Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zaterdagnacht Deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Zaterdagnacht Deel 1 gepost door Suzanne. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Suzanne
Gepost op: 2008-11-9

Verhaal:

Zaterdagnacht Deel 1
Heee ik ben Suzanne en ga jullie nu een verhaal vertellen wat afgelopen zaterdag gbeurt is..

Vandaag was het weer zo ver, het was zaterdag. Elke zaterdag ga ik uit en kom ik een jongen tegen waarmee ik de rest van de avond zal doorbrengen. Ik zal mezelf even voorstellen ik ben Suzanne, 19 jaar en ben ongeveer 1.75 meter heb van die lange blond haren. Heb een Cup-D en ben een echte sexverslaafde ik doe echt alles voor sex. Dus vandaag betekent weer sex ik heb nu al twee weken geen sex gehad afgelopen zaterdag was ik ongesteld en kon het niet, meestal ga ik dan door de week, net dat ik ongesteld wordt, uit zodat ik toch sex heb maar dit keer was ik het vergeten. Ik woon momenteel nog bij mijn ouders. Het is nu alweer 21.00 en ik moet me nog klaar maken voor vanavond. Normaal gesproken maak ik me klaar bij me vriendin maar mijn ouders zijn voor een maand op vakantie en dus kan het gewoon thuis. Ik loop naar de douche en scheer nog mijn lange benen, mijn kutje hoefde niet want dat had ik al gisteren gedaan. na een lange douche doe ik mijn badjas aan en loop naar mijn kamer vervolgens föhn ik mijn haar. ik loop naar mijn kast en zoek een sexy outfit. Een zwart jurkje dat ik verleden week had gekocht trekt mijn aandacht. Ik pak een string en een zwarte push- up bh (zodat mijn borsten nog groter lijken) en trek deze aan. mijn borsten sprongen uit mijn bh vervolgens deed ik mijn jurkje aan en keek ik de spiegel. Ik zie dat het jurkje mijn borsten nog steeds helemaal te zien waren, zelfs beter omdat het jurkje zo strak was. ik had namelijk een kleinere maat gepakt zodat alles te zien was. Ik draaide om en keek weer in de spiegel en zag dat mijn billen aan de onderkant te zien waren. Ik bracht wat van die rode lippenstift aan zodat mijn volle lippen nog beter te zien waren. ik had gekozen voor donkere oogschaduw en bracht expresveel mascara op. Ik kamde mijn haren nog en pakte van die grote oorbellen en zocht mijn hoge pumps en klaar was ik. Ondertussen is het al 22.30 en liep naar beneden. Niet veel later hoorde ik de auto toeteren bij de deur. Dat zal vast mijn vriendin zijn dacht ik. ik liep naar haar toe en gaf haar een kus en zo reden we weg. Daar aangekomen zag ik dat het erg druk was. ik en mijn vriendin liep de dansvloer op en dansten. Zij had al snel beet en ze liep weg met een jongen. Ook ik zag nu 1 man mijn kant op komen. Ik keek hem verleidelijk aan en begon met hem te dansen. ik danste met mijn kont tegen zijn lul aan en voelde dat hij al hard was. hij hield me nu vast bij mijn middel en trok me nu nog dichter bij hem. Ik legde mijn hand op zijn lul en streelde deze, ook zijn handen voelde ik onder mijn jurkje. Ik hield het niet meer, hij blijkbaar ook niet want hij trok me mee naar de mannen wc. we liepen naar een wc en deden de deur dicht. meteen begonnen we te zoenen. ik zag dat hij mijn borsten uit mijn bh haalde en deze likte, vervolgens duwde hij mij op de wc en deed mijn string uit hij spreidde mijn benen en begon me te beffen. Ik kreunde het uit van genot. daarna deed ik zijn broek ui en begon hem te pijpen. toen hij klaar kwam deed hij zijn broek weer dicht en ik deed mijn string weer aan en mijn rechtte mijn jurkje. We liepen weer naar de dansvloer en begonnen weer tegen elkaar te dansen, later kwamen twee vrienden van hem er ook bij en dansen tegen mij aan. Toen wij moe waren van het dansen liepen we nar de bar waar ik een aantal breezers kreeg. Toen de klokslag bijna 1 uur sloeg vroegen ze of ik mee ging….

Willen jullie weten hoe het afloopt,, Binnekort Deel 2

Aantal keer bekeken: 2617
Waardering: 2.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online