Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Winkelen......

U leest om dit moment het verhaal Winkelen..... gepost door Ger. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ger
Gepost op: 2006-10-10

Verhaal:

Winkelen.....
Winkelen…..

Mijn vrouw Mirjam is, al zeg ik het zelf, een lekkere meid. Voor haar leeftijd (ze is 42) ziet ze er nog zeer aantrekkelijk uit. Ze heeft mooie donkere ogen, een lekker strak kontje, lange benen en een paar stevige grote tieten. Doorgaans kleedt ze zich helaas niet al te sexy. Ze draagt vaak een broek, een trui en, ook heel erg jammer, als je benen hebt zoals zij, platte schoenen. (Ik zie haar natuurlijk liever op hoge hakken lopen….).

Soms, als ze ervoor in de stemming is, doen we een leuk spelletje. We gaan dan de stad in en kleden Mirjam dan al winkelend aan als een verleidelijke vamp.
Afgelopen weekend was het weer zover. Mirjam komt dan ’s morgens lekker opgemaakt naar beneden. Ze draagt dan verleidelijke oogschaduw en vuurrode lippenstift en ze heeft haar lange donkere haar opgestoken.Wel heeft ze dan, wat ik noem haar “suffe kleren� nog aan, maar dat zal in de loop van de dag snel veranderen.

Zo schat, ik zie aan je dat we vandaag gaan winkelen ? zeg ik tegen haar, terwijl ik haar een zoen in haar nek geef. Ja, ik heb vandaag wel zin in een lekker spelletje, zegt ze….

Als we in de stad zijn aangekomen, mag ik de eerste winkel uitzoeken, waar we met Mirjam’s metamorfose gaan beginnen. Ik denk, dat we vandaag maar eens met de lingerie beginnen, fluister ik in haar oor, terwijl ik mijn hand op haar kontje leg. We lopen naar een zaak, waarvan ik weet, dat ze een uitgebreid assortiment sexy lingerie hebben. Er komt een jonge verkoopster op ons af, die er lekker sexy bijloopt in een rokje, een strak truitje en mooie hooggehakte enkellaarsjes.
Zo, schat, zo mag jij er van mij straks ook bijlopen, zeg ik tegen Mirjam. Ze kijkt me verleidelijk aan en zegt tegen de verkoopster: Breng me maar eens een paar zwarte korsetten met jarretelles en een paar lekker gladde zwarte slipjes.
Mirjam begint zich in een pashokje van haar saaie witte ondergoed te ontdoen. Ik moet van haar helaas buiten het hokje wachten, maar het voordeel daarvan is wel, dat ik nog even naar het lekkere verkoopstertje kan kijken.
Als ze klaar is met omkleden, komt ze uit het pashokje in een sexy zwart korset, waar haar lekkere prammen enigszins bovenuit puilen en een mooi zwart slipje. Mijn pik komt al een beetje in beweging van het lekkers, wat ik nu mag aanschouwen en dat weet Mirjam natuurlijk maar al te goed….Ze loopt langs me heen en grijpt me gauw even tussen mijn benen. De verkoopster heeft dit volgens mij gezien, want ze staat verlekkerd naar mijn kruis te kijken.
Dit nemen we Mir ! roep ik. Alleen nog even een paar mooie nylons erbij zoeken. De verkoopster komt al met een paar sexy gladde nylons aanzetten en Mirjam trekt ze snel aan en maakt de jarretelles vast. Hmmmm, hijg ik in haar oor, wat zie je er zo toch weer lekker uit. De bult in mijn broek probeer ik te verbergen, terwijl we de lingerie afrekenen. Mirjam heeft het sexy setje aangehouden en haar trui en broek er weer overheen aangetrokken. Haar oude ondergoed laten we in een tasje doen.
Veel plezier ermee, mevrouw en meneer ! zegt de verkoopster, terwijl ze mij geil aankijkt. Dat zal wel lukken, zeg ik….

