Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zijn dromen bedrog.

U leest om dit moment het verhaal Zijn dromen bedrog gepost door Marieke. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Marieke
Gepost op: 2010-3-24

Verhaal:

Zijn dromen bedrog
ZIJN DROMEN BEDROG

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Marieke, een vrouw van 44 jaar en al ruim 26 jaar getrouwd en heb 2 kinderen van 22 en 20 jaar oud. Het sexleven met mijn man stelt niet veel meer voor. Hij wil ons sexleven spannender maken door middel van partnerruil en trio’s. Tot op heden heb ik de boot afgehouden. Zijn grootste wens is mij sex te zien hebben met een andere man. Ik walgde alleen al van het idee. Toch kwam hier verandering in, alleen zonder medeweten van mijn man. Ik ging er steeds meer over fantaseren en verschillende senario’s passeerden de revue. Al verschillende malen was ik al vingerend klaar gekomen op deze fantasieen. Ik kreeg steeds meer zin om deze fantasie in werkelijkheid uit te voeren.

Ik werk twee ochtenden in de huishouding. Die mensen zijn overdag altijd weg en ik heb een sleutel van hun woning. De man, Dirk, is 59 en de vrouw, Hanny, is 58. Beide hebben een drukke baan. Op een maandag ochtend ging ik als gewoonlijk naar mijn werk. Ik draag meestal oude slobber kleding tijdens mijn werk, aangezien ik toch altijd alleen ben. Met de sleutel kwam ik in de woning en tot mijn verassing was de heer des huizes nog thuis. U had ik niet verwacht hier zei ik tegen hem. Ja, sorry, we zijn vergeten je in kennis te stellen. Ik heb een weekje vrijaf genomen om wat dingen in en om het huis te doen. Maar kom, we gaan eerst een bakkie dien. Tijdens de koffie hadden we het over de gebruikelijke dingetjes. Na de koffie zei de man dat hij even ging douchen. Ik zei, wel opschieten hoor, over een kwartiertje wil ik de douche schoonmaken. Ik zal opschieten zei Dirk, je kan me ook helpen, dan ben ik eerder klaar zei hij met een lach. Ik zei, ga nu maar douchen, kan ik straks mijn werk doen. Ik begon met mijn werk maar mijn gedachten waren er niet helemaal bij. Ik fantaseerde dat ik naar de douche ging, mezelf uitkleedde en bij Dirk in de douche zou stappen. Ik werd steeds geiler. Toen ik boven met de slaapkamer bezig was kwam Dirk binnen lopen vanuit de douche. Hij had alleen een handdoek om geslagen. Ik ben klaar hier hoor, zei ik tegen Dirk en verliet de kamer. Ik kon nog net zien dat hij de handdoek liet vallen om zich aan te kleden en keek tegen een paar heerlijke billen aan. Met een natte kut van mijn fantasieen maakte ik mijn werk af en ging tegen 12 uur naar huis. In de middag heb ik me op mijn bed heerlijk klaar gevingerd. Toch bleven de woorden en de billen van Dirk door mijn hoofd spoken. Ik had mijn beslissing genomen. De fantasie van mijn man ga ik werkelijkheid maken, maar dan wel zonder zijn medeweten.

