Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ze klopt en ze veegt en ze ZUIGT.

U leest om dit moment het verhaal Ze klopt en ze veegt en ze ZUIGT gepost door Robbert. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Robbert
Gepost op: 2007-11-1

Verhaal:

Ze klopt en ze veegt en ze ZUIGT
Ze klopt en ze veegt en ze ZUIGT

Ik was 25 jaar en woonde inmiddels alweer enige tijd op mezelf , maar was nu niet bepaald een “Miep Kraak”. OK , stofzuigen , af en toe de WC schoonmaken , afwassen dat deed ik nog wel. Maar voor de rest niet!
Op een verjaardag van een vriend van mij zat ik te praten met Ans een meisje van 16 die ik kende. We hadden het over van alles , toen ze vertelde dat ze bezig was met een baantje omdat ze geld nodig had voor haar studie. Toen ze hoorde dat ik thuis niet echt schoonmaakte stelde ze voor om bij mij te komen schoonmaken tegen betaling. Ik moest daar over nadenken en besloot uiteindelijk het aanbod te accepteren.
We spraken af dat ze op een dinsdagavond zou komen. Ze kreeg een sleutel zodat ze vanaf 18.00 uur aan de slag kon. Ik kwam meestal om 18.00 uur met de trein mee en was dan 10 minuten later thuis. Zodra ik binnen was ging ik me omkleden en daarna eten. Ik had haar verteld dat het weleens kon gebeuren dat de telefoon ging terwijl ik me aan het omkleden was en dat ik dan zo de kamer in kom komen lopen. Vond ze geen probleem.
Het kwam inderdaad wel eens voor dat ik in m’n slip de kamer in kwam om de telefoon aan te nemen , als ze dat zag glimlachte ze even en ging door met haar werk. Na een paar maanden overkwam me dit weer maar dit keer moest ik glimachen. Ze stond namelijk helemaal voorover de ramen te zemen op de keukentrap terwijl ze een heel kort rokje aanhad.
Ik had een prachtig uitzicht op een donkerblauwe zijden slip. Ik liep naar haar toe om te zeggen dat ze dat beter niet kon doen. Ik stond bij de keukentrap en op dat moment verstapte zij zich op een trede (althans daar leek het op) . Om haar op te vangen gleed mijn hand (zonder opzet) langs haar blote benen omhoog tot aan haar kontje. Ze kwam zelf met haar achterste tegen mijn slip aan waar ik toch al een kleine zwelling in had. Ze bewoog haar kontje tegen mijn onderbroek aan zodat mijn pik steeds meer ging stijgen. Ze liet duidelijk blijken dat ze dat wel prettig vond zodat ik mijn piemel wat steviger tegen haar kont aanduwde. Niet lang daarna liet ik mijn slip zakken en zij haar slip , zodat ik hem van achteren naar binnen schoof. Heel langzaam duwde ik mijn pik in haar anusgaatje. Ze vroeg of ik voorzichtig wilde zijn want ze had dit nog nooit gedaan. Ze was nog maagd. Ik stelde daarom voor om dan maar andere dingen te doen met mijn paal. Ze bloosde een beetje en vroeg wat ik wilde. Ik durfde het haast niet te vragen maar deed het toch. Ik zei je mag het met de hand doen maar als je het durft eventueel met de mond.. Dat vond ze toch wel eng. Dus begon ze eerst mijn pik beet te pakken en aftrek bewegingen te maken. Dat voelde wel lekker aan van die zachte handjes aan mijn lul. Op de grond knielend was ik ondertussen met mijn vinger in haar spleetje terechtgekomen en kon haar zo lekker vingeren. Ze genoot daar zo van dat ze helemaal gek werd van geilheid. Uiteindelijk durfde ze mijn pik toch voorzichtig in haar mond te stoppen. Eerst nog aarzelend maar langzaam begon ze er toch lol in te krijgen. Ze zoog na een paar tellen echt geweldig aan mijn stok alsof ze een stofzuiger was. Ze hield het zo lang vol dat ik op een gegeven moment begon te spuiten. Ze schrok even maar liet het toch half in haar mond lopen. Ondertusssen vingerde ik steeds steviger waardoor zij al schokkend en met een gilletje klaar kwam.
Uiteraard heb ik haar daarna wel opslag gegeven.!


Aantal keer bekeken: 7663
Waardering: 5.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online