Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wulps en Gewillig.

U leest om dit moment het verhaal Wulps en Gewillig gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-8-14

Verhaal:

Wulps en Gewillig
Eindelijk, vakantie!!!!

Tory draaide om en om voor de spiegel in haar slaapkamer, ze was net 18 geworden, klaar met haar opleiding, papieren in haar zak, en nu eindelijk vrij!!
Ze wist nog niet wat ze zou gaan doen, ze moest nog wel een vervolgopleiding, maar ze had besloten eerst wat te gaan genieten van haar vrijheid.

Ze bekeek zichzelf kritisch, erg slank was ze niet, een ferme kont, goeie stevige heupen, klein buikje, grote borsten, lange rode haren met een ietsje slag erin, een volle mond, helblauwe ogen, en een sprankelende lach..
Ondanks dat ze fors was deed ze niet onder voor haar slankere klasgenootjes, ze had zelfs een streepje voor op hen, vanwege haar heerlijke roomblanke borsten met de grote tepels erop, en haar enorme dosis humor.

Vandaag zou ze een dagje gaan shoppen met wat vrienden en vriendinnen, en daarna zouden ze wat gaan drinken op een terrasje, snel maakte ze zich klaar om te gaan.
Beneden stond haar vriendin al ongeduldig te roepen dat de trein niet op ze zou wachten, dus liet ze haar haar maar los hangen, en met alleen een beetje gloss op haar lippen en een beetje mascara vond ze het wel genoeg, tenslotte ging ze niet bij de koningin op bezoek..

Beide meisjes liepen naar het perron, het beloofde mooi weer te worden, Tory's vriendin Marli was een heel ander type, een ingetogen meisje, met blonde krullen, vrolijke blauwe ogen, een vriendelijk lach, en al jaren een vaste vriend..
Zo wulps als Tory was, zo slank was Marli, beide droegen heel toevallig een lichtblauwe tuniek op een witte 3kwart broek met witte slippers, hetzelfde idee, maar toch anders...

Samen gingen ze in de trein zitten, het was nog vroeg, de coupe's waren nog maar voor de helft gevuld, Tory keek even rond, zag nog verder niemand van hun vriendenclubje dus ging tegenover Marli zitten.
Samen zaten ze te lachen en te kletsen, Marli's vriend zou bij het eindstation staan met nog wat andere vrienden, maar ze moesten nog zeker anderhalf uur met de trein reizen, het werd inmiddels prachtig weer, de trein stopte af en toe om nog wat reizigers op te pikken en reed dan weer rustig verder..

Tory was inmiddels verdiept in een tijdschrift, en Marli zat wat te suffen met haar ogen dicht toen er een jongen naast hen kwam zitten...
Marli sufte lekker verder, maar Tory voelde een paar ogen prikken en liet heel langzaam haar tijdschrift zakken.
Ineens keek ze in een paar diepbruine ogen, een leuke jongen zat naar haar te grijnzen, "heej" leuk tijdschrift? en hij wees op de story in haar handen..
"ehm, ja hoor, bij gebrek aan betere lectuur kan dit ermee door".

Ze bekeek hem beter, wilde bruine haren, zo'n, ik kom net me bed uitrollen coupe, waarschijnlijk heeft hij geen pogingen gedaan het haar te bedwingen met kam en gel..
Vrolijke diepbruine ogen, kuiltjes als hij lachte, en mooie witte tanden, verder leek hij lang, dat kon ze niet goed zien omdat hij naast Marli zat, casual gekleed, rugzak, en heel vaag hoorde ze zijn mp3speler spelen, maar die had hij even uit zijn oren gehaald..
Toen de trein schokte doordat die een scherpe bocht nam schoot ze iets naar voren en kon nog net een vleugje axe vernemen..
Niet verkeerd bedacht ze zich, en keek hem schalks aan..

Voordat hij deze coupe betrad, had hij, toen hij buiten stond, haar allang zien zitten..
Die moet ik beter bekijken, en was regelrecht naar de coupe gelopen waar die prachtige roodharige zat..
Hij stelde zich voor als Maik, en ze raakten aan de klets, Maik was op doorreis, deed in zin uppie een soort van tienertoer ondanks dat hij al 21 was, en genoot met volle teugen van zijn vrijheid, voordat hij echt aan het werk zou gaan..
Inmiddels was Marli uitgesuft en zat enigzins jaloers toe te kijken hoe die leuke jongen al zijn aandacht op Tory richtte.
"Waarom ga je vandaag niet mee met ons", stelde ze voor..
"Ja, waarom niet" en hij lachte even naar Tory, die zich geen houding wist te geven, en een nijdige blik naar Marli wierp, vanwege de zo overduidelijke koppelings poging.

