Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wilde Zijde.

U leest om dit moment het verhaal Wilde Zijde gepost door Wilde Zijde. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Wilde Zijde
Gepost op: 2006-12-9

Verhaal:

Wilde Zijde
Die dag stonden Bram en ik bij de Jumbo te collecteren voor het Kankerfonds. Of 'ie het nu deed voor het goede doel of eerder om meiden te versieren weet ik niet, vast stond dat hij schaamteloos flirtte met alle meisjes die voorbij kwamen. Bij elke griet kwam hij met een nieuw zinnetje op de proppen. Ik was wat jaloers op hem, want ik was een stuk verlegener als het op het vrouwelijk geslacht aankwam.

Weer gleed de automatische schuifdeur van de winkel open. Er verscheen een afgeladen winkelkarretje in ons blikveld, voortgeduwd door een al wat oudere vrouw. Ze had mijn moeder kunnen zijn, maar ze was het gelukkig niet. Ze zat lekker, maar niet overdadig in het vlees, had een prachtige helm van zilvergrijs haar op haar kop en een royaal op haar boezem uitgesneden T-shirt. Terwijl ik mijn best deed niet naar de geul tussen haar borsten te staren, had Bram weer een zinnetje klaar. "Goedemorgen mevrouw, heb je even tijd voor 2 knappe afgetrainde jongens ?" Ze had meteen haar antwoord klaar.

"Goedemorgen, hebben 2 afgetrainde jongens tijd voor mij? Ik kan namelijk wat hulp gebruiken met het inladen van mijn boodschappen. Mijn auto staat ginds." Het was onmogelijk om nee te zeggen. Wij liepen langs haar op terwijl zij het karretje voortduwde, daarbij voorover leunend op het handvat zodat we een prachtig uitzicht hadden op haar cleavage. "Nu is het aan jullie jongens", zei ze toen we bij de wagen waren aangekomen en ze de koffer had geopend. Het karwei was snel geklaard.

Ik verwachtte tipgeld voor de collectebus. Niks daarvan echter. Ze deed het portier van de auto open, ging achter het stuur zitten en riep dan "Waar wachten jullie op? Instappen jongens." We keken haar niet-begrijpend aan. "Jullie klus zit er nog niet op hoor. Jullie moeten mijn boodschappen ook uitladen." Bram en ik keken elkaar eens aan, haalden de schouders op en stapten in, hij naast haar, ik op de achterbank. Hij praatte wat met haar over koetjes en kalfjes en trachtte helemaal niet te verbergen dat hij naar haar tieten staarde, terwijl zij deed alsof ze het niet merkte. Ik stak mijn hoofd tussen de stoelleuningen, zogezegd om het gesprek te volgen, maar in werkelijkheid al evenzeer om in haar décolleté te kunnen kijken.

Na een ritje van een vijftal minuten, waarbij ik me stilaan begon af te vragen of we het hele eind te voet terug zouden moeten, parkeerde ze de wagen voor een laag appartementsgebouw. "Sorry jongens, geen lift", lachte ze toen ze de koffer ontgrendelde. De armen vol boodschappen stommelden we haar achterna op de trappengang. "Ik woon op de bovenste verdieping", zei ze over haar schouders, haar malse kont voor onze ogen wiegelend. Wat een cockteaser zeg!

Ze opende de deur van haar flat en ging voor ons naar binnen. Bram zette de boodschappen neer, wiste het zweet van zijn voorhoofd en toen sprak het haantje in hem "Nou mevrouw valt er nog iets te dragen?" "Nu je het zegt, ja…je mag mij naar bed dragen." Waarschijnlijk zou ik binnen een paar tellen wakker worden in mijn bed, maar ondertussen genoot ik volop van wat niet anders dan een natte droom kon wezen. Bram had inmiddels een arm in de holte van haar knieën gelegd, de andere onder haar schouders, tilde haar op en droeg haar slaapkamer waarts. "Jou hebben we denk ik niet meer nodig", zei hij. Dat had 'ie gedacht. Ik mocht dan schuw zijn, dom was ik niet. Ik beende hen achterna.

Bram had haar inmiddels op het ruime bed gelegd en wilde naast haar komen liggen. "Eerst uitkleden", wees ze hem terug terwijl ze zelf haar T-shirt uittrok. Ze had droeg een wijnkleurige bh, waarvan de cup nauwelijks haar borsten bedekte en met een boogvormige reep stof die over het weelderige vlees spande. "Marlies Dekkers", ontviel het me. Ze lachte parelend, ondertussen haar spijkerbroek en slipje afsjorrend. "Nee. Annette Jordens." En finaal vloog Marlies in de hoek. Ze bloosde niet terwijl ik haar langdurig bekeek, maar liet haar handen langs de plekken glijden die ik met mijn ogen streelde: borsten, benen, buik, geslacht! Ze had een lekker lijf, best wat mollig maar geniaal voor de liefde.

