Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zaadhonger omdt vriend vertraging heeft.

U leest om dit moment het verhaal Zaadhonger omdt vriend vertraging heeft gepost door Ron de Wiel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ron de Wiel
Gepost op: 2007-9-17

Verhaal:

Zaadhonger omdt vriend vertraging heeft
Mijn vriend Frits is kapitein op een tanker en is daardoor vaak maanden van huis. Hij is 35 jaar en ik ken hem van al vanaf de basisschool. We hebben gezamenlijk op de HTS gezeten: hij ging de zeevaart op en ik ben operator bij een groot chemisch bedrijf. Ondanks dat hij vaak lang weg is, is onze vriendschaprelatie nooit verstoord geraakt. Ook niet toen hij een jaar of twee trouwde met Trudie, een aantrekkelijke blonde meid. Een vrouw die haar mannetje wel staat en de periode zonder Frits goed doorstaat. We wonen beide in Rotterdam en zoeken elkaar meestal alleen op als Frits weer in het land is. Frits had me elke dagen geleden ge-SMS’t dat hij gisteren weer thuis verwachtte te zijn en hij me weer graag wilde spreken. Hij wist dat mijn relatie met Geusje gestrand was en ik sinds enkele maanden weer genot van een vrijgezellenleven.
Op die woensdagavond kwam ik met een fles whisky aanrijden en parkeerde de auto op de oprijlaan van de mooie villa. Normaal stond Frits binnen de korte tijd me buiten op te wachten om me hartelijk te begroeten. Vandaag gebeurde er niets. Ik keek eens rond en zag toch dat de TV aanstond. Mogelijk lagen Frits en Trudie in bed te vrijen en dan moest ik begrip voor het feit dat ik niet welkom was op dat moment. Ik belde aan en verwachtte dat niemand zou opendoen. Echter, binnen een halve minuut deed Trudie open en was verrast me daar aan te treffen. “ Wist je niet dat Frits vertraging heeft opgelopen en door motorstoring de tanker pas morgen zal arriveren. Pech, maar dat moet ik maar mee leven. Kom binnen en dan zet ik een kop koffie en drinken we nog een drankje na”. Ondanks dat ik op Frits gerekend had en licht teleurgesteld was, maakte ik graag gebruik van die uitnodiging.
Ik liep achter Trudie aan en zag dat ze een strak zittende jeans aan had, met een diep ingesneden topje. Haar volle borsten puilden er als rijpe appels een beetje uit.
Trudie kwam binnen de kortste tijd aanlopen met twee dampende kopjes koffie.
Vrolijk keuvelend vertelde we elkaar ditjes en datjes en het viel me op dat ik me ook zonder Frits heerlijk op m’n gemak voelde. Trudie vertelde dat je zich behoorlijk op Frits verheugd had, maar dat het vandaag niet meegezeten had. Gisteren had Frits haar over de vertraging gemaild, maar doordat ze dat pas in de ochtend had gezien, had ze zich te vroeg op hem verheugd. Ook bleek de CV-installatie te haperen. In de ochtend had hij spaarzaam warm water geleverd, maar in de middag kwam er alleen maar koud water. Voor de verwarming was dat niet erg in deze zomerse maanden, maar om je te douchen op te baden was warm water toch gewenst. Doordat ze pas om 5 uur daarvoor met de servicedienst had gebeld, zouden ze pas morgenochtend langs kunnen komen. Trudie voelde zich vies doordat ze zich niet kon douchen. Ik stelde voor de CV-installatie even te bekijken, ik was toch een technicus. Trudie maakte graag gebruik van dat aanbod en begeleide me naar de zolder.
