzoek uitgingen.
‘Hoi Yolanda.’ Sprak een zwoele vrouwenstem achter mij, ‘ik zie dat je een lekkertje aan de haak heb geslagen.’
‘Zeker.’ Antwoordde Yolanda en ze drukte haar lichaam nu stevig tegen die van mij aan.
Dus toen werd ik daar tot mijn stomme verbazing gesandwitcht, midden op de dansvloer door twee hitsige vrouwen. De lust stroomde door mijn lichaam en ik liet mijn handen nu het onbekende lichaam achter mij strelen. Het figuurtje voelde goed; slank en een lekker stevig kontje. Even had ik het idee dat ik aan het dromen was. Zou ik vanavond een triootje beleven met twee lekkere, onbekende wijven?
‘Heb jij ook al iemand op het oog?’ Vroeg Yolanda.
Tot zover mijn fantasie over een triootje...
‘Ja. Geef me nog een paar minuten, dan kunnen we gaan.’ En weg was de nog steeds onbekende andere vrouw.
Ik wilde nog omkijken, maar daar kreeg ik de tijd niet voor omdat Yolanda haar lippen op de mijne drukte en haar hand over de harde bobbel in nu opeens veel te strakke boek wreef. ‘En tijger,’ sprak ze zwoel in mijn oor nadat haar lippen de mijne hadden losgelaten. ‘Zin om vanavond met mij mee te gaan.’
Ik voelde mijn hart drie keer achter elkaar overslaan en hoewel ik amechtig probeerde om te kijken alsof mij dit wel vaker wordt gevraagd, vrees ik dat ik daarin hopeloos faalde. ‘Dat lijkt me een goed idee.’ Antwoordde ik, waarbij mijn stem een stuk hoger klonk dan normaliter.
Meteen pakte ze mijn hand vast en leidde me van de dansvloer af. Ik kon nog net triomfantelijk grijnzen naar mijn vrienden aan de bar die met een mengeling van opwinding, respect, maar ook jaloersheid mij aangaapten, maar tien seconden later stond ik al buiten en begon ze meteen weer tegen mij op te rijden. Ik pakte met mijn handen haar heerlijke strakke kontje weer beet en wreef na een paar seconden mijn handen langzaam over haar kontje heen en weer, waarbij ik zeker niet vergat om soms per ongelijk onder haar korte rokje uit te komen en haar naakte vlees aan te raken. Als bevestiging dat ik goed bezig was, kneep ze nog een paar keer in mijn harde paal.
Na een minuutje besloot ze dat het tijd was om daadwerkelijk naar haar huis te gaan en zonder problemen liet ik mij meenemen. In die minuut had ik namelijk al meerdere opmerkingen van voorbijgangers over ons gehoord en persoonlijk hou ik wel van iets meer privacy. Tijdens het lopen krioelde ze tegen mij aan en fluisterde ze in mijn oor dat ze niet kon wachten om mij onder handen en mond te nemen. Nou, diezelfde gedachtes had ik ook voor haar in petto, dus dat kwam mooi uit.
‘En wat denk je van hen?’ vroeg ze na een paar minuten en ze wees op een stelletje dat niet ver voor ons liep.
De vrouw had bruin haar met een slag erin, een zeer aantrekkelijk figuurtje en liep elegant op halfhoge hakken. Met naast haar een patsertje. Lichte O-benen met de voeten schuin naar buiten. Sjieke, bijna poenerige kleren en een horloge aan zijn pols die waarschijnlijk tig keer duurder was dan al mijn kleren bij elkaar. Mijn antwoord was dan ook, ‘een lekker wijf naast een patsertje.’
‘Dat is nou Brenda, mijn huisgenote, die je ook nog wel even hebt gevoeld op de dansvloer.’
Ik voelde dat ik een rood hoofd kreeg.
‘Maar het klopt, zij geilt wel op rijke mannetjes.’
Een zucht ontsnapte aan mijn mond.
Het volgende moment kwamen we gelukkig al bij hun huis aan en opende Brenda de deur. Ze keek ons ondeugend aan en verdween meteen met haar verovering naar boven. Yolanda voelde nog even of het nog allemaal goed zat in mijn broek en gaf me een passionele tongzoen. Hierna leidde ze mij naar boven, naar haar slaapkamer.
