Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ze ging toch uit.

U leest om dit moment het verhaal Ze ging toch uit gepost door Joris Bakker. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Joris Bakker
Gepost op: 2011-4-25

Verhaal:

Ze ging toch uit
Het is vrijdag rond een uur of zes, ik vroeg wat we gaan eten. Ze antwoordde, ik heb biefstuk voor jou en hamburgers voor de jongens gehaald. Wat eet jij dan antwoordde ik. Ik eet toch niet thuis, dat heb ik je verteld dat ik uit eten ga met mijn ex-collega's. Janet komt me halen en dan gaan we tapas eten.
Ik kon het me niet meer herinneren, ik vertrouwde het niet. Nadat ik gezien had dat ze contact met E. heeft gehad en op een of andere manier straalde ze. Was tegen mij wat afstandelijk.
Na een half uur kwam ik boven, ze was al een tijdje bezig om te verkleden. Ik zag haar naakt met een string aan voor de spiegel staan. Zo, zei ik. Gaan we feesten vanavond, ze keek me raar aan en zei niets.
Ze was zich aan opmaken, raar. Het was meer dan anders en een string draagt ze niet meer zo vaak. Ik ging achter haar staan en voelde over buik en mijn hand gleed in haar kleine broekje. Ik voelde een kale doos met nog een klein beetje haar aan de bovenkant. Het is al geleden dat ze zich had geschoren, vreemd dat nu opeens wel zo is. Ze trok mijn hand terug. Oh heb je je geschoren. Ze keek me aan en zei niets, maar werd een beetje rood in het gezicht. Ik draaide me om en liep weg.

Even voor zeven kwam ze naar beneden, ik was net klaar met eten. Ze had een rok aan en een laag truitje, normaal had ze hier een t-shirt onder. De borsten waren voor een kwart te zien. Ze was ook opgemaakt, ook meer dan normaal. Ze keek me aan en ik zei "ga je naar een feestje?". Nee, we gaan uit eten, had ik toch verteld. Nou, je ziet er lekker uit. Je heb er zeker zin zei ik. Ze zei niets en trok haar laarsen met hoge hakken aan, deze heeft ze alleen aan als ik er niet bij loop. Anders vind ik haar te groot naast mij. Even later ging de bel, O. maakte de deur open en Janet stapte binnen. Ze begroette mij met drie kussen. En, feest vanavond. Nou reken maar lachte ze. O. was duidelijk nerveus en trok haar korte spijkerjas aan. Janet zwaaide en liep de deur uit. O. draaide naar me toe en gaf een wangkus. Blijf maar niet wachten vanavond, weet niet hoe laat het wordt. We gaan nog ergens wat drinken in de stad en misschien gaan we nog een afzakkertje halen bij een collega. Die wil wat foto's van een feest laten zien.
Ze werd rood in haar gezicht, wendde zich om en vertrok zonder om te kijken. Ze stapte in de auto van Janet.

Ik baalde, dit klopt niet. Er is wat gaande. Ik starte de computer en zocht naar iets in haar mail. Ik kon niets vinden. Ik probeerde in haar Hyves pagina te komen maar de wachtwoorden die ik in gaf klopte niet.
Door dieper te graven in het systeem zag ik in de cache smileys staan van hyves. Deze waren de laatste dagen gebruikt. Ik werd beroerd van de smileys, lachen, kusjes, rood hoofd, hartjes...etc. In een bestandje stond "oke, tot dan". Mijn hart kreeg het koud, mijn terleurstelling groot en wantrouwen nam toe.