Bram en ik kleedden ons om het snelst uit. Vanuit een ooghoek wierp ik een nieuwsgierige blik. Zijn pik was weliswaar langer dan die van mij, de mijne echter dikker en forser. Annette bekeek ons kritisch. "Nou jongens, volgens mij kunnen jullie nog wat training gebruiken" klonk het ironisch en ze strekte de armen naar ons uit.

We gingen aan weerszijden van haar liggen, ons elk vastzuigend op een van haar borsten. Ze had verrukkelijk grote tepelhoven en haar tepels stonden zo strak dat ik er mijn tong aan prikte. Zij woelde zuchtend door onze haren, terwijl ik mijn vingers over haar dij binnenwaarts streelde, naar haar geslacht. Ik botste op Brams hand, die een vinger in haar kutje masseerde. Ze kreunde en toen ik ook een vinger bij haar naar binnen bracht nog harder. Het was vreselijk opwindend haar met zijn beiden te vingeren en mijn knokkel binnenin haar over die van Bram te voelen raspen.

"Kom hier jij lekker dier", trok ze Bram zuchtend aan zijn haren omhoog en ze plakte haar lippen tegen de zijne. Op hun zij gekeerd, legde zij haar dij over zijn bovenbeen, terwijl hij haar kont kneedde op het ritme waarmee hij op haar mond kauwde. Ik nestelde me tegen haar rug, haar hals en schouder zoenend, en duwde mijn pik tussen haar billenhelften. Ze stak haar arm achterwaarts en pakte mijn lul beet, er vlak onder mijn eikel stevig in knijpend zodat die nog verder uit de huls van mijn schacht werd geperst. Toen maakte ze haar mond los van Bram, die ze bij zijn schouders tegen de matras duwde.

Ze ging schrijlings over hem heen zitten, haar rug naar hem toe, tilde zijn pik de hoogte in, met haar vingernagel een paar krassende bewegingen makend over de paars aangelopen kop en liet zich dan schroefwentelend op hem neerzakken tot hij tot aan zijn ballen in haar stak. Bram kermde van hitsigheid en mijn pik jeukte van afgunst. Annette had zich in beweging gezet en bereed hem in een strak tempo. Haar tieten kletsen tegen haar lichaam telkens ze op hem neerkwam, meteen gevolgd door de harde smak van haar billen tegen zijn ballen. "Lekker zo'n hometrainer, niet?", hijgde ze terwijl ze me straal in de ogen keek. Ik liet mijn hand strelend langs mijn schacht gaan, genietend van dat gezwollen en opgerichte gevoel. "Afblijven jij. Je bent te oud geworden om nog met jezelf te spelen", zei ze tegen mij. En dan tot Bram "Zullen we eens een ander toestel uitproberen knul?".

Meteen gleed ze van hem af en ging op handen en voeten zitten, haar tieten zwaar doorhangend tussen de gestrekte peilers van haar armen. Bram kwam achter haar, plaatste zijn handen op haar kont en dreef zijn pik in haar. Hij naaide haar jachtig en met gesloten ogen, alsof 'ie de sprint naar zijn orgasme al had ingezet. "Moet je ergens naartoe vanmiddag?", riep ze hem toe van over haar bezwete schouder. "We hebben alle tijd hoor." Hij paste zijn ritme aan en ging met langzame halen in en uit. Het wilde slingeren van haar tieten was overgegaan in een vage trilling, elke keer hij haar penetreerde. "Mmm jaaaaaa", koerde ze, zich onderwerpend aan de tirannie van het genot, dat het alledaagse masker waarmee ze door het leven ging nu brutaal van haar gelaat afrukte en haar in haar wellustige grijns eindelijk zichzelf liet zijn: een wezen van bloed en passie. Vrouw! "Wees niet zo verlegen jij", siste ze me van tussen haar tanden toe. "Ik ga je heus niet opeten. Alhoewel!". Bij die woorden likte haar tong veelbetekenend over haar glanslippen. Ze zette haar handen wat verder uit elkaar zodat ik er ruggelings tussen door kon schuiven tot ik tegen haar kut en zij tegen mijn pik aankeek. Het was een geile aanblik Brams lul in en uit haar te zien schuiven, zijn ballen zwaar boven mijn gezicht bengelend. Ik gaf aarzelende likjes over haar gezwollen en uitgestulpte schaamlippen en haar klit, wat haar deed spinnen van welbehagen.

