Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

WijvenNacht.

U leest om dit moment het verhaal WijvenNacht gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2009-12-19

Verhaal:

WijvenNacht
Zo geile wijfjes had Berend nooit gezien,
Hij was in de disotheek , en zag half naakte wijven lopen. Berend liep naar een van hun toe en kneep in haar bil. Die wijven waren er immers niet voor niets dacht Berend. Dat wijf slaakte een geil gilletje toen ze in haar bil geknepen werd, ze draaide zich om en begon te giechelen. Ze streek met haar hand over de borst van berend. En zo ging het verder.. Berend werd meegesleept naar een kamertje en daar zag trok Berend het geile kleine korte bloesje uit van het wijvie.. Daaronder zat een zwartlingerie bh. Berend rukte de bh los en deed het korte boekje van het wijfie ook uit. Daaronder zat geen eens een onderbroek.. best geil eigenlijk.. Maar wat er wel onder zat was een heeeeelee grote bos haar.. Toen werden Berend kleren uit getrokken.. Het begon rustig, het wijf likte aan z'n penis en berend wrijfde over haar tieten.. Berend's vinger ging in de kut van het wijf, lekker heen en weer, het wijfje begon geile gilletjes te maken,.. En verder werd het nog een heftige nacht met heftige seks .. AAH AAH! schreeuwde het wijf.. JA JAAAH OEEEEEH.. ging ze verder berend genoot en spande zich erg in om zijn penis goed in de kut te drukken.. OEEEEEEEH schreeuwde berend.. dat was een lastig stukjee.. En het wijf begon te gillen,, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHIEEE..WOWOEHEHOO.. krijsde ze.. Uitgeput lagen ze daarna op bed.. Dat was heftig... Hijgend zei Berend, ik wil je vaker zien..

Aantal keer bekeken: 10058
Waardering: 1.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online