Het was nu tien uur en ik besluit naar het restaurant in de stad te gaan. Kwam daar aan en zette mijn auto ergens neer zodat je hem niet zomaar kan zien. Liep voorzichtig naar het restaurant en zorgde er voor dat ik niet gezien kon worden. Aan de overkant zag ik door de ramen O. met collega's zitten. Er zaten geen vreemde voor mij bij. Stak een sigaret op, dit kon nog wel even duren. Na een half uur stonden ze op, ze waren druk, ook O. Waarschijnlijk was er al flink wat gedronken. Ging me meer schuilen en zag dat ze naar buiten kwamen. Er werd afscheid genomen en ook O. nam afscheid van Jannet.
O. liep de andere kant op dan de rest. Hier gaat het verhaal dus al verkeerd, ik voel me belasert. Ik kan mijn emoties net bedwingen. Toen de collega's weg waren liep ik de steeg in richting O. De steeg kwam uit op de plein met kroegen. Ik zag haar niet en haaste me, zag haar net nog net binnen gaan in de Kop. Bel. Langzaam uit het licht liep ik aan de overkant naar de kroeg. Stond er recht voor en kon naar binnen kijken, het was niet druk. Ik zag haar staan en niet alleen. E. stond er naast en toaste met bier. Ik kon wel door de grond zakken. Jeeh wat vond ik dit erg, na zoveel jaar belasert ze me. Een traan kwam in mijn ogen, ook een beetje woede. Zal ik naar binnen stappen? Nee, dat kon niet. Ik moet weten wat er nog meer gaat gebeuren en hoe ver is het. Langzaam gingen de minuten voorbij, zag ze lachen en steeds dichter tegen elkaar staan. O. stond op een moment met zijn knie tussen haar benen. Ze glunderde en keek als een verliefd mens. Zag dat E. met z'n hand over haar kont wreef. Ze lachte daar beide om, waarschijnlijk ging het om een uitdaging. Het praten werd steeds dichter tegen elkaar, er werd in elkaars oor gepraat. Zo ging het een tijdje door een er werd nog flink gedronken. Ik besluit een foto te maken met mijn telefoon, het is te ver en te donker. Maar toch, als je weet wie het is dan herken je het. O. hoofd werd helemaal rood, ze blonk. Ik werd steeds nijdiger en pikte steeds een traantje weg. Het is inmiddels half één, ik stuur een SMS naar O. "ik ga naar bed, doe je voorzichtig, hoe laat kom je thuis, kus".
Ik zag dat ze naar haar tas greep en op de telefoon keek, klikte er paar keer op, leest waarschijnlijk het bericht. Klapte het dicht, zie iets tegen E. en stopte het weer in haar tas. Ze was dus niet van plan terug te SMSen. Na een kwartier besluit ik te bellen, ik bel haar nummer. Zie haar weer in haar tas naar de telefoon grijpen, leest wie het is maar neemt niet op. Ik krijg nu haar voicemail en hang op. Ze gaan steeds dichter op elkaar staan, het wordt steeds heftiger. Ik wil naar binnen gaan en hem op z'n bek slaan. Maar het is niet alleen hij, veel komt ook bij O. vandaan. Ik ben in de war, ik hou toch van haar.
Krijg het koud en wil eigenlijk naar huis gaan, maar ben toch benieuwd hoe dit verder gaat. Als ik niet blijf wordt het maar gissen, net als afgelopen zaterdagavond. Opeens doet ze haar jas aan, ik zie dat E. afrekend. Ik ga me meer schuilen, bang op gezien te worden. Achter elkaar komen ze naar buiten, ze lachen.

O. wiebeld met haar kont en hij lag een deuk. Samen liepen ze weg, O. had haar arm in zijn arm gestoken. Ik werd misselijk en ze liepen weer de steeg in. Langzaam keek de steeg in, ze waren halverwege toen O. plotseling stopte, hij draaide z'n gezicht naar haar en ze begonnen te vrijen. Ik word gek, de tranen sprongen in mijn ogen, mijn benen en maag begonnen te trillen. Ik neem weer een foto. Ze liepen verder, zodra ze uit zicht waren liep ik snel door de steeg. Ik zocht ze op het parkeerterrein, zag ze net nog instappen. Ik bleef wachten, er gebeurde niets. Ik kon wel raden wat er gebeurde, en liep achter een rij auto's langs in het donker richting E. auto. Nog geen 10 m van de auto bleef staan kijken, ze konden mij onmogelijk zien. Ik zag dat ze aan vrijen waren. Toen ze stopten starte E. de auto en reed weg. Ik wilde er niet direct achteraan rijden, bang gezien te worden. Waar zullen ze heen gaan, een plekje zoeken, brengt hij O. naar huis of gaan ze naar zijn huis. Ik gokte maar op het laatste. Onderweg zat ik vol onbegrip, ik ben haar kwijt. Hoe kan ze dit nu doen, heeft ze zin in een avontuurtje? Misschien, maar O. ken ik goed genoeg. Ze weet wat ze wil, maar dit is ook haar zwakke kant. Ze vind het leuk al die aandacht. Maar wat moet ik nu, gaat dit al te ver. Of is het nog goed te praten, ik weet het niet. Ik voel nu hoeveel ik van haar hou. Moet ik niet terug vechten?