Hij was enorm van deze wulpse vrouw onder de indruk, toen ze even naar voren boog om wat aan te wijzen buiten, kon hij genieten van een behoorlijk decollotee, en hij voelde wat kriebelen in zijn broek, en zette gauw zijn rugzak op zin schoot, en deed net alsof hij wat rommelde aan zijn mp3 speler..

Inmiddels waren ook wat vrienden van de dames in de trein komen zitten, en zaten ze geanimeerd te kletsen, Maik werd voorgesteld, en werd hartelijk in de groep opgenomen..
Hij en Tory waren even elders gaan zitten, het werd zo vol op de banken waar ze zaten, dat ze besloten achter de steeds groter wordende groep te gaan zitten..

Tory had het enorm naar haar zin, wat een lekker ding, die is vandaag voor mij had ze zich al voorgenomen, en iedere x als ze de bocht namen viel ze zogezegd giechelig tegen hem aan, en drukte zichzelf tegen Maik aan, die het af en toe behoorlijk benauwd kreeg en blij was een rugzak bij zich te hebben.
Ze wond hem behoorlijk op, en hij had het idee dat dat bij Tory ook het geval was, hij had nu al een paar x een paar stevige borsten tegen zich aan gevoeld, en ze keek hem zo af en toe uitdagend aan, hij zou een poging wagen, ze moesten nog zeker 3 kwartier reizen, en die tijd zou hij zeker nodig hebben met wat hij van plan was..

Tory was even tegenover hem gaan zitten, dat praatte gemakkelijker
Ze wilde hem dat stond vast, ze had nu zin, en begon hem uit te dagen, heel subtiel, het moest niet ordinair worden, maar wel dat het hem duidelijk werd wat ze wilde..
Ze keek hem ineens dwingend aan, en streek met haar rechterhand over haar rechterbeen naar boven richting kruis...
Zijn wenkbrauwen schoten vol verbazing omhoog...
Ze ging iets verzitten, deed haar dijen van elkaar, en ging met haar rechterhand richting de binnenkant van haar benen..
Maik slikte, en keek geanimeerd toe wat ze deed..

Tory opende haar dijen iets wijder, hield goed in de gaten dat niemand zag wat ze deed, en gleed met haar rechterhand naar de sluiting van haar broek..
Ze opende de knoop, trok heel langzaam haar ritssluiting naar beneden, deed haar tuniek iets omhoog zodat Maik een goed zicht had op haar volle buik, en hoe ze met haar hand in haar slip ging..
Hij zag haar slipje opbollen, en haar hand ritmisch heen en weer gaan, opeens haalde ze haar hand weg, liet hem haar natte vingers zien, en likte die af..

Maik verschoot van kleur, zijn lul steigerde in no time omhoog, voorvocht liep er al uit, hij werd hier gewoon verleid, deze vrouw wilde neuken, hij wreef stiekum over zijn keiharde lul onder zijn rugzak, en zat zich wanhopig te bedenken hoe die haar kon nemen, en vooral waar...

Tory zat zich suf te peinzen hoe ze zich met Maik kon afzonderen, stiekum had ze hem in de gaten gehouden, en bemerkte dat die krampachtig zijn rugzak op schoot hield, maar met zijn ene hand eronder zat te wrijven, dus haar poging om hem heet te krijgen was gelukt..
Zelf had ze een kleddernat kutje die jeukte en sopte, en ze wilde die gevuld hebben, maar hoe, en vooral waar...

Ineens schoot haar een idee binnen, "zeg, ik moet even naar de wc, loop je even mee, ik vind het een veiliger idee"..
"Uiteraard" zei Maik, en stond op, enigzins verbaasd keek ze naar hem op, wat een lang eind zeg bedacht ze zich, heerlijk, ze was gek op grote mannen..
In zichzelf lachend zag ze hoe die zijn ene hand krampachtig in zijn zak hield, om zijn kloppende lul uit het zicht te houden...

