Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zwanger en verkracht.

U leest om dit moment het verhaal Zwanger en verkracht gepost door Versluis. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Versluis
Gepost op: 2007-9-22

Verhaal:

Zwanger en verkracht
Sandra was jong, een beetje exotisch, spontaan en vooral errug lekkerrr. Echt een heerlijk ding en menige man zou daar toch graag eens, maar liefst veel vaker, wat mee willen beleven!
Ze was een luxe-dier dat altijd al een echte flirt geweest was en ze genoot van alle mannelijke aandacht die ze maar kon krijgen, ook nu nog, terwijl ze toch al weer een tijdje met Mike ging.
Sandra flirtte ook nu ze een relatie had, nog altijd lekker door, of Mike het nu zag of niet, en het maakte haar ook niet uit of de eventuele partner van de ander haar geflirt in de gaten had.
Mike was best een leuke jongen, maar ook weer niet echt dé superman voor haar. Hij scoorde op één punt echter wel erg goed; hij was succesvol en kon (en wilde) haar luxe levensstijltje wel betalen.
Op deze avond was Sandra zonder Mike op een feest, bij wat vrienden.
De pas 20 jarige Sandra maakte van deze gelegenheid gebruik om aan de groep bekend te maken dat ze nu alweer 3 maanden zwanger van Mike was!
Iedereen reageerde natuurlijk enthousiast voor het jonge stel. De dames hoopten tevens dat het geflirt met hun mannen nu ook eindelijk ophield. De meeste mannen lachten blij, maar verbeten zich in gedachten ook wel een beetje vanwege het feit dat dit lekkere ding nu eindelijk definitief 'ontheiligd' was...
De avond vorderde en het nieuws ebte al snel wat weg.
Sander, die altijd al een oogje op Sandra had, hield haar nauwlettend in de gaten.
Hij was een tijd lang echt smoorverliefd op haar geweest. Een liefde die voor zijn gevoel door haar beantwoord werd met haar geflirt, maar dat sleet door haar afwijzende gedrag snel weg. De lust naar haar was echter altijd gebleven.
Hij had haar, ondanks zijn inspanningen, nooit kunnen krijgen en het feit dat ze nu "volgestopt was door Mike" zoals hij het noemde, beet hem.
Hij had al vaak over haar gefantaseerd. In gedachten had ze hem in elk geval goed kunnen behagen, want menig orgasme had hij aan haar, maar vooral aan zijn rechterhand, te danken.
Een geil vuur in hem was nu wel heel heftig opgelaaid. Zou het door die boodschap komen?! Hij wilde haar, hij wilde haar heftig en ook nu! "kijk dan naar d'r" bedacht hij terwijl hij zijn ogen langs haar heerlijke contouren liet glijden. Ze zag er nog steeds heerlijk uit en hij meende zelfs al te hebben gezien dat haar kleine borsten al een maatje groter gezwollen waren.
Ze zag er vanavond uit precies zoals hij haar toch altijd al zo lekker vond. Hij zag door haar witte blouse haar zwarte bh-tje met daarin die lekkere stevige ronde borsten zitten. Haar spijkerbroek sloot perfect om haar heupen en benen en Sander was vooral gebiologeerd door het stiksel dat zo lekker strak tegen haar kruis zat. "Dat moeten toch echt haar schaamlippen wel zijn" bedacht hij terwijl hij vanaf een afstandje naar haar kruis staarde en goedkeurend naar haar onderste regionen keek.
Hij kreeg al kijkende zijn zoveelste erectie van haar.
"God, wat wil ik toch graag sex hebben met dat lijf en liefst nog voor ze een koter heeft een uitzakt..."
Sander ging vanavond toch echt tot actie over!

Sandra ging niet te laat weg, want Mike had een late dienst en ze wilde nog enigzins op tijd thuis zijn.
Terwijl ze de gastvrouw bedankte en nog even stond te kletsen, groette ook Sander hen terwijl hij naar buiten liep.
Sander reed naar de flat van Sandra en wachtte daar geduldig op haar.

