Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wilma met 3 vrienden.

U leest om dit moment het verhaal Wilma met 3 vrienden gepost door Wilma de Bruin. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Wilma de Bruin
Gepost op: 2011-8-4

Verhaal:

Wilma met 3 vrienden

Ik was nog geen 20 jaar en nogal wild aangelegd en ik hield wel van een feestje en zo.
Zo was ik ook op een leuk feestje waar ik drie leuke jongens ontmoeten, hun namen ben ik al lang vergeten maar die nacht blijft me altijd bij .
Het feestje liep op zijn eind en iedereen maakte aanstalten weg te gaan.
Ik was ook op zoek gegaan naar mijn jas en worstelde met mijn mouw toen een van de jongens me galant hielp met mijn jas .
“Ga je al naar huis” vroeg hij, ik antwoorden dat het de bedoeling was van wel, maar hij stelde me voor nog wat te drinken bij hem thuis samen met wat vrienden.
Het leek me wel een leuke jongen dus ik stemde toe, hij hield galant als hij was de deur voor me open en ik stapte bij hem in de auto.
Bij het huis aan gekomen (dat van zijn ouders was maar die waren met vakantie zo zei hij ) kwamen zijn twee vrienden ook het huis binnengelopen.
Ik zat met gekruiste benen op de grote lederen bank want ik had zoals gewoonlijk weer eens geen slipje aan en wilde niet dat de jongens mijn kale kutje zagen.
De jongen vroeg me wat ik wilde drinken en ik wilde wel een sapje wat hij ging halen.
Een vriend van hem kwam naast me op de bank zitten en begon een flauwekul gesprek over zijn hobby’s ik luisterde maar half en pakte het sapje aan .
Maar de jongen naast me op de bank was het brutaalst en had ook het meeste lef van de drie zo lag zijn hand op mijn knie en omdat ik niet reageerde sloop hij langzaam onder mijn rok.
Toen zijn vingers mijn heupen bereikte merkte hij dat ik geen slipje droeg, hij pakte de rand van mijn wijde rok en trok die omhoog zodat mijn kale kut zichtbaar werd voor zijn vrienden.
De eerst zo galante jongen knielde meteen voor me neer duwde mijn knieën uit één terwijl de jongen op de bank onhandig mijn bloesje begon los te knopen.
Ik kon nu eigenlijk niet meer weg en toen de derde jongen achter de bank kwam staan en zijn handen in mijn BH duwde gaf ik maar toe aan hun lusten.
De jongen tussen mijn benen onderzocht mijn kutje “lekker kaal kutje schat “ zei hij terwijl zijn vingers mijn schaamlippen opende en over mijn klitje wreef.
Hij stond op en alle drie de jongens kleden zich uit, één van hen stapte op me af en trok me uit de bank terwijl ik verbaasd naar zijn grote gezwollen lul keek .
Alle drie de vrienden waren trouwens goed geschapen en imponeerde me met hun grote lul.
Ze kwamen bij me staan en ontdeden me van mijn BH, mijn grote tieten vielen best in de smaak bij de heren en ze werden dan ook uitgebreid betast en op mijn tepels gezogen .
De galante jongen ging achter me staan en knoopte mijn rok los en ritste hem open waarna hij probeerde mijn rok naar beneden te trekken maar ik wist wel dat het zou hem niet lukken.
Mijn rok was wel erg wijd aan de onderkant maar paste me strak om mijn middel, zelf trok ik hem dan ook altijd over mijn hoofd aan en uit dit vanwege mijn brede”heupen“.
Ik besloot hem maar even te assisteren en bukte me om de onderkant van mijn rok te pakken wat de jongens voor leuk vonden en hun vingers mijn hangende tieten kneden.
Ik richtte me op en trok mijn rok over mijn hoofd omhoog nu werd mijn hele onderlichaam voor de jongens zichtbaar die wel even stil waren wat ik hen voorschotelde.
De jongen achter me lag zijn handen op mijn billen en een ander stak zijn vinger tussen mijn schaamlippen “ Ze is al nat” merkte hij op en dat wilde de ander het ook wel testen.
Door dat ik mijn rok naar boven trok kwamen mijn tieten ook me en vielen uiteindelijk weer naar beneden toen ik mijn rok verder trok dit tot grote hilariteit van de toeschouwers .
Terwijl de jongens mijn lichaam analyseerde lag ik mijn rok weg en we waren dus nu alle vier helemaal naakt.
Nu wilde ik ook wel weten wat voor vlees ik in de kuip had en pakte de zak van één van de jongens stevig beet “Vind je hem lekker”vroeg hij en ronde de ballen door zijn zak.