Haar parfum prikkelde me en haar stevige maar aantrekkelijke billen maakte iets bij me los. Maar de vrouw van je beste vriend laat je met rust. Bij de CV aangekomen, zag ik snel dat hij bijna droog stond en dat waarschijnlijk de oorzaak was van de storing. De slang die erbij hing en de kraan was vlak bij de CV-ketel. Binnen 5 minuten was hij weer gevuld en na een herstart, functioneerde hij weer als vanouds. Trudie was blij en gaf me een kus. Met een rood hoofd ontving ik die. “O, Gijs, mag ik me gelijk even douchen want ik wil me nu wel even opfrissen”. Uiteraard kon ik dat verzoek niet afwijzen. Beiden gingen we weer naar beneden en Trudie bood me een biertje aan. Terwijl ik dat nuttigde, hoorde ik Trudie zich douchen. Na een vijf minuten kwam ze in een badjas naar beneden, haar blonde krullen hingen over haar schouders. “Heerlijk, wat voel ik me heerlijk opgefrist. Ze schonk zich een glas rode wijn in en bood mij dat ook aan. Dat lustte ik ook. Trudie zette er nog wat blokjes kaas bij en nodigde me uit naast haar op de bank te zitten. We praatte over ons leven en ook over mijn recente vrijgezellenleven. Ik wist dat Trudie een spontane meid was, maar was toch verrast toen ze vroeg hoe mijn seksuele behoeften nu bevredigd werden. Ik stuntelde wat en gaf aan dat dat momenteel wat magertjes vormgegeven werd, ook omdat ik nogal verlegen was aangelegd. Ik reageerde erop door haar te vragen hoe zij dan die manloze periode doorkwam. Trudie lachte me toe en zij dat ze met een stevige dildo regelmatig tekeer ging, maar dat Frits en zij afgesproken hadden dat ook zij vrij was bij hoge nood een verse en met warm bloed verdikte penis in huis te halen. Trudie kwam uit het zeevaartwereld en wist dat een maagdelijke “matroos” grote uitzondering was. Afspraak was wel die contacten veilig te laten verlopen en elkaar daarmee niet te belasten.
Trudie vervolgde haar verhaal met de opmerking dat ze zich de laatste dagen verheugd had op weer echte en hevige seks, maar met dat bericht van Frits had wat verstoord. “Gelukkig ben jij nu in de buurt en zo te horen kunnen we elkaar best uit de brand helpen”. Ik was blij verrast, nog meer dat Trudie gelijk bevestigde door over mijn penis te wrijven. Ik hoefde me niet bezwaard te voelen want zij nam het initiatief.
Ik kuste haar voorzichtig op de mond, maar Trudie stak gelijk haar tong in m’n mond. Wat kon ze heerlijk tongzoenen. Ik ging met mijn hand onder haar badjas en greep een volle borst vast. Haar tepel was al licht verdikt en gaf gelijk een reactie toen ik er aan trok. Toen ik de badjas met een slag opengooide zag ik dat ze volledig naakt was. Trudie spreidde gelijk haar benen en stopte het tongzoenen. Ik begreep dat signaal en zakte op de grond. Een kale kut stond al licht open en de sappen liepen op de badjas waarop ze zat. Ik kuste haar schaamlippen met zachte kusje en duwde daarbij een vinger in haar spleet. Heerlijk en vochtig. Door die strelingen en bewegingen zag ik de clitoris naar voren komen. Ik klemde die tussen mijn lippen en met het puntje van mijn tong draaide ik er rondjes om. Aan Trudie merkte ik dat beviel dat en haar kreungeluiden werden steeds heftiger. Ik veranderde de spleetbehandeling door met mijn tong haar kut binnen te gaan en dat af te wisselen met lichte beetjes op haar klit. Plotseling sloeg Trudie haar benen strak om mijn hoofd en drukte me hard op haar kut. Ik ging door met mijn handelingen en Trudie kwam kort daarop met een harde schreeuw klaar. De sappen stroomde uit haar kut en die ik met smaak oplikte. Toen Trudie weer bij haar positieven was, trok ze me zachtjes aan haar naar boven. “Heerlijk, Gijs, jij kunt het net zo goed als Frits. Eens kijken of jouw apparaat hetzelfde eruit ziet als die van Frits”. Ze maakte daarbij de riem los en trok me omhoog. Met beide handen trok ze gelijk mijn broek en boxer naar omlaag. Mijn al stevige geworden penis begroet haar met wat voorvocht. Trudie kijkt vol bewondering naar mijn stevige penis en streelt hem met haar warme handje tot aan de balzak. Ze buigt zich naar voor en stopt hem gelijk in haar mond. Haar tong draait rond mijn pisgaatje als ik rond haar clitoris. Het prikkelt me, ook doordat je met haar andere hand mijn balzak zit te masseren. Ik voel mijn penis op volle stekte komen en geniet er van als ze me heerlijk gaat pijpen en het weer naar boven komen iedere keer mijn pisgat met haar tong prikkelt. Binnen de kortste keren voel ik dat ik klaar ga komen. Op het moment dat ik het voel komen, druk ik het