Toen ik in de buurt van z'n huis was, parkeerde ik mijn auto in een doodlopende straat en liep richting het huis. Er brandde licht en z'n auto stond op het pad. Langzaam liep ik naar het hek en zocht naar een plek dat ik naar binnen kon kijken. Keek om me heen of niemand me zag. Bang dat ik zou worden opgepakt als een inbreker ofzo. Het huiskamerraam kijkt uit op een weiland, je heb dus nergens last van inkijk. Langzaam kroop ik richting het raam en zag een regenton waar ik achter kon staan zonder dat ze me konden zien. Ik keek naar binnen, ze zaten naast elkaar op de bank. De drank stond op tafel, er werd gelachen. Plotseling gingen vrijen, zijn handen zaten aan haar borsten. Haar hand zat aan zijn broek, ze ging voor hem knielen en maakte zijn broek los. Hij tilde z'n kont op en zij trok de broek van z'n benen. Zijn paal stond al omhoog, ze was duidelijk gefascineerd, waarschijnlijk wegens de grote, want klein was ie niet. Ze begon als een gek te pijpen, niet normaal. Met afschrik stond ik er naar de kijken, pakte mijn mobiel en maakte een foto op het moment toen ze zijn paal zat af te likken. Haar tong geheel naar buiten en likte de knop. Hij genoot, vooral toen z'n paal half in haar mond verdween. Hij drukte op haar achterhoofd, ongelofelijk! Ze slikte hem bijna helemaal in. Ze stikte bijna want ik zag haar proesten. Hij lachte en zij begon ook te lachen terwijl ze d'r mond afveegde.

Ze stond op en deed haar rok uit, een slip had ze niet meer aan. Waar heb ze die nu uitgetrokken? Dat heb ik gemist. Zou ze al de gehele avond zonder slip hebben lopen?
Ze maakte er een show van, ze liet hem de kale doos zien. Z'n hand begon haar doos te beroeren, plotseling trok ze zijn gezicht naar haar doos en deed de benen wijd met één voet op de bank. Hij begon te likken, zij genot ervan duidelijk van. Het was net of ik op de eerste rij zat van een porn film.
Na een tijdje drukte O. hem naar achteren tegen de leuning van de bank en ging langzaam op hem zitten. Zijn paal ging in haar, toen deze er geheel in zat begon ze hevig op en neer te bewegen. Hij genoot van haar, hij kneep hard in haar tieten, niet veel later gaat haar hoofd achteruit en haar ogen zijn gesloten. Ze kwam duidelijk klaar, nu al dacht ik. Ongelofelijk! Ik kan het niet bevatten dat ze dit doet, ik ben versteend. Ik maak weer een foto. Ze moest weer bewegen gaf hij aan. Hij bewoog nu ook als een gek en weer ging haar hoofd naar achteren, haar mond openende en kwam waarschijnlijk weer klaar. Ze boog voorover, duidelijk vermoeid. Ze begonnen te vrijen. Keken elkaar verliefd aan en hierna stond ze op en ging gebukt op de knieen op de bank. Kont omhoog en hoofd naar beneden. Ik kon achterwerk zien en haar natte, zeer natte doos. Hij ging achter haar staan, ik kan nu niets zien behalve zijn achterkant. Waarschijnlijk nam hij haar van achteren. Toen hij meer naar boven ging, zag ik haar doos. Hij zat in d'r kont, hij naaide haar anaal. Dat grote ding naaide haar gat. Ik kan het niet geloven wat ik zie en nam weer een foto. Na een tijdje stopte hij, waarschijnlijk kwam hij net klaar.

Ze zaten half liggend naast elkaar op de bank uit te puffen. Er werd gelachen, stonden op, pakte de kleding en liepen de kamer uit. Wat gaan ze doen? Wassen of gaan ze boven verder. Ik zag boven het
licht aan gaan. Meer niet. Na 10 minuten had ik het gehad en liep sluipend weg richting straat. Eenmaal op straat zocht ik naar m,n auto en liep daarheen. In de auto probeerde ik bij te komen van wat ik had gezien, ik begon te huilen. Ik word boos, boos op haar. Dit is het einde, dit is niet meer te herstellen. Het is nu over met ons. Onze relatie bestaat niet meer, allerlei herrinderingen gaan door mijn hoofd. Ik hou van haar. Maar dit kan toch niet, ze houd niet meer van mij. Anders doe je dit niet. Oh wat heb ik een pijn, heel veel pijn. Ze kan hierom niet omheen liegen, wat ze zeggen als ze thuis komt? Ik wil niet meer naar huis, maar het is toch ook mijn huis.

Het is al 3 uur, wanneer ik ze de auto in zie stappen. Ik buk, onzin want ze kunnen mij en de auto nooit zien. Na vijf minuten rij ik weg, richting huis. Toen ik in de buurt kwam zette ik de auto achter de flat op het parkeerterrein en liep langzaam in de steeg van flat. Keek naar ons huis, het buitenlicht brandde nog. Ik hoorde voetstappen, laarsen. Ze kwam aan lopen, waarschijnlijk hebben ze verderop afscheid genomen. Ik zie dat O. binnen stapte en even later gaat het buitenlicht uit. Beneden werd het donker, en in de badkamer gaat het licht aan. Het duurde vijf minuten voordat het badkamerlicht uit ging. Even later voelik mijn telefoon, keek erop en zag ons huistelefoonnummer staan. Ze beld dus, ik liet het gaan. Had geen zin in haar en probeer na te denken, wat nu.


Aantal keer bekeken: 17350
Waardering: 6.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online