Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wraak is zoet.

U leest om dit moment het verhaal Wraak is zoet gepost door Celine. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Celine
Gepost op: 2009-7-31

Verhaal:

Wraak is zoet
Wraak is zoet

Ik keek om me heen. De zon ging langzaam onder. Langzamerhand verliet iedereen het park. Ik zette de kraag van mijn jas op en stak mijn handen in mijn zakken. Langzaam slenterde ik verder. Starend naar mijn voeten die tegen steentjes schopte. Toen ik weer op keek was ik midden in het park. Er was niemand meer te zien. Iedereen was naar huis om zich voor de tv te nestelen en hun favoriete programma te kijken. Een windvlaag blies mijn haar in mijn gezicht. Ik trok mijn nek in om me wat beter te beschermen tegen de wind. Ik keek naar de lucht. Het zal toch niet gaan regenen? Ik hoopte van niet. Ik liep weer verder. Naar de uitgang van het park. Ik kreeg koude voeten en benen. Ik had toch mijn korte rokje niet aan moeten doen. Ik zuchtte. Toen voelde ik de eerste spetters op mijn hoofd neer vallen. Ik keek naar de lucht. Een flits, een harde donderslag volgde. Ik liep door. Stak de straat over en dook het eerste de beste café in om me klem te zuipen.

In het Café was het donker en stonk het naar de rook. Ik kon het me niet herinneren dat ik hier eerder was geweest. Ik liep naar de bar waar een jonge knul achter stond. Hij glimlachte me toe en vroeg: “En wat kan ik voor je inschenken?” “Doe mij maar een sherry,”antwoordde ik. Hij draaide zich om. Pakte een glas, vulde het en gaf het aan mij. Ondertussen zat ik wat rond te kijken. Het hele café kwam me niet bekent voor. Alle donkere hoekjes. Ik rilde. De jongen schoof een glas sherry naar me toe. Er stond wat op een papiertje opgeschreven. Nieuwsgierig pakte ik het op en las.

Hee chick!
Je ziet er niet zo vrolijk uit!
Als ik je een x moet komen
opvrolijken bel je me maar hoor!

Ik walgde al bij de gedachten. Maar toch stopte ik het papiertje veilig in mijn jaszak. De jongen glimlachte.“David is de naam,”zei hij nog steeds glimlachend. Ik walgde van de zelfverzekerde glimlach die op zijn gezicht geplakt leek te zitten. “Roxean. Bedankt voor je nummer. Ik zal erover nadenken,”antwoordde ik. Ik hoorde zelf hoe dom het klonk, maar eigenlijk kon dat me op dit moment niet zo heel veel schelen. David glimlachte nog steeds zelfverzekerd. Ik pakte mijn cola op en nam een grote slok. Dat deed me goed en ik ging wat rechter op zitten. Ik keek naar David. Eigenlijk zag hij er best goed uit. Ik glimlachte. Hij voelde waarschijnlijk dat ik naar hem keek want hij draaide zich om. Ik lachte naar hem. Hij knipoogde terug.

Na een kwartier had ik al 3 sherry's achterover geslagen en hing ik uitdagend over de bar heen. Ik wist heel goed dat hij nu mijn bh kon zien maar ik trok me er niks van aan. Het werd steeds rustiger in het café. Ik had al heel wat handen van mijn schouders afgeslagen. En eigenlijk was ik daarom wel blij dat al die mannen weg waren. David keek om en liep op me af. Ik keek hem uitdagend aan en voor ik het wist had hij zijn lippen op de mijne gedrukt en zoenden we. Het was een heerlijk gevoel. Het gevoel dat ik al jaren niet meer had gehad. Het gevoel dat iemand om je gaf. David zoende niet opdringerig of hard. Hij… Hij zoende precies goed. Niet te soft en niet te hard. Hij liet mijn nek, die hij had vast gepakt, los en stopte met zoenen. Hij grijnsde. “Ik…Ik ga maar eens naar huis,”zei ik. Ondanks dat ik een beetje aangeschoten was, had ik wel het gevoel dat ik hier snel weg moest.