De geluiden uit de andere kamer die ik op de gang nog hoorde, verstomden toen ik haar kamer betrad. Tijd om de kamer in mij op te nemen kreeg ik niet, want bij binnenkomst duwde ze mij meteen op haar tweepersoonsbed en voor ik het wist waren mijn broek en short al op mijn enkels. Ze keek me voor een moment uitdagend aan en viel vervolgens op mijn stijve leuter aan alsof ze er in geen jaren meer een had gehad. Iets wat mij vrij onwaarschijnlijk leek.
In het begin zoog ze alsof haar leven er vanaf hing en met haar handen versterkte ze de golven van genot die in een strak tempo door mijn lichaam gierden. Want met haar linkerhand sjorde ze aan mijn pik, terwijl ze met haar rechterhand mijn zak streelde. Ik vreesde even dat het binnen een minuut zou zijn afgelopen, maar gelukkig liet ze al snel haar tempo zakken. Ze begon nu meer en meer met haar tong mijn leuter te bespelen en haar linkerhand hield op met sjorren. Wel zakte ze met haar andere hand af naar mijn bilspleet en de aanrakingen aldaar zorgde voor nieuwe tintelingen in mijn lichaam. Op het moment dat ze een vinger in mijn kont stak, voerde ze het tempo met haar mond weer op. Ik kreeg nu van twee kanten signalen door en ik voelde het moment van klaarkomen opeens snel dichterbij komen.
Iets in mij wilde haar nog waarschuwen, maar de lustgevoelens die door mijn hele lichaam gierden maakten mij het spreken onmogelijk. Ik had vaag het idee dat er meer vingers in mijn kont verdwenen en dat ze in een hard tempo op en neer gingen, maar zeker weten deed ik het niet, want mijn orgasme kwam eraan en even later spoot een van mijn meest heftige orgasme mijn lichaam uit. Mijn hele lichaam trilde en ik had moeite met mijn ademhaling. Mijn vingers klauwden in het dekbed totdat uiteindelijk mijn hele leuter was leeggezogen. Half in shock ontspande mijn lichaam zich, terwijl in mijn gedachtes zowel de vraag ‘oh, is dit het al?’ als de opmerking ‘zo, dit is het al’ tegelijkertijd opkwamen.
Ik blies een paar diepe zuchten uit en kwam weer langzaam bij zinnen. Ik keek naar beneden en zag dat Yolanda nog steeds bezig was met mijn pik. Dit aanblik zorgde meteen voor de eerste nieuwe tintelingen en ik wist nu dat we nog niet klaar waren. Ik streek met mijn hand door haar blonde haren en ze keek triomfantelijk op.
‘Zo dat was even lekker. Ik vind het altijd heerlijk om aan een onbekende pik te zuigen.’
‘Dat heb ik gemerkt.’ Antwoordde ik met een grijns.
Na nog een paar strelingen met haar tong aan mijn leuter zodat die weer fier overeind stond, kwam ze rechts naast mij te liggen. Met haar linkerhand streelde ze mijn buik en langzaam kwam ze met haar hand omhoog.
‘En wat vond je ervan?’ vroeg ze terwijl ze met haar wijsvinger cirkeltjes om mijn tepels maakte.
‘Heerlijk.’ Antwoordde ik naar waarheid. ‘Dit was waarschijnlijk de beste pijpsessie die ik ooit heb meegemaakt.’
Ze glimlachte tevreden. ‘Dus je hebt wel zin in meer?’ vroeg ze schalks.
‘De nacht is nog jong en ik ben van plan om er een lange nacht van te maken.’ Sprak ik zelfverzekerd. Ik begon nu ook met mijn vrije hand haar lichaam te strelen. Zij was nog geen kledingstukken verloren en ik verlangde naar haar lichaam. Dus quasi onopvallend schoof ik met mijn hand de onderkant van haar jurkje langzaam omhoog.
‘Dus jij wilt wel een lekker potje neuken?’ Fluisterde ze in mijn oor.
