Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zondagochtend.

U leest om dit moment het verhaal Zondagochtend gepost door Ferdinand van der Sluis. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ferdinand van der Sluis
Gepost op: 2007-9-23

Verhaal:

Zondagochtend
Noëlle is 27 jaar, moeder van een jongen van drie en woont alweer een tijdje samen met Johan.
Hun relatie is helaas wat bekoeld, want Johan vind dat ze sinds haar zwangerschap haar lekkere figuurtje kwijt is en heeft daardoor minder 'zin' in haar, met alle spanningen vandien...
Noëlle is toch echt alles behalve onaantrekkelijk te noemen. Ze heeft maatje 36 met een volle C-cup en met welliswaar een beetje een buikje, maar toch...
Omdat Johan nog wel eens het een en ander van mij leent, val ik nog wel eens onaangekondigd bij ze binnen om het uitgeleende weer terug te halen.
Zo ook vandaag.
Johan was er niet, die was met zoonlief op pad. Noëlle was thuis en had haar zusje op bezoek.
Op deze vrije zondagochtend zaten de beide dames gemakkelijk gekleed in joggingbroek en strakke shirtjes op de bank wat te kletsen.
Noëlle bood me koffie aan maar ik sloeg het aanbod af. Ze ging naast haar zusje zitten en ik kon erg gemakkelijk tussen de beide paar C-cupjes van de dames in kijken. Hmmm...
Het drie jaar jongere zusje van Noëlle, Mariska, was van hetzelfde postuur: slank en nog zonder 'zwangerschapsschade'.
Beide dames keken mij uitdagend aan en vroegen of ik echt niet nog even wilde blijven.
Iets in hun blikken weerhield mij ervan weg te gaan...

Ik ging zitten en ons gesprek kreeg, vooral door de input van Mariska, een steeds dubbelzinniger ondertoon.
Op een gegeven moment nam het zelfs een 'truth or dare' achtige wending.
Mariska gaf aan in mij een goede partij te zien, want ik was toch altijd wel een leuke en rustige jongen.
"Echt iemand om oud mee te worden" zei ze.
"Misschien val ik je op een belangrijk vlak wel erg tegen" wierp ik haar tegen.
"Noëlle en ik willen dat dan nu wel graag weten, hé Noëlle?" zei ze uitdagend en stootte haar zus aan.
Noëlle verschoot iets van kleur, maar beaamde dapper de ingebrachte stelling en nu lag de bal overduidelijk bij mij.
"Okay, als jullie het echt willen weten dan is de gelegenheid nu natuurlijk wel helemaal aanwezig om dat uit te zoeken" Zei ik en mijn stem trilde van opwinding.
Beide paar damesogen zagen de bobbel in mijn broek vormen en lachend zei Mariska "Eerst zien wat je voor ons hebt daar!" Knikkend naar mijn kruis.
"Eerst de kleren uit van jullie!, straks staan jullie met gewoon uit te lachen als ik me hier laat zien!"
Ik vertrouwde het niet helemaal, maar dat gevoel werd snel weggenomen, want Mariska stond vrijwel meteen op en liet de joggingsbroek van haar welgevormde heupen glijden en trok ook haar shirt uit.
In een lichtblauw lingeriesetje stond ze nu voor me.
Ze had mooie rondingen met een wespentaille, lekkere heupen en mooie ronde borsten.
"Kom op, jij ook" riep ze haar zus toe. "Je wilt toch ook weer eens echt wat spannends meemaken?" Mariska doelde op de relatie van Noëlle. Ik voelde me even wat schuldig, maar toen Noëlle ook opstond en blijkbaar zonder géne haar broek en shirt uitdeed vergat ik mijn schuldgevoel totaal en liet de geilheid het overnemen.

Noëlle had een zwarte string aan en een sport bh. Ze zag er echt nog prima uit, ondanks dat buikje.
Ik begon me moedig uit te kleden.
Toen ik aarzelend voor de beide dames in mijn strakke "Von Dutch" short stond knielden Noëlle, die nu duidelijk over haar gereserveerdheid heen was en Mariska samen voor me neer.
Mariska trok met een ruk mijn short omlaag en Noëlle pakte mijn tevoorschijn springende erectie resoluut beet en schoof, na een paar trekkende bewegingen gemaakt te hebben, mijn voorhuid strak naar achteren.
Beide dames giechelden wat en keken naar mijn glinsterende knalpaarse en dik opgezwollen eikel. Even keken ze naar elkaar wie de eerste actie ging nemen.
Ik voelde mij alsof ik droomde, zo onverwacht en spontaan en trio aangeboden te krijgen op deze zondagochtend! Vol ongeloof zag ik de twee schaarsgeklede dames bij en aan mijn erectie zitten.