De brutaalste jongen ging nu op de bank zitten met zijn grote lul stijf omhoog “Kom maar zitten schatje” en wees naar zijn lul ik keek de andere aan die aan hun lul stonden te trekken.
“Ga maar zitten “ moedigde één van hen mij nog eens aan en maakte me duidelijk dat ik wijdbeens over de jongen moest knielen, ik deed dat en plaatste mijn kutje zo boven zijn lul.
Ik had in het verleden wel eens geneukt maar dit was meestal liggend in een bed maar dit was dus de eerste keer voor me om het zo te doen en de jongen staarde maar naar mijn lichaam.
“Laat je maar zakken schatje” .Zei hij zei hij wat ongeduldig met en lichte trilling in zijn stem.
Ik zakte door mijn knieën en één van zijn vrienden stuurde zijn lul naar mijn kutje, zachtjes voelde ik zijn lul langs mijn schaamlipjes glijden om me steeds verder binnen te dringen.
De jongen op de bank zijn handen vrij en concentreerde zich nu op mijn borsten, hij pakte mijn tieten met beide handen beet en kneep zachtjes in mijn gezwollen tepels.
Het viel niet mee hij had echt de dikste lul maar de zwaarte kracht hielp me, ik veerde nu wat op en neer over zijn lul en mijn tieten danste mee in het ritme wat hem zichtbaar opwond.
De galante jongen kwam nu op de bank en hij pakte mijn hoofd beet en trok me zich toe. ”Toe doe je mondje eens open” vroeg de (nu toch wel steeds minder) galante jongen me en ik opende mijn mond zodat hij zijn stijve lul naar binnen kon schuiven.
Ook die ging dus langs mijn lippen en lande op mijn tong, ik begon er zachtjes aan te zuigen, pijpen had ik wel eens meer gedaan en, wist ook wel dat mannen het lekker vonden
De derde jongen was de stille maar kwam toch nu ook in actie, ik voelde hoe hij zijn handen over mijn billen streek en mompelde dat het mooie billen waren.
Hij zette zijn vinger in mijn bilnaad en duwde die zo langzaam maar stevig naar beneden tot hij bij mijn anus aan was gekomen en mijn lichaam hevig schokte.
“Zo hij heeft een gevoelig plekje ontdekt juffie“ reageerde de jongen onder me en de ander lachte ik vermoede wel wat er ging gebeuren maar het komt toch altijd weer onverwachts.
De stille jongen die dus nu mijn anus aan het ontdekken was maakte zijn vinger nat en cirkelde die rond mijn sluitspier wat me bloedgeil maakte.
Het duurde niet lang of hij zette zijn vinger voor de ingang van mijn darmen en duwde zijn die door mijn anus naar binnen ik kreunde en dat hoorde de andere jongen.
“Zo zijn al je gaatjes nu gevuld schat lekker hè” becommentarieerde de galante jongen maar met zijn lul in mijn mond kon ik niet antwoorden.
Het was voor mij in ieder geval de eerste keer dat ik gevingerd werd in mijn anus die dus eigenlijk nog maagd was maar dat wist die jongen niet .
Blijkbaar had hij wel een beetje ervaring en zijn vinger ging steeds dieper in mijn darm in voorzichtig probeerde hij nu ook mijn anus ruimer te maken door er in rond te draaien.
Dit vond ik eigenlijk het meest gênant maar het was wel lekker en de nieuwsgierig won het dan toch van mijn afkeer.
De vinger van de stille ging nu verder mijn anus in en niet veel later zette hij er ook zijn tweede vinger bij, ik vermoede dat binnen korte tijd hij het ook met zijn lul zou proberen.
De beide andere jongens vroegen naar zijn vorderingen en de jongen haalde zijn vingers uit mijn kont en ging licht gehurkt achter me staan zodat zijn lul voor mijn anus kwam.
Ik voelde hoe hij met zijn handen mijn billen uit één duwde en zo mijn anus ook het licht zag.
“Mooie strakke anus heb je hoor”merkte hij tevreden op, mijn hart klopte in mijn keel terwijl ik wachte op het moment dat hij zijn lul door mijn anus zou duwen.
De seconde leken wel uren maar ineens sloeg hij me hard op mijn reet en duwde tegelijk zijn lul door mijn anus naar binnen.
Achteraf gezien was dit een soort om mijn anus even te ontspannen en zo zijn lul makelijker in me te kunnen duwen.
Ik reageerde er schijnbaar als verwacht op en hij duwde meteen hij zijn lul diep in mijn darmen, ik was dus nu ook officieel anaal ontmaagd.