hoofd van Trudie stevig op mijn penis. Ik spuit mijn zaad diep in haar keel en trek dan terug. Een volle kwak schiet tegen haar gehemelte en op haar lippen. Trudie likt het op en kijkt me geil aan als er nog een stoot komt, nu op haar wang en op haar badjas. Ze lacht en vraagt of ik nog wat bewaar voor een later moment. Ik weet zeker dat er nog wel een stevige lading in de heerlijk vertroetelde ballen zit en zeg haar dat. Ze staat op, de badjas liggen waar hij ligt, neemt me bij de hand en geeft aan dat ze naar boven wil. Ik stap uit mijn uitgezakte broek en boxer en loop als een gewillig hondje, met m’n shirt, schoenen met sokken mee. Bij de grote spiegel in de hal zie ik dat het koddig eruit ziet en ook Trudie lacht bij het zien van haar prachtige naakte lichaam en mijn half geklede lijf. In de mooie slaapkamer aangekomen ontdoet Trudie me snel en handig van mijn shirt. Ze duwt me op het bed en maakt de veters van mijn schoenen los en trekt die uit en ook mijn sokken. Beide zijn we nu volledig naakt. Trudie vleit zich naast me en streelt me door mijn borsthaar en zakt langzaam naar mijn navel en vervolgens naar mijn alweer verharde lul. Ze trekt de voorhuid naar achteren en bewerkt mijn schacht op een prikkelde wijze. “Naar wat ik van Frits en van jou heb gehoord, ga ik er vanuit dat je weinig met andere vrouwen hebt geneukt en dat het risico van enge ziektes verwaarloosbaar is. Ik voel een hete lul het liefst als vlees op vlees in mijn kut. Als jij dat ook vindt en ook weet dat je geen van onveilige seks hebt gehad, maar als ik verwacht dat een neukstaaf redelijk maagdelijk is dan neuk ik het liefst zonder condoom”. Ik bevestigde haar standpunt en ook dat condoomloos neuken mijn voorkeur heeft. Ze bleef in die tijd mijn lul stelen. Langzaam draaide ze zich op mijn lijf en plaatste haar benen aan beide zijde van mijn bekken. Ze pakte met haar hand mijn lul achterlangs vast en richtte hem naar haar gat. Haar billen zakte langzaam en ik voelde dat mijn lul haar lippen beroerden. Trudie liet hem voorzichtig in haar schede glijden, maar trok hem ook weer eruit. Die handeling werden heviger en binnen korte tijd zat mijn stevige en lange lul er ook helemaal in. Trudie genoot van die handeling, zeker toen ik haar stevige bungelen borsten met mijn handen ging bewerken. Ik beet zachtjes op haar stevige tepels en aan de heftigheid van Trudie kon ik merken dat het klaarkomen van haar niet lang meer zou duren. Ik stak een hand tussen haar kutpompbewegingen en mijn lul en wist toch haar vooruitstekende clitoris te vinden. Ondanks haar heftige bewegingen kon ik met mijn wijsvinger een extra prikkeling te veroorzaken. Binnen 30 seconden gilde Trudie het uit en viel uithijgend op mijn borst. Mijn lul bleef in haar kut zitten en ik voelde haar pulserende samentrekkingen bij het klaarkomen als een streling van mijn lul. “Heerlijk was dat” fluisterde Trudie in mijn oor “ en nu wil ik jouw zaad tegen mijn baarmoeder voelen spuiten”. Ze rolde van me af en mijn lul flopte uit haar kut. Ik draaide haar op haar buik en tilde haar onderlijf wat omhoog. Ik schoof een kussen onder haar buik en bekken, waardoor ik een betere positie kreeg haar vanuit houding te neuken. Haar kut stond ver open en dat beeld maakte me heet. Met een stevige ram duwde ik mijn hele apparaat bij haar naar binnen. Trudie bleef even stil zitten, maar bewoog op mijn pompbewegingen soepel mee. Plotseling voelde ik haar hand mijn balzak vastpakken. Ze kneep er zachtjes in. Ik breidde mijn handelingen uit door een vinger in haar aars te duwen. Trudie gaf een gilletje van plezier. Ik merkte ook nog dat ze in staat was haar vagina samen te knijpen. Dat pikkelde me enorm. En voelde dat ik snel ging komen. Blijkbaar voelde Trudie dat ook, want ze kneep mijn balzak heftiger en merkte dat ook bij haar weer een hoogtepunt aanstaande was. Met een stevige schreeuw spoot ik mijn lading in haar kut en drukte door tot tegen haar baarmoeder. Kort daarop kwam Trudie ook eer klaar. Van extase vielen we beide om. Mijn pik bleef in haar kut zitten, maar verslapte snel. Met een kwak sperma en kutsappen viel hij er kort daarop uit. Trudie keek me gelukzalig aan. “Heerlijk Gijs, dat heb ik al een hele tijd niet zo mogen meemaken. Daar kan geen dildo tegen op”. Ook ik gaf aan dat ik al lang niet meer zo heerlijk had geneukt. Het leek zo vertrouwd. Trudie boog naar mijn penis en likte hem schoon. Ik liet haar begaan en was verrast dat mijn lul dat wel beviel want hij werd weer dikker en harder.