Ze knipoogde in het voorbijgaan even naar haar vriendin Marli, die meteen in de gaten had wat ze gingen doen, en Tory wist dat ze ging zorgen dat er even niemand naar haar zou vragen, door subtiel de aandacht van Tory weg te houden..

Snel liepen Maik en Tory naar de wc even verderop, de trein schokte, en Tory hield zich even staande aan de stoelen, maar Maik had het te laat in de gaten en liep tegen haar heerlijke volle billen aan, om niet om te vallen pakte hij haar bij de heupen, en omdat hij er toch stond drukte hij zijn keiharde lul even tegen haar aan, een tinteling van genot schoot door hem heen...
Tory sidderde toen ze een keiharde paal tegen zich aan voelde drukken, haar hele kut vroeg om vulling, ze was in tijden niet zo geil geweest, alles jeukte, haar tepels waren keihard, en zeer gevoelig, snel liep ze door, en voelde haar slipje tegen haar natte kutje plakken...

Bij de wc aangekomen keek ze snel om zich heen, het viel waarschijnlijk niemand op dat ze met z'n tweeen de wc binnen gingen, op een paar ouderen na, die wat zaten te suffen, zat er niemand, en dat kwam haar mooi uit..
Maik draaide de wcdeur achter zich op slot, en keek Tory aan...

"Zo dame, volgens mij had jij plannetjes"....
Tory zei niets, keek hem aan, en pakte zijn keiharde lul door zijn broek heen vast, en kneedde hem iets...
Maik knikte door zijn knieeen, ging op de wc zitten, knoopte zijn broek los, trok hem snel naar beneden, voor zover dat kon in de veelste krappe ruimte, en gaf zijn keiharde zeiknatte lul de ruimte, een zucht van verlichting ontsnapte hem..
Met zijn rechterhand speelde hij een beetje met zijn lul, trok het velletje over zijn van voorvocht glanzende eikel heen en weer, en schokte iets..

Met een geile blik bekeek Tory wat Maik deed, ze knoopte langzaam haar tuniek los, maakt haar bh aan de voorsluiting open, het was een eenvoudige bh, geen kant, wel push-up, en verder glad.
1 voor 1 ploepten haar volle borsten uit hun netje, ze ging wijdbeens voor Maik staan, zijn knieeen tussen haar benen, en kneedde haar borsten en tepels..
Met haar rechterhand sjorde ze haar broek tot onder haar kont, en liet haar rechterhand over haar volle venusheuvel naar beneden glijden richting haar gezwollen klitje, en haar echt zeiknatte opening.

Maik stopte met spelen, en trok haar broek verder naar beneden, het was wel een gedoe zo in die krappe wc, maar het lukte.
Daarna trok hij haar aan haar heupen naar zich toe, en opende met 2 vingers haar schaamlippen waarna haar dikke klitje tevoorschijn kwam, met een ferme haal van zijn tong over haar klit likte hij het ergste geil weg, opende de lippen verder en draaide rondjes met zijn tong om haar klitje.

Tory schokte dat het een lieve lust was, goeie God dacht ze, meer meer..
Ze slaakte een kreun toen hij met 1 vinger heel voorzichtig langs haar klitje bij haar naar binnen ging, en hem voorzichtig heen en weer haalde.
Haar billen en buik trilden van genot..

"Ik wil dat je me harder likt Maik" siste ze tussen haar opeen geklemde tanden, het genot kwam in golven over haar heen..
Het ging haar niet snel genoeg, ze pakte Maik bij zijn haar en trok hem met zijn gezicht tegen haar kut aan..
Hij voelde het rode streepje schaamhaar kriebelen, en begon te likken dat het een lieve lust was, draaide rondjes om haar klitje, vingerde haar diep maar wel voorzichtig, en stak nog een vinger in haar aarsje, Tory kreunde luid, wat kon haar die reizigers nu nog schelen, dit was hemels.....

Ineens voelde ze een enorme jeuk opkomen, kramp die vanuit de diepte opwelde, "ga door!!!!!!!!!!!!!" schreeuwde ze, "ja ja jaaaaaaaaaaaaaa, met krampachtige stoten spoot ze een straal vaginaal vocht in het gezicht van Maik, die zich een ongeluk likte om het allemaal naar binnen te werken, schokkend op zijn tong en zijn vingers kwam ze geweldig klaar, maar de jeuk was nog niet weg...
Ze zag de nu iets minder gezwollen lul van Maik, die zijn eigen genot opzij had gezet voor die van haar, en haar als eerste had laten komen..
En ja, het klopte, roodharigen zijn van nature wel enorm vurig..

