Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zwaar misbruikt.

U leest om dit moment het verhaal Zwaar misbruikt gepost door Stout sletje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Stout sletje
Gepost op: 2011-9-29

Verhaal:

Zwaar misbruikt
Ik ben net 18 en ik ben een ongelofelijke slet. Ik neuk alles wat los en vast zit en gebruik iedereen hiervoor. Ik ben lang heb enorme tieten maar wel een dunne taille, een mooie strakke kont maakt het geheel af. Lange blonde haren en blauwe ogen die smeken om zaad. Ik ga elke avond uit om een nieuw slachtoffer te zoeken, helaas werd ik de prooi van een groep gestoorde jongens.

Ik liep naar de bus na een avondje uit gaan en voelde dat ik achtervolgd werd. Ik kreeg het warm en begon te rennen uit angst. Ik hoorde vele voetstappen achter me en werd ineens gepakt. "Waar dacht je heen te gaan snolletje". Ik kreeg een doek voor mijn mond en zag alles wazig worden. Toen werd het donker.

Ik werd wakker in een soort van kerker. Ik lag vastgebonden aan een gynaecologestoel. Mijn tieten waren afgebonden en waren al helemaal blauw. "Ze is wakker". 5 mannen kwamen naar me toe en toen ik nog een keer keek stond er een vrouw die me heel bekend voor kwam. Het was ooit een vriendin van wie ik haar vriend had geneukt. "Zo slet, ik heb zo lang gewacht op dit moment, ik ga je kapot maken, je gruwelijk pijn doen en zorgen dat je nooit meer kan neuken. Ik kijk verschrikt en alle mannen beginnen te lachen. "Raak haar maar aan, alles mag". De mannen beginnen me overal aan te raken. Mijn tieten doen ongelofelijk pijn maar dat boeit ze niet. Ze knijpen er hard in en gil omdat het zo 'n pijn doet. De meest vieze man die volgens mij 200 kilo woog begon mijn klitje te likken. Langzaam begon hij eraan te sabbelen terwijl hij met zijn enorme paal speelde. Ik werd nat maar het was absoluut niet geil zo 'n vetklep aan jee kut. "Traantjes in je ogen hoer, mooi zo want dat verdien je gore slet". ik keek naar het meisje wat ik ooit pijn had gedaan. Ze keek me aan met een gemene grijns en deed haar rokje omhoog. "Ik denk dat je mijn kut maar eens gaat verwennen". Ze kantelde de stoel zodat ze boven me kon staan. Haar kutje hing boven me en voor je er erg in had piste ze in mijn mond en over mijn gezicht heen. "Dit verdien je gore slet, vies meisje ben je". Ik begon te huilen want dit was te ranzig voor woorden. het smaakte zo vies en ik voelde me zo vernederd. De dikke man begon me nu ook te vingeren. Zijn dikke vingers wroette hij in mijn kut en hij begon ze te bewegen. Het deed zo 'n pijn omdat zijn vingers zo dik waren. Zonder pardon ging zijn vuist er toen in. Iedereen lachte en de man keek me strak aan terwijl hij zijn arm tot zijn elleboog in me ramde. Ik wou iets zeggen maar viel helaas flauw van de pijn.

Toen ik wakker werd zag ik nog maar 1 man en het meisje dat ik pijn had gedaan. Zij was bezig met spullen netjes zetten. "Weer wakker teringhoer, ik heb een hele leuke verassing voor jou, ik ga je piercen op heel veel plaatsen. Eerst twee staafjes door je vieze tepels, dan 10 ringetjes door je grote vieze schaamlippen en dan 2 door dat klitje van je. Ik keek weg en kreeg daardoor een klap in mijn gezicht. "Je kijkt me aan sloerie als ik je pijnig. Ze pakte een grote naald. ze liep naar me toe en pakte mijn tepel vast. Ze keek naar me en lache, "klaar om te gaan gillen". Ze drukte de naald door men tepel en deed er snel het staafje door. Het deed pijn en ik huilde. "Baby ben je, de grote vieze slet maar als het er op aan komt een grote vieze baby". Ze ging daarna door met piercen van mijn andere tepel en mijn schaamlippen. ik had tien ringetjes hangen en ik leek wel een sm-hoer. "dan nu het leukste je klitje". De andere mannen kwamen nu ook binnen en lachte. Ze hadden allemaal een stijve en trokken hieraan. vonden ze het geil om een meisje pijn te zien hebben. De mannen kwamen om me heen staan terwijl het meisje een pompje pakte. "eerst even je klit iets groter maken slet, dan ben je verminkt voor het leven haha" de mannen lachte. Het pompje ging op mijn klit en mijn klit werd groter. Hij kwam zo tussen mijn schaamippen uit. toen ze vond dat hij goed genoeg was deed ze het pompje weg. Ze pakte de naald en lachte naar me. "EEn gepiercde klit is wel heel hoerig is het niet". Ze pakte mijn klit en kneep hier in ze draaide heb rond en trok eraan. "Een gigaklit voor een gigahoer". Ze pakte de naald en duwde hem heel langzaam door mijn knopje. Het deed verschrikkelijk pijn en er kwam bloed uit. Ik huilde en de mannen keken hun ogen uit terwijl hun palen nog groter werden. Ze duwde er een staafje door en begon met de tweede piercing. Ik schreeuwde het uit maar kreeg daarvoor een lul die smaakte naar pis in mijn mond. De lul begon toen ook nog eens te pissen. "Drinken slet, dat is wat je verdient". Ik dronk de pis en moest bijna kotsen. Alle piercings zaten nu en er werden foto s van me gemaakt. Het meisje pakte iets anders van de tafel en begon weer aan mijn klit te zitten. Ik kon niks zien door alle mannen die weer aan me zaten maar ik voelde ineens een schok door mijn klit heen gaan. "Je klit onder stroom hoer!" Iedereen lachte me weer uit terwijl ik schreeuwde. "Nneuk haar!". Alle mannen duwde hun lul ergens in. Ik had er nu 2 in mijn kut 1 dikke in mijn kont 1 in mijn mond en 1 in mijn hand. "Ze bloed". "Mooi zo doorgaan dat verdient deze vieze teringsnol, dit sletje, dit meisje met een halve pik omdat der klit zo groot is". Het deed zo 'n pijn dat ik weer flauw viel.

Toen ik wakker werd stond ik. Mijn kut was uitgescheurd en mijn kont ook. Ik stond tegen een boom vastgebonden. De staafjes uit men klit gescheurd gewichten aan men schaamlippen. Word ik ooit gevonden en kan ik dit vergeten.


Aantal keer bekeken: 51071
Waardering: 4.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online