Toen ik eenmaal buiten stond ademde ik diep in. De regen stroomde over mijn gezicht. En ik kreeg een misselijk gevoel. Het gevoel dat ik had na een wild feestje met veel wodka en wijn. Maar zoveel had ik nu toch niet op. Ik holde terug naar binnen. Naar de wc. Waar? Waar is die wc? Eindelijk vond ik hem. Ik hing er boven alle 3 de sherry's kwamen weer naar buiten. Ik voelde me draaierig. Ik trok door en klapte de wc-bril dicht. Ik ging erop zitten. Toen hoorde ik dat er iemand op de deur van mijn wc-hokje klopte. “Roxean? Roxean gaat het wel?”David klonk bezorgd. Ik haalde het deurtje van het slot en deed het open. “Ja hoor het gaat goed. PRIMA zelfs!” zei ik opgewonden. David lachte. “Mooi zo!” Hij liep het hokje verder in en deed de deur achter zich in het slot.

Hij trok me van de wc-bril en ging zelf zitten. Hij trok me bij zich opschoot met mijn gezicht naar hem toe. Zijn ogen gleden over mijn lijf en bleven hangen bij mijn borsten. Zijn handen die op mijn heupen lagen dwaalden omhoog. En bleven rusten op mijn borsten. Hij bracht zijn hoofd naar mijn hals en begon me daar te zoenen. Zijn handen masseerde zachtjes mijn borsten. Ik voelde me niet op mijn gemak en maakte me los uit zijn handen. Ik haalde het deurtje van het slot en rende weg. Buiten was het harder gaan regenen. David kwam me achterna, maar daar had ik nu dus echt geen behoefte aan. “Het spijt! Het spijt me zo! Bel me alsjeblieft!” riep hij. De wanhoop klonk door in zijn stem. “Maybe,”mijn stem trilde. Ik deed mijn best niet in huilen uit te barsten. Met mijn knikkende knieën probeerde ik zo snel mogelijk naar huis te rennen.

Toen ik eenmaal bij de deur stond hielt het op met regenen. Ik zocht mijn sleutel in mijn jaszak. Ik maakte de deur open en trof aan wat ik normaal ook aantref als ik thuis kom. Overal lege flessen drank en lege blikjes bier. Ik liep naar mijn kamer. Op de gang trof ik mijn broer gehuld in handdoek en met nat haar aan. “Hé zussie! Hoe was je avond?” Dat zei hij alleen maar om me te pesten want hij wist heus wel dat het een *** avond was. “Prima hoor! En de jouwe? Hoeveel meisjes heb afgelebberd?” Hij keek me vuil aan. “Je weet heus wel dat ik niet uit geweest ben vanavond!” “Oh ja helemaal vergeten!”zei ik sarcastisch. Ik sla mezelf zogenaamd verbaasd tegen mijn voorhoofd en liep door naar mijn kamer. Naar mijn vader wilde ik niet eens meer gaan kijken. Die lag toch te slapen. Ik ruk de handdoek die over mijn bureaustoel hing ervan af en droog mijn natte gezicht en haren af. Ik trek mijn pyjama aan en laat me in mijn bed vallen. Langzaam val ik inslaap.

De volgende ochtend word ik ruw wakker geschud. Ik doe langzaam mijn ogen open en kreun als ik mijn broer boven me zie hangen. “Opstaan doos je moet naar school.” Hij kijkt op zijn horloge. “Je hebt nog precies 7 minuten.” Hij draait zich om en banjert mijn kamer weer uit. Ik zucht en sta langzaam op. Ik ruk een broek en een shirtje uit mijn kast. Kam snel mijn haar en strompel naar beneden. “Ik ga naar school. Doeg!” roep ik terwijl ik wat brood in mijn tas prop. Buiten spring ik op mijn gammele fiets. Het ding kraak. Ik zucht en zet het op een trappen. Ik fiets door het park en denk terug aan gister avond. Als ik langs het cafeetje fiets loopt er een rilling over mijn rug. Ik betrap mezelf erop dat ik naar binnen kijk om te zien of David binnen achter de bar sta. Snel wendt ik mijn gezicht af van het café en trap stevig door.