Geil keek ze hem aan, "dat was heerlijk Maik", waarna ze zijn gezicht omvatte en hem een vurige tongzoen gaf..
Haar tong was in een gevecht met de zijne gewikkeld, en zijn handen omvatte haar forse kont, wreef langs haar aarsje en dan weer naar voren naar haar werkelijk zeiknatte kutje die nog nadruppelde van haar spetterende orgasme...
Ze schokte, "even wachten Maik, het is nog wat te gevoelig", en ze zette haar tanden zachtjes in zijn tong, waarna hij hard kreunde..

Ze krabbelde zachtjes door zijn borsthaar naar beneden, en vatte zijn alweer dikke kloppende lul vast..
Voor zover de ruimte het toeliet probeerde ze hem te pijpen, maar dat ging niet op deze manier..
"Even van plek wisselen" dit gaat zo niet werken..
Ze draaiden om elkaar heen en Tory ging nu zitten en Maik ging voor haar staan met haar benen tussen die van hem in..

Met haar rechterhand pakte ze zijn dikke lul vast, keek hem geil aan, en zoog zijn dikke knop en zijn hele stam diep weg haar keel in, deep throat pijpen dus, hij keek stomverbaasd hoe ze dat deed, daarna sloot hij zijn ogen en stootte hijgend in haar gulzige mondje, pakte haar bij haar rode haren, en stootte zachtjes, zijn knieeen klikten, en hij kon zijn ogen niet van die heerlijke lippen die om zijn stam geklemt zaten afhouden.
Even hield ze in, en verwende alleen zijn eikel, haar tong draaide rondjes om zijn gevoelige toompje, haar lippen omklemde zijn eikel weer en zoog weer die hele stam naar binnen, God wat was dit geil, hij haalde zijn lul uit haar mond, en tikte met zijn eikel op haar gulzige tong.

Opeens stopte hij, wat hoorde hij nou?
Tory was toen hij stopte naar achteren gaan zitten, met haar ene hand had ze hem goed trekwerk geleverd, maar met haar andere hand had ze zichzelf bevoeld, en nu druppelde het geil zo de wc in, dat was wat die hoorde...

"We gaan weer even ruilen, want nu ga ik je neuken zoals jij nog nooit geneukt bent meisje", bromde hij.
Wederom draaiden ze om elkaar, weer ging Maik zitten, maar nu trok hij Tory zo ver over zich heen dat ze niet anders kon dan met gekniekte benen vlak boven zijn lul te hangen...

Snel trok hij haar kutlippen ver uit elkaar, waar haar nu tot enorme proporties gezwollen klit jeukend naar voren stak, Maik haalde even een natte vinger door haar kutje, en zag dat ze er klaar voor was, hij hielp haar zakken, met 1 hand hield hij zijn geile kloppende pik omhoog, met de andere hand stuurde hij haar in de juiste richting.
Toen zijn eikel haar klit raakte, zag hij een golf geil uit haar kutje komen, even keek hij haar aan, haar grote tieten hingen vlak boven zijn neus, haar tepels waren spijkerhard van geiligheid, haar lippen waren half geopend, en ze keek gespannen toe wat hij deed..

"Ik wil je nu, duw hem erin dan" ongeduldig begon ze haar heupen te bewegen, zodat haar klit over de eikel schuurde, wat haar een geile kreun ontlokte..
"Ik wil dit goed zien" hijgde Maik, ongeduld dat je er bent..
Hij haalde zijn dikke paars/blauwe knop langs haar klit, en zeiknatte onderkant, richtte, en stootte omhoog waarna Tory zich met een harde kreun liet zakken..
Stom verbaasd dat ze zo nauw was van onderen liet hij even toe dat ze ongecontroleerd op en neer wipte..
Snel pakte hij haar bij de heupen om haar in het geile ritme te helpen..

Dit werd hem ook wat teveel, harder en harder stootte hij, kolere wat was ze nauw, wat kneep ze met die geile kut van der, die dikke tepels sloegen hem in het gezicht, hij kon ze niet pakken al zou die graag willen, maar hij moest haar sturen anders klapte zijn lul dubbel, die wilde meid..
"Ik ga ff omdraaien" hijgde ze.
Met een paar passen draaide ze zich om, bukte iets naar voren, deed haar benen wijd, zakte weer heel langzaam door haar knieeen, Maik hield zijn lul in de goeie stand, en hielp haar weer langzaam over zijn lul heenzakken..