‘Yup.’ Was mijn karige antwoord, maar meer kon ik even niet verzinnen omdat haar jurkje klemzat en ik net aan het bedenken was hoe ik die verder omhoog kon krijgen.
‘Smeek erom.’ Zei ze terwijl ze met haar tong mijn oorlel zachtjes aanraakte en met haar hand langs mijn kin streek.
Omdat ik alweer super hitsig was en ze zo vriendelijk was geweest om haar heup even iets omhoog te bewegen zodat ik haar jurkje verder naar boven had kunnen duwen, besloot ik om mee te gaan met haar verzoek. ‘Alsjeblieft schoonheid. Maak mij gek met je passie, je vuur en je heerlijke lichaam.’
‘Hmm, niet slecht, niet slecht.’ Sprak ze goedkeurend. Ze keek me voor een seconde strak aan. ‘Om te beginnen wil ik dat je aan mijn vingers zuigt, en even passioneel als ik net aan jouw heerlijke pik.’
Ik voelde haar vingers van mijn kin naar mijn lippen glijden en ik wilde al mijn mond open doen, toen mijn neus mij opeens luid en duidelijk waarschuwde voor het feit dat dit de vingers waren die niet al te lang geleden nog in mijn kont hadden gezeten. Snel trok ik mijn vrije hand terug van haar heerlijke lichaam om haar hand te pakken en in een vloeiende beweging drukte ik haar hand op het bed naast haar en kwam bovenop haar te zitten.
‘Ik knabbel liever aan oren.’ Sprak ik met een glimlach, die hopelijk mijn lichte paniek van zo-even verborg. En zonder op haar goedkeuring te wachten, bewoog ik mijn hoofd naar haar rechteroor en begon zachtjes in haar oor te blazen. Hoewel ze tegenstribbelde lukte het haar niet om los te komen en al snel gaf ze zich gewonnen. Voorlopig in ieder geval.
Na een tijdje besloot ik dat het tijd was om haar borsten te zien. Ik hief mijn hoofd op om te kijken hoe ik het zou aanpakken, toen ze zei; ‘zoen me, tijger.’
Hoewel ik er niet zo van hou om iemand te zoenen die net mijn zaad heeft doorgeslikt, wilde ik haar niet een tweede keer teleurstellen. Zeker niet omdat ze met haar rechterhand net mijn zak vasthad. Dus ik drukte mijn lippen op de hare en begon haar teder te zoenen. Yolanda was echter duidelijk niet in de stemming voor tederheid. Passioneel begon ze terug te zoenen, waarbij ze al snel met haar tong mijn mond binnendrong. Ik proefde nog vaag iets dat mij op een bepaalde manier bekend voorkwam. Maar door haar passie en mijn eigen lust, was het geen probleem om die bijsmaak te negeren. Wild begonnen we nu elkaar te zoenen en tijdens het zoenen lag ik opeens weer onderop. Ze had mijn handen vastgepakt en drukte ze stevig omklemd op het bed. ‘En nu, schatje?’ vroeg ze.
‘Ik wil je borsten zien.’ Antwoordde ik. ‘En de rest van je heerlijke lichaam.’
‘Smeek erom.’
Het was duidelijk dat ze genoot van haar machtspositie, ook al zou het mij niet zoveel moeite hebben gekost om mezelf los te wringen en haar weer onderop te leggen. Maar waarom zou ik? Zei ik tegen mezelf. Als zij hier geil van wordt, is dat ook alleen maar in mijn voordeel.
‘Alsjeblieft trek je jurkje uit. Al sinds de eerste keer dat ik je zag, heb je me gek gemaakt met je lichaam en verlangde ik ernaar om te zien wat er onder je jurkje zit. Dus trek het uit. Laat me genieten van jouw prachtige, sensuele lichaam.’ Ik probeerde te overdrijven zonder spottend over te komen. Aan haar ogen kon ik zien dat ze tevreden was met mijn smeekbede.
‘Okee. Je hebt me overtuigd. Maar pak eerst met je handen de tralies van het bed vast achter je en hou je handen daar.’
Ze liet mijn handen los en braaf deed ik wat ze mij gezegd had.