Als we weer op straat lopen, zeg ik tegen Mirjam: Zag je hoe geil die meid in die winkel naar me keek ? Misschien kunnen we haar eens uitnodigen voor een triootje ? Ho ho, mannetje, nu niet te hard van stapel lopen hè ? Eerst maar eens kijken of je míj kunt bevredigen straks, zegt Mirjam. Natuurlijk schat, maar ze zag er ook zo lekker uit op die hooggehakte laarsjes, zeg ik.

Zo, nu de volgende ronde. Mirjam mag de volgende winkel uitzoeken en we lopen een kledingzaak binnen, waarvan ik weet, dat ze mooie, vrouwelijke kleding verkopen….
We worden geholpen door een wat oudere dame, die er voor haar leeftijd erg lekker uitziet. Ik heb geluk vandaag ! Ze draagt een strak niet al te lang kokerrokje, een donker truitje met een flink decolleté, dat lekker om haar stevige tieten spant, donkere kousen en hoge zwarte pumps.
Mirjam vraagt haar een aantal korte rokjes, wat bloesjes en strakke truitjes te brengen en verdwijnt in het pashokje.
Na enige tijd komt ze naar buiten in een wit bloesje, waarvan de bovenste knoopjes open staan, zodat ik haar tieten nog net uit haar korset kan zien puilen en een kort zwart rokje, dat lekker om haar billen spant. In combinatie met de zwarte, gladde nylons, die ik nu ook weer mag aanschouwen, ziet het er lekker verleidelijk uit….Ze loopt even een rondje door de winkel en bekijkt zichzelf in de spiegel. Ik ga achter haar staan en duw mijn steeds harder wordende pik even lekker tegen haar strakke kontje.
Het begint er al aardig op te lijken, fluister ik in haar oor. De winkeldame kijkt naar ons en vraagt of dit het moet worden…
Hm, zeg ik, denkt u dat het nog verleidelijker kan ? De dame pakt een leren rokje uit een rek, dat er nog lekkerder uitziet, dan het rokje, dat Mirjam nu draagt. Probeert u dit eens mevrouw, zegt ze, terwijl ze mij zwoel aankijkt. Mirjam gaat zich weer omkleden en ik kan het niet laten om snel even bij haar het pashokje in te glippen. Terwijl ze het leren rokje over haar billen trekt, pak ik haar van achteren bij haar tieten en begin ze zacht te kneden. Even wachten nog, hijgt Mirjam…Maar je maakt me zo geil, in die lekkere kleding van je, fluister ik, terwijl ik één hand even tussen haar benen laat glijden en over haar gladde slipje strijk.
We zijn nog niet klaar met winkelen, zegt ze, we moeten nog schoenen uitzoeken. Oké, ik zal me nog even inhouden, zeg ik en we gaan de kleren afrekenen bij de sexy oudere dame…

Mirjam loopt nu naast mij in haar leren rokje en bloesje, met daaronder het geile korset. Haar broek en trui heb ik bij haar oude ondergoed in het tasje gestopt. Over al dat lekkers draagt ze een lange jas en ze heeft, natuurlijk, haar oude platte schoenen nog aan…
Nu een schoenwinkel zoeken, om het geheel af te maken en misschien moet die jas ook maar vervangen worden ? Wat zullen we eerst doen ? vraag ik.
Mirjam leidt mij een kledingzaak binnen om een andere jas uit te zoeken. Een lange of een korte ? vraagt ze. Laten we een kort leren jack uitzoeken, zeg ik, dan zijn je lange sexy nylonbenen goed te zien. Wat zullen al die kerels op straat straks dan naar je loeren ! Hmmm, lekker opwindend. Haar keus valt uiteindelijk op een kort zwart leren jasje en ook de oude lange jas verdwijnt in het tasje.
Dan gaan we op zoek naar een schoenenzaak…..

Inderdaad wordt Mirjam door diverse mannen nagekeken op straat, als ze in haar korte leren rokje en zwarte nylons naast mij over straat loopt. Af en toe lacht ze geil naar één van die mannen en dat windt me vreselijk op. Mijn pik duwt tegen mijn gulp en eigenlijk wil ik maar één ding…..Mirjam zo snel mogelijk een lekkere beurt geven. Maar voor het straks zover is, moet ze toch eerst maar van die platte schoenen af.

