Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

X X Debrah X X pt 1.

U leest om dit moment het verhaal X X Debrah X X pt 1 gepost door RMLA. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: RMLA
Gepost op: 2010-12-26

Verhaal:

X X Debrah X X pt 1
Waarschijnlijk zit je nu op je bureaustoel achter de computer of laptop.
Deze computer staat op een plek, een persoonlijke plek, waar niemand jou kan storen.
Je voelt je veilig en warm, je hebt duidelijk de tijd genomen om je het comfortabel te maken.
Voel jij je soms af en toe onbegrepen?
Je voelt je beter als andere mensen, want je weet dat je beter bent, is het niet?
Niemand weet overigens dat jij op deze site liefdes verhalen leest.
Stiekem droom je dat het jou eens over komt, je wilt beroemd zijn en geliefd.
Ook heb je meerdere malen overwogen om zelf een verhaal te schrijven, alleen ben je er nooit aan begonnen.

Volgens mij heb ik u, trouwe lezer op deze site, wel door.
Ik ga jullie een liefdesverhaal vertellen.
Een verhaal, dat je niet snel zult vergeten, hoop ik.
De namen in dit verhaal zijn zelf verzonnen.

Sommige mensen beginnen verhalen met ‘’er was eens’’, of ‘’luister allemaal goed kindertjes’’.
Aan elk verhaal zit een begin, maar laat ik jullie niet langer vervelen.
Mijn naam is Steve en ik ben 18 jaar oud. (18 jaar ben ik echt, dat is niet verzonnen).
Sinds ik een poosje geleden ben verhuist, zit ik op een nieuwe school.
De reden van de verhuizing is dat mijn moeder nieuw werk heeft.
Ze wou graag een nieuwe start maken.
Mijn vader werkt thuis, dus voor hem maakt het niet zoveel uit.
Op de eerste dag ontmoette ik een heel bijzonder meisje, die mijn leven compleet op zijn kop zette.
Over dit meisje, genaamd Debrah, gaat het verhaal wat ik schrijf.

Hoofdstuk 1; Hoe het allemaal begon.
“Steeeve opstaan!, dadelijk ben je de eerste dag alweer te laat!’’, schreeuwt mijn moeder.
Kreunend doe ik mijn ogen open en kijk eens op de wekker.
Het is nog maar vijf over zes en ik wordt alweer wakker geschreeuwd als een gevange in de bak bij Joran van der Sloot.Ik besluit maar eens een lampje aan te doen, om rustig wakker te worden.
Een van mijn beste kameraden had altijd zo’n wake up light, die steeds meer licht ging geven.
Die had hij ook wel nodig, omdat ie elke dag te laat op school kwam.De ene keer stond de brug open, dan was de hond van het erf ontsnapt en had hij niet een, maar twee kapotte banden met een losse ketting die rammelde.Jullie kennen het wel… Terwijl ik hier aan lig te denken voel ik een pijnlijk knoop in mijn keel. Ik sta er alleen voor hier, ik ken niemand en ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om iemand te leren kennen. Eigenlijk was ik veel liever in het kleine dorpje blijven wonen waar al mijn vrienden ook wonen. Nu woon ik honderd kilometer verderop in deze pokken stad.
Natuurlijk is het niet eerlijk om de stad direct een pokken stad te noemen, maar zouden we dat niet allemaal doen als we met tegenzin verhuisden?
‘’Ben je er nou nog niet uit?!’’, schreeuwt de gevangenis cipier alias meine ma ma.
‘Ja ja, ik ben er al uit!!!’ schreeuw ik terug.
Kreunend kom ik overeind en schop de dekens van me af.
Ik strompel naar de douche toe, en wacht tot het water warm is.
Vermoeid en met frisse tegenzin stap ik er dan toch maar onder.