Vrijdagochtend stond ik al vroeg op. Ik douchte mij uitgebreid, schoor mij lekker glad, trok een lichtblauwe BH met bijpassende string aan. Hier overheen een laag uitgesneden shirtje en een strakke spijkerbroek. Ik kreeg het al warm bij de gedachte en vertrok een half uurtje eerder naar mijn werk. Ondanks dat ik wist dat Dirk thuis was ging ik toch met de sleutel naar binnen en liep gelijk de kamer in. Dirk zat in zijn ochtendjas in de kamer. Jou had ik nog niet verwacht, ik zit nog in mijn ochtendjas zei Dirk. Ik zei, we doen eerst maar een bakkie en deed mijn jas uit. Ik liep de keuken in en pakte twee bakkies koffie. Ik bukte om het kopje voor Dirk neer te zetten en ik zag dat hij gelijk naar mijn borsten keek. Bevalt het je, vroeg ik aan Dirk. Oh sorry hoor, dat was niet mijn bedoeling. Maar je ziet er zo sexy uit vandaag. Dat heb ik speciaal voor jou gedaan Dirk, zodat je niet tegen een slonzige schoonmaakster hoeft aan te kijken. We lachten allebei. Na de koffie zei Dirk dat tie ging douchen. Hoef ik vandaag niet te helpen vroeg ik. Dirk lachte en liep naar de douche. Ik ging ook naar boven en begon aan mijn werk. Ik hoorde dat de douche uitgezet werd. Ik zorgde dat ik in de slaapkamer bezig was toen Dirk de douche uit kwam. Ook nu had hij alleen een handdoek om zijn middel geslagen en kwam de slaapkamer ingelopen. Ik zei, stoor je niet aan mij hoor, doe maar net of ik er niet ben, of durf je niet. Dirk lachte en zei ik durf alles. Ga je gang maar zei ik, en ging op het puntje van het bed zitten. Dirk draaide zich om en liet zijn handdoek vallen. Weer keek ik tegen zijn lekkere billen aan. Dirk pakte zijn onderbroek en wilde deze aan trekken. Ik stond op en liep op Dirk af. Niet zo snel Dirk, ik wil nog even genieten. Dirk draaide zich om en ik zag dat zijn lul inmiddels wat groter geworden was. Voor zijn 59 jaar zag tie er nog goed uit. Dirk werd wat zenuwachtig en zei: sta ik hier in mijn nakie tegenover de schoonmaakster, wat denk je nu van mij. Ik trok de stoute schoenen aan en trok mijn shirtje over mijn hoofd. Hierna trok ik mijn spijkerbroek uit en ging vlak voor hem staan. Wat denk je nu van mij Dirk, ik ben zo geil als boter, dus doe met me wat je wilt. Dirk kwam op mij toegelopen en nam mij in zijn armen. Zijn mond zocht de mijne en we begonnen heerlijk te tongen. Ik pakte zijn lul en begon hem zachtjes te masseren. Hierop maakte Dirk mijn BH los en zei wat heb jij een lekkere tieten. Weer vonden onze monden elkaar en masseerde Dirk mijn tieten. Langzaam zakte zijn hand naar beneden en gleed mijn string in. Heerlijk wreef hij over mijn schaamlippen. Wat ben je lekker glad, lekker kaal geschoren. Hierna trok hij mijn string uit en begeleide mij naar het bed. Ik ging op mijn rug liggen en Dirk kroop gelijk tussen mijn benen. Heerlijk begon hij mij te beffen en zijn tong drukte hij meerdere keren in mijn druipende kut. Hierna ging Dirk op zijn rug liggen en kroop ik over hem heen. In standje 69 verwende wij elkaar zeker een kwartier. Al twee keer was ik klaar gekomen. Ineens duwde Dirk mij van zich af. Hij legde mij weer op mijn rug en plaatste zijn lul voor mijn openstaande kut. Mij diep in de ogen aankijkend drukte hij zijn lul tussen mijn schaamlippen. Langzaam schoof hij zijn hele lul in mij en begon langzaam te stoten. Ik sloot mijn ogen en kreeg wederom een orgasme. Steeds harder begon Dirk te stoten en toen ik voelde dat er weer een orgasme op kwam zetten voelde ik de stralen sperma van Dirk tegen mijn baarmoeder aan spuiten. Dirk liet zich op mij vallen en onze monden vonden elkaar weer. Na zo even gelegen te hebben stond hij op. Marieke, het was zalig, en ik moet je eerlijk vertellen dat ik maandag al op je geilde. Had nooit verwacht dat dit zou gebeuren. Maar ik ga maar weer douchen, of wil jij eerst. Ik zei, we kunnen toch samen douchen. Ook goed zei Dirk. Onder de douche zoenden en friemelden we elkaar. Na ons afgedroogd te hebben zei ik tegen Dirk dat ik onderhand wel wat moest gaan doen. Het werk moest wel af. Als ik je nu even help zei Dirk, dan heb je op tijd je werk af en merkt Hannie er niets van. Ik denk dat ik voortaan maar meer vrij neem op vrijdag, dit bevalt me wel.

Inmiddels hebben Dirk en ik al vele keren heerlijke sex gehad. Afgelopen weekend begon mijn man weer over zijn fantasie te zeuren. Hij moest eens weten. Mijn volgende fantasie is om eens een jongeman van een jaar of 20 te verwennen, maar zover ben ik nog niet.






Aantal keer bekeken: 11120
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online