Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wijk Met 5 Huizen.

U leest om dit moment het verhaal Wijk Met 5 Huizen gepost door >NOA<. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: >NOA<
Gepost op: 2011-8-23

Verhaal:

Wijk Met 5 Huizen
'Tot straks Kim'. Ik deed de deur dicht en gaf mama een knipoog. Ik fietste naar school. School is zo'n 5 km. hier vandaan. Ineen keer zag ik een schim lands de bomen. Ik dacht dat het verbeelding was en fietste verder.

Op school heb ik eerst geschiedenis. Ik liep naar het geschiedenis lokaal. 'Oke klas pak daar op de groene tafel maar een boek'. Ik pakte een boek en las op de kaft: ''Oude Legendes''. Ik klapte het boek open en las wat er stont: ''Om de Duizend jaar wordt een wijk met vijf huizen helemaal uitgemoord. ik klapte het boek dicht en zei zacht: 'Ik woon in een wijk met vijf huizen'! Naar een paar berekeningen is gebleken dat het nu precies Duizend jaar is geleden dat er een wijk met vijf huizen is uitgemoord. dus vanavond... 'O, nee vanavond word er een huis uitgemoord.

Ik fietste naar huis en ging op mijn kamer zitten.

'Kim kom je eten'? ik liep naar beneden en ging rustig eten van mijn spinazie. daarna deed ik de afwas en ging naar bed.

Ik werd wakker door sirenes. het is 12:45. ik ga naar beneden en vraag aan mijn moeder- die bij het aanrecht staat- 'Mam wat is er aan de hand'?
'Er is een moord gepleegd in huis 1'. In sjok ga ik weer naar bed.


Volgende nacht: 'Kim er is weer een moord gepleegd maar nu in huis twee'!

Volgende nacht: 'Nu is het is huis drie, Kim weet jij hier wat van'?

Volgende nacht: 'Denk je dat wij ook dood gaan, nu is het al huis vier'!

De volgende dag vraagt ik of ze bij Babet mag logeren en dat mag. ik ga na school naar Babet toe. ik vertelt het verhaal. 'Eng hé'?

De volgende dag op de tv: 'Nu zijn de mensen in huis vijf vermoord hoe kan dit hoe is dit mogelijk'?

'Dat zijn mij ouders'! even ben ik verdrietig maar dan moet ik naar school. de hele klas steunt mij.

Die nacht bij mijn vriendin zie ik veer een schim in het raam en dan is het weg. Opeens gaat de deur open en staat de schim in de deur, het is een man met een bivakmuts op. De man zegt: 'Jij ben ook bewoner van huis vijf, dit is je einde'. ineens voel ik een vreselijke pijn in mijn buik en dan zie ik zwart.


De volgende ochtend schreeuwt Babet het uit. Haar ouders komen kijken. daar op het matras ligt Kim dood met een briefje waarop staat: ''zij woonde in in een wijk met vijf huizen zij moet dood'.

******EINDE******

Aantal keer bekeken: 6402
Waardering: 6.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online