We lopen een drukke schoenwinkel binnen, waar we al vaker zijn geweest, omdat ze er zulke sexy schoenen en laarzen verkopen. We zijn wel een half uur bezig met het passen van de meest sexy pumps, enkellaarsjes en hoge laarzen, maar dan hebben we ook het ultieme sexschoeisel gevonden: Een paar schitterende zwarte hoge laarzen met superhoge naaldhakken. Mirjam paradeert door de winkel op haar nieuwe laarzen en staat voor de spiegel lekker met haar in het leer gestoken kontje te draaien. Ze gaat wijdbeens voor mij staan, met haar handen in haar zij en zegt: zo, wat denk je ervan, zie ik er hoerig genoeg uit voor je ? Nou, dat kun je wel zeggen. Die sexy make-up, die ze draagt, het halfopen bloesje onder haar zwarte leren jasje, waar de bovenkant van haar tieten lekker uitkijkt, het strakke leren rokje, de glanzende zwarte kousen en natuurlijk die lekkere hooggehakte laarzen. Wat een lekkere del hebben we weer van mijn vrouwtje gemaakt. Ik heb vreselijke trek in je, zeg ik. Laten we snel naar huis gaan…..

Ik betaal de laarzen, die Mirjam natuurlijk ook aanhoudt en stop de oude schoenen in het inmiddels bijna volle tasje. De metamorfose is compleet….
We lopen over straat en nu wordt Mirjam natuurlijk nog veel vaker nagekeken. Een enkeling zegt zelfs tegen me, dat ik een vreselijke mazzel heb, dat ik zo’n lekker wijf heb… Ik kan er alleen maar om glimlachen en leg mijn hand op Mirjam’s leren kont.

Voordat we naar huis gaan, wil ik eerst nog wat drinken zegt Mirjam. We gaan een klein café binnen en Mirjam verdwijnt eerst naar het toilet. Als ze terugkomt, zie ik dat ze haar hoerige make-up heeft bijgewerkt, zodat ze er nog delleriger uitziet. We zitten tegenover elkaar aan een tafeltje en drinken een biertje. Mirjam legt onder de tafel haar hand op mijn been en begint me een beetje op te geilen. Ze prikt met haar genaaldhakte laars in mijn kruis en kijkt me vreselijk geil aan. Ik doe ongemerkt mijn ene schoen en sok uit en laat mijn tenen langs haar nylons naar boven kruipen. Dan volgt er een verrassing….Mirjam heeft op het toilet haar slipje uitgedaan ! Ik kietel met mijn tenen haar kutlipjes, die al een beetje vochtig zijn. Dan fluistert ze in mijn oor: Kom zo even naar het toilet…

Ze staat op en loopt weer naar het toilet, nagestaard door een man aan de bar, die blijkbaar geil wordt van het klikken van haar naaldhakken en haar lekkere nylonbenen.
Een minuut later loop ik ook naar achteren. Mirjam trekt me de dames-wc binnen, zet één van haar gelaarsde benen op de toiletpot, trekt haar rokje wat omhoog en steekt haar kontje naar achteren. Pak me, lekkere vent van me, beveelt ze mij. Ik laat snel mijn broek zakken, zodat mijn harde paal tevoorschijn springt, pak haar bij haar heupen en schuif ‘m snel in haar natte kut. Zo, schat, even een vluggertje op het toilet ? fluister ik. Oh ja, snel, neuk me, hijgt ze. Ik schuif mijn pik steeds sneller in en uit haar kut en wip intussen haar grote tieten uit haar korset, zodat ik ze lekker kan kneden. Ik draai aan haar tepels en neuk intussen hard door. Dan voel ik Mirjam’s kut samentrekken en komt ze luid hijgend klaar. Op hetzelfde moment voel ik mijn zaad naar boven schieten en spuit ik haar natte scheur lekker vol. Het geil loopt langs haar dijen over haar kousen. Hmmmm, zegt Mirjam, lekker schat, dat mag je nog eens doen. Ze veegt haar kut en haar kousen schoon met een stuk toiletpapier, duwt haar tieten weer in het korset, trekt haar kleren recht en loopt het toilet uit, nadat ze eerst mijn pik nog even schoon heeft gelikt.
Ik hijs mijn broek op en we lopen de kroeg uit, op weg naar huis.