Hij had nu een goed zich hoe haar gezwollen kutlippen zich om zijn stam spande, haar aarsje stond iets open, en met het omhoog gaan liet ze een witachtig geil achter op zijn stam, wat hem mogelijk NOG geiler maakte.
Hij graaide naar voren, en pakte eindelijk die volle tieten, hij hoorde Tory kreunen, en kneep haar kut bijna dicht, wat Maik weer een kreun ontlokte, dit ging hij niet meer volhouden, hij zat zich al tijden in te houden, hij kon nu het witte geil eruit zien komen bij haar, ze hijgde als een gek, al zijn donkere schaamhaar zag wit van het geil, hij zag af en toe de vingers van Tory, die zich als een gek aan het vingeren was, maar hij wilde het niet zo...

"Stop eens" hijgde hij, met een laatste krachtsinspanning trok hij haar van zijn op springen staande lul, maakte haar aarsje nat, en zette zijn dikke knop tegen haar aarsje aan, en heeeeeeeeell voorzichtig liet ze zich zakken, gelukkig was ze zo geil dat hij haar geen pijn deed, heel langzaam begon ze hem te berijden, weer zag hij haar vingers tussen haar benen over die enorme klit gaan, hij hing zover mogelijk naar achteren, en zuchtte en steunde, de jeuk was bijna onhoudbaar, hij had zo'n goed zicht op alles..
Golven van genot overspoelde hem, hij begon te stoten, hij wilde haar volspuiten, hij verloor zijn zelfbeheersing..

Pakte haar bij haar dikke kont, en ragde als een bezetene zijn lul diep die aars in, hij gleed erin en eruit, wit geil spoot alle kanten op, jammerend kreunde Tory allerlei wartaal uit, en pakte zichzelf bij de tieten, en dan graaide ze weer in haar kutje, ze schudde haar rode haren wild heen en weer, en ze voelde dat die dikke lul diep in haar op springen stond, God was was dat geil om in je kont geneukt te worden, ze voelde zich weer krampen, en bukte diep voorover om goed die lul erin en eruit te kunnen zien gaan..

Ze kneede zijn strakke zak, die bijna helemaal ingetrokken was, en voelde dat ze kwam, die lul stootte diep in haar, dit was dus glijden alles was nat en glad, alles wat gezwollen kon zijn was gezwollen, haal lippen waren dik zodat haar opening zeer nauw was, ze kneep haar kont dicht, en hoorde Maik benauwd ademen, oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh, kraste hij, hij kneep haar pijnlijk in de heupen, stootte keihard en diep haar kont in, ze zag dik wit geil op de stam tevoorschijn komen, en verloor zichzelf, ze spoot haar kuttekwijl over hem, en zichzelf, en schokte, ze verkrampte, en jammerde, ze hapte naar adem, en draaide met haar ogen...

Langzaam heel langzaam kwamen ze weer in het heden, hij haalde zijn slapper wordende lul uit haar gladde kontje, en Tory ging staan...
Een beetje verlegen met de situatie overzagen ze de ravage, met wc papier haalden ze de ergste nattigheid weg, wasten zich een beetje in het wasbakje, en deden elkaars haar goed..

Er werd al omgeroepen dat ze Amsterdam naderden, en dit was de stoptrein, dus opschieten, kleren weer aan, even elkaar controleren of alles weer goed zat, en dan weer zo onopvallend terug naar hun plaatsen.
Tory draaide de deur van het slot af, en keek om het hoekje, niets byzonders te zien dacht ze..
Snel liepen Tory en Maik langs de ouwetjes die vlakbij het toilet zaten, omaatje lag te slapen, maar opa...die keek geil naar Tory "jammer dat ik te oud ben meisje" zei die, en zwaaide zijn natte sperzieboontje heen en weer, en veegde hem af," je hebt me de heerlijkste treinreis van mijn leven gegeven"..
Waarna Tory zich voorover boog, en opa een kus op de wang gaf, even in zijn boontje kneep, en weer doorliep, en Maik, die stak zijn duim op naar opa...




Aantal keer bekeken: 23680
Waardering: 8.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online