Ook Trudie leek verrast want ze keek mij lachend aan: “Volgens mij zit er nog muziek in” was haar opmerking. Ze kroop dicht tegen me aan en kuste me heerlijk op mijn mond. “Gijs, je zo me en groot plezier doen als je me ook anaal neukt”. “Frits wil dat niet en ik wil het wel eens ervaren en net die vinger van jou in mijn gat maakte bij mij die lust weer wakker. Kun je dat nog en wil je dat doen?” Ik knikte en wreef in de tussentijd haar smeuïg speet. Met die sappen begon ik haar aars te bevochtigen. Ik zag een flesje massageolie op het nachtkastje staan en pakte dat en wreef mijn al weer dikke penis en haar poepgat daarmee in.
Ik gaf Trudie aan dat ik het voorzichtig zou aanpakken omdat ze nog onervaren was. Ik draaide haar weer op har buik en tilde haar achterwerk tot op lulniveau. Met een vinger penetreerde ik haar aars. Soepel gleed hij naar binnen, een tweede vinger werd er bij geduwd. Ik merkte dat Trudie dit ontspannen liet gebeuren. Zelfs een derde vinger kreeg plaats om er bij te zitten. Met een speekselkwak op haar gat, liet ik haar merken dat het moment van anaal neuken was aangebroken. Mijn penis lag voor het openstaande aarsgat. Het geile uitzicht van dat gat en een lekkende vagina maakte dat ik weer op topspanning stond. Met lichte druk gleed hij langzaam bij haar naar binnen. Trudie gaf een gilletje en bleef roerloos zitten. Met pompbewegingen kwam ik langzaam tot volledige penetratie. Trudie begon zachtjes mee te wegen en kreunde van genot. Na z’n vijf minuten voelde ik dat ik bijna ging komen, Trudie had met haar hand haar clitoris gaan stimuleren en merkte dat ook zij weer een hoogtepunt ging bereiken. Met een harde schreeuw kwam ze klaar. Ook kwam met de lustkreet klaar. Mijn laatste spermaschoten spoot ik in haar darmen. Toen ik mijn penis uit haar aars trok werd die vergezeld door sappen en een waterig scheetje. Lachen vielen we weer beide om. “Onvergetelijk” zei Trudie. Na even uitgerust te hebben, liepen we beide naar de badkamer en douchten gezamenlijk. Ik smeerde haar in met een lekkere crème en behandelde haar spleet en aars met extra zorg. Zij gaf mijn leeggezogen en rood uitziende penis een troetelbeurt.
Nadat zij haar badjas weer had aangedaan en ik mijn kleren bij elkaar had gesprokkeld en aangedaan, dronken we een glaasje wijn na. Trudie gaf aan mij graag bij dit soort omstandigheden weer te mogen gebruiken, uiteraard onder de voorwaarde dat ik ook haar voor mijn lusten mocht lastig vallen. We spraken af dat alleen te doen als Frits buitengaats was. Met die afspraak vertrok ik tevreden en met een lege zak huiswaarts.



Aantal keer bekeken: 13566
Waardering: 8.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online