Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zonder jou.

U leest om dit moment het verhaal Zonder jou gepost door Caya. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Caya
Gepost op: 2008-11-29

Verhaal:

Zonder jou
Ik zat met een stapel zakdoekjes te snotteren op te bank. Mijn vriendje had het uitgemaakt. Wat moest ik nu doen? Dit was het begin van een nieuw leven. 'Kim, wat is er toch?' mijn moeder hield mijn hand vast, en keek me met haar blik aan die ze altijd wierp als ze bezorgd was. 'Mam, beloof je dat je het niet aan pap vertelt?' 'Ja. ik zal het niet vertellen.' Mijn moeder was een enorme roddeltante. Ik wist bijna zeker dat ze het wél ging doorvertellen, maar ik begon wel snikkend aan mijn verhaal: "Ik en Kevin gingen naar de Manderijn. Je weet wel, dat ene chinese restaurant." Mijn moeder knikte. 'Nou, toen we gingen zitten, wou Kevin me een kus geven..." "Leuk toch?" "Mam! Laat me nou eens verder vertellen!" "Oké." "... Maar toen kwam er een vlieg op mijn neus zitten. Net op dat moment. Ik wou de vlieg een klap geven, maar ik gaf Kevin een klap. Hij kreeg een grote bult op zijn hoofd. En toen maakte hij het uit." "Ach, kom maar lieverd." Mijn moeder trok me keihard tegen haar aan. "Ga weg." zei ik, en duwde mijn moeder van de bank af. "Ik wil alleen zijn." Haastig liep mijn moeder de trap op. Ze hield niet van ongezelligheid. Ik keek naar de grond. Ik mis Kevin. Ik mis mijn leven. Ik wil mijn leven terug! Snel pake ik mijn Mobieltje uit mijn jaszak, en toetste het nummer van Kevin in. "Hallo, met Kevin?" "Met Kim. Ik wou jou geen klap geven, maar dat insect op mijn neus, en toen sloeg ik jou per ongeluk." zei ik zacht. "Het geeft niet." zei hij met zijn warme stem. "Kom je vanavond?" "Zeker weten!" zei ik vrolijk, en ik hing op. Dit was werkelijk de mooiste dag van mijn leven!!

Aantal keer bekeken: 3922
Waardering: 4.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online