Alle drie de jongens moesten lachen om mijn reactie “dat was even leuk hè meid “ merkte de galante jongen op die ik nog wel steeds pijpte maar ook minder galant vond worden.
Ik probeerde te antwoorden , ….“Niet met volle mond praten meisje dat is niet netjes “grapte de brutale jongen die onder me op de bank lag .
Nu dus al mijn gaatjes gevuld waren zochten de vrienden het juiste ritme en tempo, ze hadden blijkbaar wel wat ervaring en al snel veerde ik ritmisch op en neer.
Na enige tijd, ik liep helemaal warm en zweette me rot, vroeg de galante jongen aan de jongen achter me wanneer het zijn beurt was aan, hij wilde me dus ook nog in mijn kont neuken.
Eerst gaf de jongen geen antwoord maar vroeg toen nog even geduld van zijn vriend en ik voelde aan de snelle slagen die hij maakte dat hij op klaarkomen stond .
Hij stopte even en spoot toen al zijn zaad mijn darmen in na nog een paar krachtige naslagen haalde hij zijn lul terug en stond op, “jouw beurt “melde hij triomfantelijk aan de ander.
Die zijn lul uit mijn mond haalde en ook achter me ging staan om me uitvoerig te bekijken “Lekkere dikke reet heb jij schat ” merkte hij op en terwijl hij oog contact met me zocht.
Hij lag zijn handen op mijn billen en trok mijn bilnaad ook open om mijn anus te bekijken,
“Het ziet er inderdaad strak uit hoor meisie” zijn handen betaste mijn billen verder en kneep me ook een paar keer in mijn bil, “Zacht en toch stevig” was zijn conclusie .
“Zag hoe ze reageerde toen ik haar een klap gaf “, “Ja ze veerde helemaal op en zette ook nog haar tanden vol in mijn lul” antwoordde de galante jongen met een lachje.
En al die tijd lag ik de brutale jongen onder me op de bank te neuken die schijnbaar niet zo geïnteresseerd was wat de andere met me deden.
De stille jongen die naar nu bleek de gene te zijn met de meeste ervaring kwam voor me staan bukte zich en keek me aan “Was dat even lekker hè je wilt vast nog een keer?” stelde hij.
Maar voor ik kon antwoorden pakte hij me bij mijn neus en kneep die dicht, tilde mijn hoofd op met mijn geopende mond waar hij meteen zijn lul in duwde.
“Zo en nu lekker schoon sabbelen schat” maande hij me, de jongen die me net nog in mijn darm neukte en daar ook klaar kwam lag nu zijn slappe lul op mijn tong maar niet voor lang.
Al snel groeide zijn lul weer tot de volle proporties en vulde mijn mond, hij nam mijn hoofd op in beide handen en trok me over zijn stijve lul heen.
De galante stond nu achter me en opende mijn billen ik verwachte weer een klap op mijn bil maar die bleef uit in plaats daarvan zette hij de kop van zijn lul voor de ingang van mijn darm
Hij probeerde nu zijn lul door mijn anus te persen die niet erg meewerkte maar toch al was versoepeld door de eerste keer en gaf zijn verzet het erg snel op.
Voor de tweede keer die nacht duwde er iemand een lul door mijn anus mijn darmen in.
Ik kreunde zachtjes maar net hard genoeg om toch door de jongens gehoord te worden “Volgens mij vind ze dit wel lekker jongens“ riepen de vrienden bijna in koor .









Aantal keer bekeken: 27391
Waardering: 6.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online