Mariska likte met het puntje van haar tong een druppel voorvocht van mijn eikel en nam toen mijn pik helemaal in haar mond en begon er heerlijk op te zuigen. Noëlle keek ondertussen naar haar verrichtingen. Ik keek neer op de beide dames, lekker tussen hun borsten en naar de mond van de mij zo vakkundig pijpende Mariska.
Toen nam Mariska haar hoofd weg. "Nu jij Noëlle" zei ze.
Noëlle nam het werk over. Ze pijpte wat langzamer dan haar zusje, maar zoog des te harder op mijn pik. Mariska masseerde ondertussen mijn ballen en kneedde mijn billen.
Een vinger van haar drong af en toe zelfs mijn anus binnen!
Ik kreunde van genot.
Ik wilde mijn aankomende orgasme uiteraard nog uitstellen, dus bood de dames aan zich op hun beurt door mij te laten verwennen.
"Eerst Noëlle" commandeerde Mariska mij.
Ik knielde voor Noëlle neer en trok langzaam haar zwarte string omlaag.
Ik keek naar de vagina die vlak voor mij tevoorschijn kwam. Niet kaal, maar een mooi geschoren bikinilijn met donker, maar dun begroeid schaamhaar.
Ze ging half liggend op de bank zitten, haar onderlichaam ter beschikking stellend en ik duwde haar knieën wat uit elkaar.
Het slipje spande strak tussen haar enkels en haar kutje ging iets open.
Met beide duimen trok ik haar schaamlippen uiteen en met het puntje van mijn tong likte ik door haar schede op en neer, steeds wat dieper mijn tong in haar kut brengend.
Noëlle kreunde luid en genoot. Lang had ze niet meer kunnen genieten. En nog veel langer was ze al niet meer gelikt, want Johan hield helemaal niet van beffen.
Mariska Bekeek het tafreel goedkeurend terwijl ze zichzelf met een hand in haar eigen string plezierde.
Noëlle's onderlichaam schokte al snel een keer. Ik pakte toen met beide handen haar billen beet en duwde haar kut nog steviger tegen mijn mond en bleef haar likken en zuigen.
Al snel kwam een tweede, heftiger schok en nog een serie schokkjes. "Kom je lekker klaar zusje?" vroeg Mariska. "Al de tweede keer!" kreunde Noëlle luid. "Ik kan haast niet meer!"
"Dan ben ik nu" zei Mariska en liep op mij toe.
Noëlle kon nu even bijkomen.
Ik draaide me naar het blauwe slipje dat nu op ooghoogte verscheen.
Mijn mond en kin nog nat van Noëlle's klaargelikte kut.
Mariska liet zelf langzaam haar spennende blauwe slipje zakken en ik zag haar, haast kale (met alleen een dun streepje schaamhaar eboven) kut verschijnen.
De schaamlippen van de, door haar zelfbevrediging al natte, kutje stonden uiteen en haar clitje was duidelijk opgezwollen van opwinding.
Ik pakte haar lekkere billen beet terwijl ze naast Noëlle op de lounge-bank ging zitten en begon ook haar lekker te beffen.
Ze spreide haar benen zo wijd mogelijk en sloeg daarbij een been over dat van Noëlle.
"Het eerste orgasme heb ik zelf al gedaan" zei ze en liet haarzelf goedkeurend kreunend aan mijn orale verwennerijen over...
Haar handen door mijn haar strelend.

Beurtelings likte ik de kutten van de beide dames, die inmiddels ook al hun bh-tjes af hadden gedaan om zelf hun borsten te kunnen masseren. Allebei smaakten ze anders, maar ik kon niet vast stellen wie nu het lekkerste van de twee was.
Toen ik Mariska nog eens likte, trok ze mijn hoofd naar het hare en we tongden even, waarbij ik met haar de kutsappen van haarzelf en haar zus uitwisselde.
Ik kwam op haar warme naakte lichaam te liggen en duwde mijn nog altijd strak vooruit staande pik direct haar uitnodigende kut binnen.
Haar schaamlippen zogen mijn pik haast naar binnen en we neukten heerlijk met elkaar.
Noëlle sloeg ons, met vragende blik om dezelfde behandeling, gade.
Haar handen streelden mijn rug en billen terwijl ik haar jongste zus lag te neuken.
De enige goede reden die ik had om mijn pik uit de hemelse Mariska te halen was om wederom te voorkomen dat ik klaarkwam.
Ik trok terug en masseerde haar lekkere tietjes even.
"Als je hem nu pijpt, mag je hem ook neuken" zei Mariska met tegen Noëlle. "Wel met tegenzin, want hij doet het echt vreselijk lekerrrrr!"
Noëlle nam mijn pik nogmaals in haar mond en pijpte het kutsap van haar zusje er vanaf. Ook zij wilde dus duidelijk geneukt worden.
Mariska stond op van de bank en even later nam ik Noëlle net zoals ik Mariska even tevoren genomen had.
Het neuken met Noëlle duurde helaas minder lang, want mijn orgasme liet zich echt niet langer onderdrukken en met sterretjes voor mijn ogen liet ik mij schokkend klaarkomen diep in Noëlle.
Toen ik terug trok maakte Mariska's mondje mijn pik nog even grondig schoon van de mix van Noëlle kutsap en het sperma dat ik erin gespoten had.
De dames gingen douchen, ik moest helaas echt weg...

Het valt niet mee twee zult hete en lekkere dames te plezieren, maar ik heb er zelf in elk geval van genoten.
Mariska en Noëlle ook, maar het bleef helaas wel bij deze ene supergeile uitspatting.
Een lichtblauw en een zwart slipje herinneren mij nog aan dit avontuur.




Aantal keer bekeken: 18286
Waardering: 8.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online