Als ik de voordeur heb geopend, trekt Mirjam in de gang mijn broek alweer naar beneden. Ze gaat op haar hurken zitten en begint me te pijpen, zodat mijn pik in no-time weer hard is. Zo lekkere del van me, wil je nog een keer ? zeg ik tegen haar. Laten we dan maar gauw naar boven gaan, voordat-ie weer slap wordt..
Ze loopt voor me uit de trap op, zodat ik een lekker uitzicht heb op haar blote kut. Onderweg grijp ik nog even lekker onder haar rokje. Het leren jasje heeft ze uitgedaan, zodat ze nu in haar sexy witte bloesje voor me staat. Ze duwt me op het bed, draait zich om en trekt snel het bloesje uit. Hmmm, lekker, ze is nu helemaal in het zwart. Korset, kousen, rokje en die heerlijke laarzen. Ik lig met mijn paal omhoog op het bed en begin mezelf af te trekken, maar dat vindt Mirjam niet goed. Afblijven jij, die is van mij, beveelt ze me. En neemt het van me over. Ik duw de cups van het korset weer naar beneden, zodat haar prammen eruit floepen. Ze komt lekker over me heen hangen, zodat ik aan haar tepels kan zuigen en likken, wat ze erg lekker vindt. Ik grijp haar bij haar kontje en trek haar rokje weer wat omhoog, zodat ze met haar blote kontje en kutje boven me hangt. Ik streel haar kousen, wat een erg opwindend gevoel is, zodat mijn pik weer op oorlogssterkte komt. Dan duw ik haar wat naar beneden, zodat ze langzaam met haar natte poes over mijn pik zakt. Intussen blijf ik haar tieten bewerken…
Mirjam begint me lekker te berijden. Ik voel haar kutgeil naar beneden lopen. Oh ja, knijp in m´n tieten, roept ze, sla me op m´n kontje ! Bijna kom ik klaar, maar ik kan het nog net ophouden. Ik beveel Mirjam op te staan, want ik wil haar graag nog eens van achteren pakken. Ik laat haar met haar handen tegen de grote spiegel leunen, die in de slaapkamer hangt, zodat ze een lekker uitzicht op haar eigen geile kleding heeft. Ik trek het korset nog iets naar beneden en hurk achter haar neer, met mijn stijve pik in de aanslag. Zo lekkere hoer van me, ik zal je nog een keer klaarnaaien, roep ik. Mirjam kijkt geil achterom en ik begin haar laarzen te likken. Langzaam lik ik omhoog langs de schacht van haar laars, dan kom ik bij haar kousen, en haar lekkere dijen en uiteindelijk lik ik haar natte kut en haar harde clitje. Hijgend leunt ze tegen de spiegel en kijkt tussen haar benen door wat ik allemaal doe.
Uiteindelijk sta ik op, grijp haar lekkere joekels weer beet en ram mijn paal in één keer diep in haar sappige poes. Mirjam gilt het uit van geiligheid en begint haar kontje naar achteren te stoten. Ik naai haar in één keer naar een hoogtepunt, terwijl ik weer flink in haar tieten knijp.
Ze komt na een paar minuten gillend klaar, waarna ik mijn pik uit haar poes trek. Mirjam heeft zich op haar knie-en laten zakken en ik trek mezelf klaar en spuit mijn tweede lading van die dag lekker over haar heen. Haar kousen, laarzen en de kleding, die ze nog aanheeft zitten helemaal onder het geil.
Ik til haar op en leg haar op het bed om bij te komen. Ik ga met mijn half slappe pik naast haar liggen. Straks nog een keer ? vraag ik zachtjes. Straks, lekkertje, zegt ze, maar dan neem ík het heft in handen en ze haalt lachend een paar handboeien uit haar nachtkastje…..

Pfff, lekker hoor, zo´n dagje winkelen………….





Aantal keer bekeken: 33731
Waardering: 7.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online