Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zonlicht.

U leest om dit moment het verhaal Zonlicht gepost door Nezha. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Nezha
Gepost op: 2010-1-14

Verhaal:

Zonlicht
Ik werd wakker door het zonlicht dat in mijn kamer scheen. Ik had zware koppijn en realiseerde me wat er gisteravond gebeurd is. Ik liep naar de douche om mijn gezicht te wassen. Daarna liep ik naar beneden om wat eten klaar te maken. Ik zag dat de wasbak gevuld was met een paar kopjes en borden. Me vader en broer waren blijkbaar al naar hun werk gegaan. Met mijn ontbijt liep ik naar de woonkamer en liet me op de bank vallen. Me ogen vielen op het schilderij van mijn moeder. 'Ooh mama, ik mis je zo erg' fluisterde ik zacht. Mijn moeder is al bijna een jaar overleden. Tijdens haar bevalling ging er iets niet goed waardoor ze een keizersnede moest ondergaan, tijdens die keizersnede kreeg ze een hartstilstand. Mijn broertje die snel gered kon worden overleed 2 dagen later. 'Allah ie rahmoe'. 2 in 1 waren verloren. Ik heb die 2 maanden daarna geen oog dichtgedaan, ik was blijven zitten in de 1ste klas van de HBO. Ik had haar zo hard nodig. Elk meisje van 19 heeft haar moeder nodig, het maakt niet uit hoe oud je bent. Het is gewoon een onbeschrijfelijk gemis. Ik deed de tv aan en keek zoals gewoonlijk naar het journaal. Mijn gedachten waren bij Anouar. Ik leerde hem 2 jaar geleden kennen op mijn verjaardag. Ik werd die dag 17 en ging met mijn 2 beste vriendinnen, Romaissae & Jihane naar de bios, daarna gingen we wat drinken bij de Three Sisters. Wij zaten gezellig in een hoekje en tegenover ons zaten 3 luidruchtige jongens, één daarvan was Anouar. Onze ogen raakten elkaar vaak en ik kon niet stoppen met glimlachen. Toen we vertrokken was ik daar mijn tas vergeten, dat viel me pas op toen ik thuis was. Er zat van alles in, mijn portemonnee met wat geld, agenda, foto's die ik die dag met Romaissae & Jihane had gemaakt bij zo'n foto-hokje, lipgloss, sleutels en de cadeautjes die ik had gekregen van mijn meiden. Ik vond het zo erg en kom mezelf wel slaan. 'Wie vergeet nou zijn tas?' lachte ik mezelf steeds uit. Achja wat gebeurd is was gebeurd. De volgende ochtend werd er aangebeld en ik kon mijn ogen niet geloven! Die jongen van gisteravond stond voor mijn deur, met mijn tas in zijn handen. 'Deze was je gister vergeten' zei hij. Hij vertelde dat hij me tas zag liggen en ik er al vandoor was. Hij heeft een beetje door mijn tas gesnuffeld en vond zo mijn agenda met me adres erin. 'Hartstikke bedankt!' riep ik blij en gaf hem een hand. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk en stond daar maar. 'Aah ja euhm ik eh.. ik moet er weer vandoor' zei hij en ik zag hoe zijn wangen bloosden. Ik bedankte hem nogmaals en ging naar binnen. 'Wat gênant zeg haha' lachte ik. Ik doorzocht mijn tas en zag dat alles er nog in zat. 'Wat lief van die jongen' dacht ik bij mezelf.

Een paar dagen later kwam ik hem weer tegen. Dit keer was het echt veel gênanter. Ik was onderweg naar de supermarkt. Ik liep de hoek om en zag een fiets op me aankomen. *BOEM*!!. 'Kan je niet uitkijken!' schreeuwde ik. Ik deed mijn ogen open, en mijn hart stond even stil. 'Jij weer' fluisterde ik. Ik lag op de grond met een fiets naast me en hij lag gewoon letterlijk op me!. Hij stond snel op en begon te lachen. 'Het spijt me' zei hij en raapte me tas en zijn fiets op. 'Jij weer haha' fluisterde hij en begon te blozen. Ik keek hem glimlachend aan en knikte. 'Ben je ongedeerd?’ vroeg hij. ‘Ja ik heb niks, het gaat goed’ lachte ik. Hij stak zijn hand uit ‘Anouar aangenaam’. ‘Aaliyah insgelijks’ zei ik. ‘Heb je zin om iets te gaan drinken, dan kan je even bijkomen' zei hij lachend. Ik knikte en was er mee eens.
Zo hebben we elkaar leren kennen en hebben we telefoonnummers uitgewisseld. Niet wetend dat deze jongen mijn leven overhoop zou halen.

Ik schrok door het getril van mijn telefoon. 'Haha dat ding heeft me ook altijd te pakken' lachte ik. Ik kreeg een smsje van Romaissae. Ze wilde me al dagen lang spreken omdat ik al een tijdje niks van me heb laten horen. Ik was inmiddels al klaar met eten. Ik besloot om te gaan douchen en me klaar te maken. Toen ik klaar was belde ik Romaissae op om te melden dat ik onderweg was

Aantal keer bekeken: 2338
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online