Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wil je cammen?.

U leest om dit moment het verhaal Wil je cammen? gepost door Saraatjuh:D. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Saraatjuh:D
Gepost op: 2010-1-17

Verhaal:

Wil je cammen?
Lisa kwam uit school. Ze had de laatste twee uur uitval, dus ze was al om een uur uit. Het was een warme zomerdag en Lisa was maar al te blij dat ze thuis was, want ze zweette als een gek. Maaaaaaaam! riep ze. Geen antwoord. Ow ja, uitval, haar moeder kwam pas om een uur of drie thuis.Ze ging maar even chatten.

Ze kwam op een leuke chatsite terecht. Na eventjes te hebben gekletst, viel haar oog op de naam je/ergste/nachtmerrie. Je/ergste/nachtmerrie wil een gesprek met je voeren, stond er op het scherm. Lisa klikte op ja. Hoi typte ze. Hoi typte je/ergste/nachtmerrie, wil je cammen? Lisa wilde nee typen, maar voor ze de toetsen ook maar had aangeraakt, stond er dit op haar scherm.. Je/ergste/nachtmerrie wil met je cammen. Ze was nu toch wel nieuwsgierig en klikte op ja.

Er verscheen een beeld, ze moest even kijken, maar opeens besefte ze dat het beeld verdacht veel op haar kamer leek. De camera draaide en opeens zag ze zichzelf achter de computer zitten, kijkend naar het beeldscherm. Het beeld kwam snel dichterbij. Tien hij vlak bij haar was keek ze om. Het laatste wat ze zag was een mes dat op haar afkwam.

Lisa's moeder kwam thuis. Lisaaa! Riep ze. Ben thuis. Geen antwoord. Ze zal wel op haar kamer zitten. Ze loopt naar de woonkamer als haar oog valt op de computer, op heet beeldscherm staat je/ergste/nachtmerrie wil met je cammen. Nieuwsgierig klikt ze op ja. Ze ziet zichzelf zitten kijkend, naar de computer, terwijl het beeld op haar af komt.



Aantal keer bekeken: 5490
Waardering: 8.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online