Als ik het schoolplein op fiets gaat net de bel. Ik gooi mijn fiets neer en meng me in de lange *** leerlingen die naar binnen stroomt. Ik kijk om me heen en zie alleen maar lachende gezichten. Ik wou dat ik dat ook kon. Lachen en vrij zijn. Maar nee ik zit opgescheept met zo’n vader die alleen maar zuipt! Ik loop naar binnen en ga op mijn vaste plek zitten. Ik luister braaf naar de uitleg van meneer Swieten, maar ik neem niks in me op. Dan wordt er een propje op mijn tafel gegooid. Ik kijk op. Jason kijkt me lachend aan. Ik maak het propje open.

Hee Rox!
Zware nacht?
X Jason.

Ik zucht. En schrijf een antwoord.
Nee hoor viel wel mee!

Ik schiet het propje terug. En na een paar seconden ligt hij alweer weer op mijn tafel.

Ah jammer!
Zal ik vannacht langs komen?

Ik glimlach. De sukkel denkt dat hij ieder meisje het bed in kan praten.

Nee bespaar je de moeite.
Vanavond ben ik al bezet.

Ik schiet het propje terug en zie dat hij teleurgesteld kijkt.

Wie is de gelukkige?

Ik begin net met een antwoord schrijven als mijn naam door de klas word geroepen. Ik kijk op. “Ja?” vraag ik verbaasd. “Wat is er zo interessant dat je niet oplet?” Meneer Swieten is woedend. Hij is knalrood en het adertje in zijn gezicht klopt. Ik weet dat ik hier niet zomaar vanaf kom. Ik bedenk me dat ik maar beter mijn mond kan houden en beleefd blijven. Dat stelt meneer Swieten altijd het meest op prijs. “Ja. Kom maar naar voor, en lees het op!” Ik sta met tegen zin op en ga voor de klas staan. “Hee chick! Ga je nu je diepste geheimen onthullen?” Haha heel grappig Johan! Denk ik. “Nou komt er nog wat van jongedame?” Ik begin met voorlezen. “Hee Rox! Zware nacht? X Jason. Nee hoor viel wel mee!” De hele klas begint ‘Aaaah!’ Te roepen. Ik ga onverstoord verder. “Ah jammer! Zal ik vannacht langs komen? Nee bespaar je de moeite. Vanavond ben ik al bezet.” De hele klas begint te loeien. “Wie is de gelukkige? Da… En meer is het niet meneer.” Op dat moment gaat de bel. “Nou jullie weten je huiswerk en ik zie jullie morgen weer.” Ik loop naar mijn tafel en begin mijn boeken in te pakken.

De volgende lessen vliegen de propjes door de klas. Ik zit op mijn stoel een beetje naar het bord te staren. ‘TRIIIING!’ Ik zuchtte. Eindelijk uit. Ik stop mijn boeken in mijn tas. En loop het lokaal uit. Ik gris mijn jas van de kapstok en trek hem aan. Ik loop naar de uitgang. Op het plein werd ik ingehaald door Jason. ‘Is het waar?’vraagt hij met een grafstem. ‘Wat is waar?’Ik kijk hem verbaasd aan. ‘Heb jij een vriendje?’ ‘Ik? Nee hoezo?’ ‘Je zei dat je vanavond bezet was en Johan zegt dat ie je in een café met een jongen zag zoenen.’ Ik kijk verschrikt. ‘Johan zegt zoveel.’ Zeg ik geërgerd en loop verder naar mijn fiets. Jason haalt me weer in. ‘Het was maar een vraag hoor!’ Jason klinkt verontwaardig. ‘Waarom stel je hem dan als je het antwoord toch al weet?’ Ik stap op mijn fiets. Ik fiets het schoolplein af. ‘Omdat ik…’ Meer verstond ik niet in zijn zin en meer wilde ik op dit moment ook niet weten.

Ik fiets naar huis, hol de trap op, gooi mijn tas neer en plof op mijn bed. Ik sla wat boeken open en probeer me te concentreren op mijn huiswerk. Echt lekker gaat het niet. Na een paar minuten wat te hebben neer gekrabbeld sla ik mijn boeken weer dicht en start mijn computer op, mijn msn meld zich automatisch aan. Jason begint meteen tegen me te praten.