Ze knikte goedkeurend en traag begon ze de rits aan de achterkant van haar jurk open te doen. Ondertussen bewoog ze zachtjes met haar onderlichaam over mijn buik. Nadat ze haar rits voldoende had geopend, pakte ze met beide handen de onderkant van haar jurkje en trok het een stukje omhoog. Ik kon de onderkant van haar strakke buikje zien en tevens zag ik dat ze geen slipje aanhad, zoals ik al had gedacht na eerdere speurtochten onder haar jurkje.
Ze bewoog haar jurkje wat op en neer om mij te plagen en ik moest een keer moeite doen om niet de tralies los te laten en zelf haar jurkje omhoog te doen, zo erg verlangde ik naar de rest van haar lichaam. Maar uiteindelijk trok ze haar jurk met een soepele beweging over haar hoofd heen en zag ik haar naakte lichaam. Haar grote borsten, een goede cup D, staken fier naar voren doordat haar rode BH enkel bestond uit riemen die haar borsten omsnoerden en aan de onderkant nog iets omhoog duwden. Dit uitzicht deed mijn leuter stuiteren van de lust en waarschijnlijk raakte ik hierbij haar kont, want met een goedkeurende blik keek ze over haar schouder naar beneden. ‘Je bent er klaar voor, zie ik.’ Sprak ze met een ondeugende stem.
‘I was born ready.’ Antwoordde ik met een klassieke uitspraak. ‘Jezus, wat heb jij een heerlijk lichaam om naar te kijken.’
‘Ik weet het. En als je een brave jongen bent, zal ik je gek maken met mijn lichaam.’
Ik was blij dat ik al een keer was klaargekomen, want anders had ik het waarschijnlijk niet meer kunnen houden.
‘Maar eerst moet ik nog even iets pakken.’ Ze reikte naar het kastje aan de zijkant van het bed, met als gevolg dat haar borsten boven mijn gezicht kwamen te hangen. Gretig liet ik mijn tong over haar tepels schieten, die al bij de eerste aanraking zichtbaar groeiden. Blijkbaar kon ze niet vinden wat ze zocht, of vond ze het gewoon lekker dat ik aan haar borsten zat te sabbelen, want het duurde even eer ze weer overeind kwam.
‘Welke smaak wil je hebben?’ vroeg ze, terwijl ze drie verschillende condooms voor zich hield.
‘Wat jij wilt, schoonheid.’ Mij maakte het namelijk toch niet uit.
‘Okee, dan kies ik de aarbeiensmaak deze keer. Maar eerst ga ik er nog voor zorgen dat het zeker een lange avond gaat worden.’
Ik keek haar een moment vragend aan, wat haar een ondeugend lachje ontlokte.
‘Ik heb hier een penisring, waardoor je het veel langer vol kan houden.’
‘Eh, okee.’ Ik had nog wel nooit zo’n ding omgehad, maar het vooruitzicht dat ik het echt lang zou volhouden trok mij wel. En je moet natuurlijk alles eens een keer geprobeerd hebben. Wie weet kon ik er zelf ook een aanschaffen als het mij beviel.
Met een soepele beweging deed ze de penisring om mijn stijve pik en als extraatje likte ze er nog kort aan. Meteen schoten er weer genotscheuten door mijn lichaam heen. Hierna pakte ze de condoom en deed het om mijn leuter.
‘Wil je dat ik je nu ga berijden?’ vroeg ze quasi onschuldig.
Ik wist waar ze heen wilde, dus ik antwoordde meteen: ‘ja graag. Ik wil niets lievers dan jouw dampende kut om mijn harde lul heen te voelen. Ik smeek je, kom bovenop me zitten en maak me gek met jouw fantastische lichaam en je passie en je vuur.’
Ze lachte inwendig en tergend langzaam verdween mijn leuter in haar warme grot. Ze was zelf ook supergeil, want mijn pik gleed erin alsof het met boter was besmeerd. Ze liet zich iets voorover zakken, zodat ze met haar handen op mijn borstkas kon steunen en haar borsten dichter in de buurt van mijn gezicht kwamen te hangen.
Oh, wat had zij lekker tieten!