Eén uur, vijftien minuten, twintig seconden en een reeks vervloekingen na verkeerd gereden te zijn is het dan zover…Ik kijk nog eens goed op de bordjes, en rij vol gas de laatste meters naar mijn nieuwe school toe.Op mijn oude school reden we hele middagen met z’n allen stukken op de brommer, en gingen dan ergens wat drinken kopen en lachend weer terug naar school…
Ik schud me hoofd en probeer niet aan oude tijden te denken.
Na afgestapt te zijn en de brommer op slot te hebben gezet loop ik richting de ingang.
Het is maar goed dat ik al een intake gesprek, kluisje en rondleiding heb gehad…
Eenmaal bij mijn kluisje aangekomen gooi ik me helm er bovenop en gooi mijn jas in de kluis.
Die dingen zijn teminste beter als de kluisjes op mijn oude school, die waren zo stroef als een …. Nouja heel stroef…
Ik pak mijn agenda en kijk waar ik me moet melden.
Lokaal B20 staat er op mijn rooster, een uur Englishe laungage van mr Smith….
Zuchtend volg ik de bordjes en kom uiteindelijk voor het lokaal aan.
Ik klop op de deur en een grote man van begin 40 met grijs haar en een bril kijkt me doordringend aan als hij de deur opent.
‘’Are you the new international student??’’ , vraagt de leraar.
‘’Ik ben bang van niet meneer, ik mag dan wel uit een andere provincie komen maar dat maakt me nou niet direct internationale student ben ik bang…’’, zeg ik.
Er flitst iets in de vorm van een grijns over de leraar zijn gezicht en ik zie zijn mondhoeken even omhoog krullen.
‘’Ahh, dus jij bent de nieuwe jongen, kom erin ermm Steve’’, zegt de leraar nadat hij op zijn lijstje had gekeken om zeker te weten dat hij de juiste persoon voor zich had.
‘’Tsjah, we hebben dit jaar internationale studenten die vandaag zullen aankomen, sorry voor het misverstand’’ , zegt Smith.
Ik haal mijn schouders op en 24 nieuwsgierige blikken nemen mij op.
Smith gebaart naar een tafel rechts voor en ik loop erheen.
Aan de tafel zit een klein verlegen meisje, zoals ik dat op het eerste moment inschat.
Ik ga zitten en steek haar een hand toe.
Meteen krijgt ze een rood hoofd en laat haar boek vallen.
Achter in de klas fluit iemand en ik zucht vermoeid.
Na nog geen kwartier te hebben gezeten komt er een grote forse man naar binnen gestormd, waarna hij Smith vraagt of Steve L. aanwezig is.
Verstrooid kijkt Smith rond en wijst naar mij.
De directeur kijkt me aan en zegt ‘’pak je spullen en kom mee naar mijn kantoor’’.
Zou ik nu al weer in de problemen zitten?
Heb ik mijn brommer soms dubbel geparkeerd of wat?
Ik pak mijn spullen en opnieuw kijkt iedereen mij aan.
Ietwat ongemakkelijk loop ik achter de directeur aan.
‘’Jij bent die nieuwe toch?’’, zegt de directeur, waarna ik met mijn hoofd knik.
Er is iets misgegaan met de locatie van een van onze internationale studenten die vandaag arriveren, er staat er nu een bij jou voor de deur.
‘Zou je zo vriendelijk willen zijn om naar huis te gaan en haar helpen?’, zegt de directeur.
‘Ehrm, okay dat is goed’, zeg ik.
Moet ik dan nog terug komen naar school?
Nee, maar zorg dat zij morgen met jou meegaat naar school.
Eenmaal thuis aangekomen zet ik mijn brommer op de oprit neer en loop naar binnen.
Als ik binnen kom lopen zie ik tot mijn grootste verbazing een ontzettend knap meisje in de woonkamer zitten. Ik ben niet snel verlegen, maar het was net alsof mijn hart een paar slagen oversloeg!Ze heeft lang zwart haar en ontzettend mooie bruine ogen.
Met een grijns op mijn gezicht schuifel ik verlegen naar haar toe………………………

Wordt Vervolgd als jullie het leuk vinden:)

Negeer dit maar…. Dat is bewijs dat ik het zelf geschreven heb.
Mocht het ooit nodig zijn........

2-48-10-24 26-42-24-8-10-36


Aantal keer bekeken: 4017
Waardering: 8.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online