Hot=Jason(H): Haai liefie.
JustLoveRox(U): Hi.
Hot=Jason(H): Hoe is het dan met mijn chicky?
JustLoveRox(U): Beter dan jij denkt.
Hot=Jason(H): Is mijn chicky chagrijnig.
Hot=Jason(H): Zal ik je komen opzoeken, je een beetje opvrolijken.
JustLoveRox(U): Nee hoor hoeft niet.
Hot=Jason(H): Oké ben er over 5 min. Doeg liefie!
JustLoveRox(U): Ik zei NEE!
Hot=Jason(H) heeft zich afgemeld.

Ik blijf naar het scherm staren. Wat haalt Jason zich in zijn hoofd?! 5 Minuten later gaat inderdaad de bel. Ik loop langzaam naar beneden en doe open. ‘Echt wat moet je hier?’ Jason staat met een rood hoofd van het fietsen voor de deur en is te buiten adem om snel een antwoord te geven. ‘Wie is dat?!’ roept mijn broer van boven. ‘Niemand!’ roep ik terug en knal de deur voor de neus van Jason dicht en loop weer naar boven. Op mijn kamer plof ik weer achter mijn computer neer. ‘Rox! Roxean!’ Er knalt een steentje tegen mijn raam. Ik sta op en ruk mijn raam open. ´Wat?!’ ‘Ik wilde sorry zeggen! Ik bedoelde het vandaag niet zo in de les!’ ‘Ik hoef jouw excuses niet!’ En ik ruk mijn raam weer dicht. Ik hoor Jason vloeken. Ik kijk uit mijn raam en glimlach in mezelf. Hij fiets de straat uit. Dat heb ik mooi gedaan. Ik loop naar beneden en maak wat te eten voor mezelf. Van warm eten komt het toch ook nooit. Ik werk mijn broodje naar binnen en kijk naar mijn mobiel. Voor dat ik door heb wat ik eigenlijk aan het doen ben heb ik David aan de lijn. ‘Hee met Roxean.’ ‘Ja, die van gister avond.’ ‘Ja is goed. Dat praat makkelijker’ Ik hang weer op en ik durf het niet aan mezelf toe te geven maar ik heb een zelfvoldaan gevoel. Ik ren de trap weer op en zet mijn radio aan. Last forever van Stereo vult mijn kamer. Ik begin opgewekt mee te zingen met het liedje. Ik kam mijn haar en werk mijn make-up bij. Straks zie ik David weer! Maar opeens weet ik niet meer zeker waarom ik daar zo blij mee ben. Waarom rende ik gister dan zo hard weg? Gebeurt dat vanavond dan niet weer? Wat als het een val is? Nee zo is Davud niet. Dat zou hij nooit doen. Toch? Meer tijd om erover na te denken heb ik niet. Ik ren weer naar beneden en spring op mijn fiets.

10 Minuten later sta ik weer voor het café. Ik haal mijn hand door mijn haar en loop naar binnen. Het is veel drukker dan gisteren. Het hele café zit vol met allemaal jongens. Ik schat ze allemaal een jaar of 18. Ik zie David bij de bar staan. Ik loop naar hem toe en glimlach. David komt achter de bar vandaan en slaat een arm om mijn schouder. ‘Hee!’ ‘Haai.’ David duwt een biertje in mijn handen. Ik glimlach en neem een grote slok. ‘Hee David! Is dit het chicky waar je het gister over had?’ David knikt met zijn zelfverzekerde grijns. Ik glimlach weer en laat me op een stoel neer vallen. Meteen betrekken een paar jongens me bij hun gesprek. Ik probeer me op het gesprek te concentreren maar ik word steeds afgeleid. Als ik een paar keer niet op een vraag reageer houden de jongens er maar mee op en gaan verder met hun gesprek. Opeens staat David naast me. Hij trekt me omhoog en geeft me een zoen. Ik glimlach en zoen hem terug. Hij zoent weer precies het zelfde als vorige keer. Ik sla mijn armen om zijn nek en daar is het gevoel weer. Het veilige gevoel. Het gevoel dat hij echt om me geeft. Hij laat me weer los en glimlacht. Ik blijf nog even hangen. Drink nog een biertje en ga dan naar huis.

Meer weten? Lees dan de Volgende Keer!
xxx Celine.


Aantal keer bekeken: 2858
Waardering: 8.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online