Ze bracht haar hand, haar goede hand dit keer, naar mijn mond en op het moment dat de eerste vingers in mijn mond verdween, begon ze met haar onderlichaam te bewegen. Eerst langzaam, maar naarmate ik harder en feller aan haar vinger zoog, ging ook haar tempo omhoog. Ze begon hierbij ook steeds harder te kreunen en te zuchten en dit wond mij nog meer op. Hoewel ik altijd graag naar borsten kijk tijdens het seksen, genoot ik nu zo erg dat ik mijn ogen dicht deed omdat ik anders vreesde dat ik gek zou worden van alle prikkels.
Na een paar minuten haalde Yolanda haar vingers uit mijn mond en begon ze mij passioneel te zoenen. Zonder verder haar tempo terug te schroeven. Fanatiek zoende ik haar terug, tot ik opeens realiseerde dat ze nog even hard kreunde als denet. Verbaasd sperde ik mijn ogen open en tot mijn verbijstering, maar wel een positieve, zag ik dat het Brenda was die mij zoende.
Uit het niets was zij naast mij komen te zitten. Ik zag dat ze met haar knieën op de grond naast het bed zat, terwijl ze met haar armen op het bed leunde.
Geamuseerd keek ze mij aan. ‘Verbaasd, schatje?’
‘Eh, ja.’ Wist ik er met moeite uit te krijgen. Ik zag nu ook dat Yolanda haar ritme had gestaakt en geamuseerd mijn kant op keek, onderwijl met haar rechterhand de rug van Brenda strelend.
‘Tja, ik hoorde zoveel geluid uit deze kamer komen, dat ik dacht, kom laat ik eens kijken.’
‘Maar, maar, die ander... die?’
‘Dit staat op de gang. Zoals het hoort. Te wachten totdat hij naar binnen mag.’ Ze keek me voldaan aan.
‘Ja, dat is logisch.’ Hoorde ik mezelf zeggen. Ik keek iets langs Brenda en zag daadwerkelijk die andere knakker geblinddoekt en wel op de gang staan.
‘Zal ik je eens een geheimpje verklappen.’ Fluisterde Brenda in mijn oor.
‘Eh, dat is goed.’ Fluisterde ik terug.
‘Weet je waar Yolanda helemaal wild van wordt?’
Ik schudde mijn hoofd hoewel ik wel al iets kon verzinnen.
‘Om jou helemaal stuk te neuken.’
Ik moest kort lachen van haar woorden en bedacht mij dat Yolanda daar al druk mee bezig was. Ik wilde dat dan ook net zeggen, maar Brenda was mij voor door een vinger op mijn lippen te leggen. ‘In je kont wel te verstaan.’
Ik keek haar terughoudend aan. ‘In mijn kont?’ Herhaalde ik haar opmerking.
‘Yup, met een voorbindpenis. Heb je dat ooit wel eens meegemaakt?’
Ik schudde langzaam mijn hoofd en aan mijn gezichtuitdrukking kon ze zien, dat ik ook niet stond te springen om het uit te proberen.
‘Het is heel lekker hoor. En wat nou als ik jou tegelijktijd pijp?’ Ze bevochtigde verleidelijk langs haar lippen. ‘Ik vind het namelijk supergeil om naar te kijken.
Dit klonk al een stuk beter. Wat heet, ik voelde hoe mijn leuter weer steigerde. Tja, als je geil bent, liggen je grenzen meestal heel ergens anders en omdat ik graag mijn horizon verbreed stemde ik, toch wel tot mijn eigen verbazing, erin toe.
Het volgende moment voelde ik meteen iets hards tegen mijn kont drukken. Ik keek op en zag dat Yolanda in de tussentijd, niet alleen van mij was afgeklommen, maar ook al een voorbindpenis had omgedaan, die ze nu zachtjes tegen mijn kontgat aanduwde.
‘Ontspan je maar.’ Fluisterde Brenda. ‘Dan zal je zien dat het helemaal niet zo moeilijk is en ook geen pijn doet.’
Ik knikte, maar de twijfel stond op mijn gezicht te lezen.