Annette gleed nu met haar lippen over mijn lul, haar tanden vlak onder de richel van mijn eikel vastzettend, die ze binnensmonds likte. Toen verstrengelde ze haar vingers rond mijn paal, het vel zo ver mogelijk naar omlaag trekkend, mijn rauwe vlees neukend met haar mondholte terwijl haar vuist hard tegen mijn ballen sloeg als tegen een boksbal. Met mijn handen rond haar middel was ik hartstochtelijk op haar klit gaan zuigen, tikkertje spelend met mijn tong.

Ineens hoorde ik Bram gillen. "Ooo ik houd het niet meer. O verrek ik ga komen. Verdomme". Het mocht echter niet meer baten. Zijn orgasme liet zich niet langer tegenhouden en hij gaf zich er maar aan over. "Oooo jaaaaaaaaa". Hij was opgehouden met bewegen en kreunde heel de tijd dat hij zich in haar leegspoot. Na een vijftiental tellen trok hij zich uit haar terug. Zijn warme zaad lekte over mijn gezicht. Hij proefde naar zout. Zij smaakte naar zee.

Ik plaatste mijn handen nu stevig op Annettes kont, de billen splijtend met mijn duimen, en zoog haar hele kut gretig in mijn mond. Met vlakke hand duwde ze mijn gezicht echter weg, zelf ook mijn lul loslatend. Ze draaide zich op haar zij. Uit haar blik sprak niets dan afkeuring voor Bram die de laatste druppels lust zelfvoldaan uit zijn piemel melkte. "Voor uithoudingsvermogen krijg je van mij de laagste punten", snauwde ze.

"Benieuwd of jij het er beter van afbrengt." En meteen wentelde ze zich op haar rug. "Pompen en opdrukken. Goed voor de buikspieren", zei ze voor ze me boven op zich trok, haar tieten platdrukkend met mijn borstkas. Dat malse weelderige vlees uit te voelen deinen onder de druk van mijn lijf, de harde punten middenin die gaatjes prikten in mijn huid, haar vingers die strelend over mijn rug en billen gingen, brachten me in een staat van opperste verrukking Ze ging met haar hand tussen onze lijven in, nam me beet en leidde mijn lid zelf in haar. Haar kut trok zich meteen vacuüm dicht rond mijn lul. Ik kreunde en had nog nauwelijks ogen voor Bram die op zijn zij toekeek hoe ik Annette neukte. Ik nam haar nu eens fel en diep stotend, dan weer met langzame roterende bewegingen, haar niet de kans gevend om het tempo op te pikken. Haar gezicht had de openheid en kwetsbaarheid van een jong meisje gekregen. Dat vervulde mij met ongelooflijk geluk. Seks was altijd zoveel meer dan alleen seks voor me. Ik concentreerde me volledig op het gevoel van mij in haar en trachtte elke porie van haar kut in het geheugen van mijn schacht te griffen terwijl ik mijn ogen straal door haar iris boorde, tot in haar ziel, waar ik haar neukte.

Ze had haar nagels inmiddels diep in mijn billen gezet, de bloedprijs voor het ultieme genot. Ik nam haar heel diep, de wanden van haar geslacht oprekkend met mijn schacht, haar klit stimulerend door mijn buik zo dicht mogelijk tegen de hare aan te schurken. Haar lichaam begon onder me op te veren, als wilde ze me afwerpen maar tezelfdertijd dichter tegen zich aantrekkend, en ze draaide haar gezicht alle kanten op, wanhopig op zoek naar een uitweg. Plots verstilde ze. "Ik kom". Twee eenvoudige woorden. In een flits voelde ik hoe heel het universum zich samenbalde in de uiterste punt van mijn lichaam, in haar, en toen, in haar, uiteenspatte in een vuurbal die oplichtte in haar ogen. De hartslag van haar kut pulseerde rond mijn lul, die al mijn verlangens, passie, verdriet en vreugde in haar uitgutste. Tot ik leeg was. En me van haar afwentelde, niet langer verlegen terwijl ik toekeek hoe zij nog steeds kwam. En kwam. En kwam. Opnieuw verlegen toen ze tot zichzelf was gekomen en me aankeek.

"Training is over, boys", grijnsde ze. Waar Bram het duidelijk niet kon schelen, trok ik met tegenzin mijn kleren aan. Al was het geen vijf minuten geleden dat ik haar had genomen en haar had laten komen, toch voelde ik me geblutst en afgewezen. Wat had ik dan gewild? Dat wist ik zelf niet.

Maar het was in elk geval niet het biljet van vijftig Euro dat ze me, net voor de deur voorgoed dicht ging tussen ons, in de handen schoof. "Voor je collectebus", echode het in mijn oren, toen ik weer op straat stond. Met een leeg hart. Maar een volle collectebus.




Aantal keer bekeken: 8606
Waardering: 2.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online