Brenda ging nu naar mijn harde pik toe, verwijderde de condoom en begon met lange halen eraan te likken. Door dit goede gevoel, merkte ik dat ik mij kon ontspannen en na nog een paar pogingen voelde ik hoe de kop van de voorbindpenis in mijn kont verdween. Yolanda liet haar pik even rusten om mij en mijn lichaam aan dit vreemde gevoel te laten wennen, maar na een tiental seconden begon ze langzaam kleine neukbewegingen te maken, waarbij haar pik steeds dieper in mij doordrong. Ook Brenda versnelde haar tempo en ik moest toegeven dat het allemaal erg goed aanvoelde. Ik had mij in ieder geval al sinds een hele lange tijd niet zo geil gevoeld als op dit moment.
Opeens kreeg ik een ontzettende aandrang om Brenda te beffen en met mijn handen maakte ik haar duidelijk waar ik zin in had. Gewillige klom ze op het bed, zonder overigens mijn pik uit haar mond te laten glippen. Ze spreidde haar benen boven mijn hoofd, zodat mijn gezicht zich opeens vlak onder een andere voorbindpenis bevond. En mijn neus vertelde mij dat deze al gebruikt was. Ik moest even slikken, maar al snel nam mijn geilheid weer de overhand. Ik duwde de voorbindpenis bij de ballen iets opzij en begon aan haar natte spleet te likken. Aan de vochtigheid te zien, had Brenda niet gelogen dat ze het een geil zicht vond als Yolanda iemand in diens kont neukte. Ik voelde hoe haar kutsappen zich over mijn gezicht verspreidde, maar het maakte mij alleen maar geiler.
Dit standje ging maar door en ging maar door. Hier was duidelijk de invloed van de penisring merkbaar en ik voelde hoe ik langzaam alle grip op de werkelijkheid verloor, zo geil werd ik. Maar uiteindelijk voelde ik toch dat mijn orgasme naderde. Eindelijk, want mijn ballen leken al uren op knappen te staan. De dames hadden het waarschijnlijk ook door, want Yolanda begon nu echt als een bezetene te pompen en Brenda gleed van mij af, verder het bed op, waardoor mijn tong opeens in het luchtledige cirkelde.
Ik opende mijn ogen en zag tot mijn verbijstering, en deze keer niet positief, dat, hoewel Yolanda nog steeds bezig was met mij te neuken, het niet Brenda, maar die knakker was die aan mijn pik zoog. Aangemoedigd door Yolanda die hem bij zijn haren beetgepakt en wild zijn hoofd heen en weer duwde. Voordat ik iets kon doen of zeggen, had Brenda haar lippen op de mijne gedrukt en zo zorgde ze er op die manier voor dat ik niet zoveel kon doen.
Ik kreeg bijna kortsluiting in mijn bovenkamer, maar de lusten die door mijn lichaam gierden waren zo overweldigend dat ik besloot om niet tegen te stribbelen. Het enige dat ik nog deed was met mijn rechterhand de kut van Brenda opzoeken om haar vervolgens in een razend tempo te vingeren. Aan het gesmoorde gekreun te horen, merkte ik dat ook zij op het punt stond om klaar te komen. Ze was me zelfs iets voor, want opeens kreunde ze luid en maakte ze een spastische beweging met haar lichaam.
Het volgende moment kwam ik klaar en ik voelde hoe ik grote klodders zaad in de andere man zijn mond spoot. Vreemd, maar ik was door de intensiteit van het orgasme niet in staat om ook maar iets te doen. Ik had zelfs de puf niet meer om Brenda verder te vingeren, maar dat maakte waarschijnlijk niet uit, want ze lag nu half op mij en trilde over haar hele lichaam. Ergens ver weg hoorde ik Yolanda roepen dat hij pas mocht stoppen als ik helemaal leeggezogen was. Dit herhaalde ze steeds gejaagder, totdat ze zelf ook klaarkwam en er alleen nog maar oerkreten uit haar mond kwamen.
Uitgeput lag ik nu op het bed. Ik kon op het moment helemaal niks meer. Hetzelfde gold voor Brenda die met haar hoofd op mijn borstkas lag en zwaar ademhaalde. Een paar momenten later voelde ik hoe iemand anders zich op mijn lichaam vleide en tot mijn opluchting kon ik aan de haren en borsten voelen dat het Yolanda moest zijn.
De dames kwamen na een paar minuten als eerste weer bij zinnen. Ik voelde hoe ze allebei langzaam iets overeind kwamen. Ik wilde kijken wat ze gingen doen, maar zelfs mijn ogen openen was op dit moment nog te vermoeidend. Wel hoorde ik dat Brenda haar hoofd naar mijn gezicht bracht en zei: ‘dit was hemels schatje. Ik kom zo bij je terug, maar ik heb nog even een laatste klusje dat geklaard moet worden.’
Ik knikte amechtig en na een korte zoen, voelde ik hoe ze zich van mij verwijderde.
‘Okee sloerie,’ hoorde ik Brenda zeggen, ‘je geilde toch op ons beide? Nou, vandaag is je geluksdag, want we zullen ons nu even goed met jou bezig houden. Open je mond.’
Langzaam opende ik mijn ogen, benieuwd naar het schouwspel dat de beide dames aan het opvoeren waren. Ik zag dat de man op handen en knieën op het bed zat en met zijn mond de lul van Brenda likte. Ik voelde een rilling van afschuw door mijn lichaam trekken, want ik kon mij opeens weer helder voor de geest halen, hoe dat ding had geroken. Maar aan de andere kant vond ik het ook wel weer een beetje geil, en vooral erg grappig dat die sukkel de voorbindpenis wel schoonlikte.
Ik trok mezelf iets hoger op het bed en zag dat mijn broek en short zich nog steeds op mijn enkels bevonden. Even twijfelde ik wat ik moest doen, want ik had niet het idee dat mijn leuter nog zin had in een derde sessie. Maar toch besloot ik om mijn kleren helemaal uit te trekken. Ik had altijd nog mijn handen en ik vond het stom als ik mee zou doen terwijl ik al mijn kleren weer aan had.
Terwijl ik mijn kleren uittrok keek ik naar Yolanda die mij een knipoog gaf en vervolgens hard op de kont van de andere man sloeg. ‘Ik ga je hard in je kont neuken, sloerie.’ Riep ze tegen hem, hoewel ze mij wellustig aankeek. Tot mijn grote verbazing voelde ik hoe er toch weer wat leven in mijn pik kwam.
Nadat ik mijn kleren had uitgetrokken, stond ik op en bleef aan de rand van het bed kijken hoe de dames de man hardhandig in zijn mond en kont neukten en onderwijl allerlei obscene taal uitsloegen. Het was een bijzonder geil gezicht om te zien en te horen en vooral de fiere borsten van Yolanda wekten mijn lustgevoelens weer langzaam op. Dus na een minuutje ging ik achter Yolanda staan en nam ik haar grote, volle borsten in mijn handen.
‘Knijp erin, tijger. Kom op, harder, je bent toch een man.’
Ik zag dat ze bijna door het dolle heen was en mede door haar aanmoedigingen bewerkte ik haar borsten steeds feller. Nu kreeg ik zelf de smaak ook weer helemaal te pakken. Ik zoende haar in de nek, dat echter al snel overging in bijten. Yolanda vond het alleen maar lekker en schreeuwde dat ik haar nog harder moest aanpakken. Ik voelde hoe mijn pik er weer helemaal klaar voor was en opeens had ik zin om Yolanda terug te pakken en haar hard in de kont te nemen. Wild van passie duwde ik de riem van haar tuigje opzij en zonder verdere waarschuwing duwde ik mijn harde lul bij haar naar binnen. Yolanda gilde het nu uit, van pijn en van lust. Ik moest nog goed duwen, maar uiteindelijk had ik mijn knuppel helemaal bij haar naar binnen geduwd. Ik hield hem voor een moment stil, maar begon haar toen te berijden. Eerst een paar keer rustig, maar daarna steeds harder en wilder, terwijl ik met mijn handen haar borsten bijna terroriseerde.
Ik voelde hoe het zweet over mijn gezicht en rug stroomde terwijl ik haar steeds fanatieker bereed. Ik hield mijn tempo pas in toen Brenda achter mij kwam te staan en zij haar penis tegen mijn kont duwde.
‘Iets wat er zo geil uitziet, kan ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.’ Zei ze met een hese stem.
En na deze woorden voelde ik hoe ze hard haar penis bij mij naar binnen duwde. Een fikse pijnscheut liet mijn hele lichaam trillen, maar ik was wederom zo geil dat het mij niks meer kon schelen. En op het moment dat Brenda begon met pompen, bewoog ik mijn lul ook weer steeds harder in de kont van Yolanda, wat meteen hoge, dierlijke kreten van gelukzaligheid tot gevolg had. Het duurde ook niet lang of Yolanda kwam sidderend klaar. Haar orgasme duurde en duurde, maar daarna was ze ook helemaal uitgeput. Ze haalde haar lul uit de kont van het patsertje en viel bijna bewusteloos op de grond.
‘Pak hem.’Fluisterde Brenda hijgend in mijn oor. ‘Neuk die sukkel. Verneder hem. Spuit je zaad in die kapotgeneukte kont van hem.’
Waarom ik dit deed, weet ik later nog steeds niet en ik hoef er ook niet zo nodig aan herinnerd te worden, maar waarschijnlijk gek geworden van alle gebeurtenissen stopte ik daadwerkelijk mijn lul in de loser zijn kont en begon hem met grote halen te pompen.
‘Je bent de beste. De lekkerste. De wildste. Spuiten, spuiten, spuiten!’ De woorden die Brenda sprak kwamen steeds omsamenhangender uit haar mond. Haar nagels gingen over mijn borstkas en buik en maakten rode striemen, maar dit alles wond mij alleen nog maar meer op.
Opeens voelde ik mijn derde en zeker te weten ook mijn laatste orgasme van de avond opstomen. Het leek wel vanuit mijn tenen te komen en met een luide kreet spoot ik mijn zaad in de kont van het patsertje. Het lukte me om nog 3 of 4 keer te stoten voordat het echt zwart werd voor mijn ogen en ook ik uitgeput door mijn benen zakte. Ik hoorde Brenda nog wel krijsen, maar wat ze allemaal precies zei, ik heb geen idee, als er überhaupt nog iets zinnigs uit haar mond kwam. Hierna ging echt het licht uit en de eerste herinneringen daarna waren dat ik in het bed lag, met Yolanda en Brenda, elk aan een zijde, naast mij.
‘En? Genoten?’ vroeg Brenda toen ik haar aankeek.
‘Eh... ik denk het wel.’ Antwoordde ik voorzichtig.
‘Haha, ik snap dat je gemengde gevoelens hebt. Ik moet zeggen, ik had niet verwacht dat je nog zover in ons spel mee zou gaan.’ Sprak Yolanda van mijn andere zijde.
‘Ik ook niet.’ Sprak ik naar waarheid en ik zag enkele discutabele beelden langs mijn netvlies schieten. ‘En... spel?’
‘Ja.’Sprak Brenda. ‘Zo noemen we het. We domineren graag onze bedpartners tijdens dit soort sessies. Kijken hoe makkelijk ze tot slaaf te maken zijn en daarna kijken hoever we ze kunnen krijgen.’
‘Jij was echter niet echt te domineren.’ Vervolgde Yolanda.
‘Dus schoot ik te hulp.’ Sprak Brenda weer.
‘En met als resultaat dat je zelfs een actieve deelnemer in ons spel werd.’ Jubelde Yolanda.
‘In plaats van slechts een pion.’ Vulde Brenda aan.
‘En dat heeft geleid tot een van onze mooiste sessies.’ Eindigden ze tegelijkertijd.
Ik wist niet zeker of ik hier nou trots op moest zijn of niet. Dat het een opmerkelijke avond was geweest stond buiten kijf. Maar trots... Ach ja, waarschijnlijk wel. Zeker als we het nog op een bijzondere manier zouden afsluiten. Zonder patsertje en zonder voorbindpenissen. Eigenlijk zoals een triootje tot voor gisteren in mijn fantasie hoorde te zijn.
Ik liet mijn handen over hun borsten glijden en aan hun gegiechel te horen, wist ik dat het nog een mooie ochtend zou worden.




Aantal keer bekeken: 17828
Waardering: 7.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online