Sandra pakte haar post en liep door de portiekdeur naar de lift.
Ze had niet in de gaten dat er iemand achter haar, met haar mee, door de portiekdeur glipte, voor deze in het slot viel. Pas toen ze de lift in stapte en deze naar de zesde etage drukte, merkte ze op dat Sander ineens bij haar in de lift stond en ze reageerde verbaast.
Sander drukte de lift naar de eerst etage.
"Je nieuwtje van vanavond heeft me verrast, schat" zei hij.
De lift stopte al op de eerste etage en hij duwde haar met zich mee het portiek in.
"Wat doe je?" reageerde Sandra geschrokken.
Sander drukte haar met haar rug tegen de muur. De bobbel in zijn eigen broek duwde tegen het kruis waar hij die avond nog zo naar had zitten staren.
"Ik geil gewoon vreselijk op je Sandra en dat weet je!" Siste hij in haar oor. "Ik ga het met je doen nu, of je wilt of niet"
Sandra verstijfde van schrik.
Sander begon haar te betasten. Zijn handen gingen langs haar kruis en borsten en begonnen haar blouse open te maken...
"Werk mee en geniet van deze ene keer schatje, of onderga het met tegenzin als een sletje en dan doe ik je pijn, maar ik ga je nemen nu!"
Sander's handen rukte haar bloude open en trokken haar h-tje naar beneden. Hij keek even naar haar blote, volmaakte ronde, borsten en begon ze toen te masseren en te kneden.
Haar kleine tepeltjes priemde heerlijk tegen zijn handpalmen terwijl hij ze beetnam..
"Ik kan gaan gillen hoor" stamelde Sandra. Ze twijfelde wat ze moest doen, want Sander was wel een lekker ding, maar van deze aanpak was ze toch ook niet gediend.
Flirten was één, maar nu werd ze toch echt aangerand!
Toen Sander haar spijkerbroek begon los te maken drong de ernst van de situatie pas echt goed bij haar door. Ze wilde gillen, maar er kwam geen geluid.
Ze kon proberen om te roepen, maar er woonden vooral bejaarden in deze kleine appartementen en niemand kon haar op dit late uur horen in dit portiek.
En wat zou Sander doen als ze moeilijk deed? En wat kon er gebeuren met de baby in haar buik?
Sandra's aarzeling zich te verzetten moedigde Sander alleen maar aan.
Zijn hand ging nu langs haar blote buik naar beneden en zijn vingertoppen gleden al tussen haar gave huidje en het elastiek van haar stringetje in.
Sanders hoofd bonsde, zijn hart bonsde en zijn tot knappen toe opgezwollen eikel klopte zo hard, dat hij dacht dat iedereen het gewoon zou kunnen horen.
Eindelijk werd de vraag uit zijn vele zijn fantasieën over Sandra beantwoord. "Ze heeft een kaal kutje!" gonsde het door zijn hoofd terwijl hij haar venusheuvel al helemaal omvatte met de hand die haar kleine disigner stringetje nu binnengedrongen was.
Zijn middelvinger drukte hij eerst voorzichtig, maar steeds krachtiger, tussen haar zachte, warme en voelbaar vochtiger wordende schaamlippen in.
Haar kut voelde lekker strak aan, maar dat kwam waarschijnlijk door haar angst.
Hij bekommerde zich niet om haar gevoel, zijn hand zat eindelijk in haar broekje en tussen die heerlijke benen en hij ging haar nu dan eindelijk eerst eens lekker vingeren!
Het vingertopje van zijn middelvinger beroerde haar clitje een paar maal en zonk toen langzaam haar schede binnen. Geconcentreerd voelde Sander eerst zijn eerste kootje warm en nat worden van haar kutje, toen de tweede en toen kon zijn vinger al niet verder in het strakke, jonge kutje van die heerlijke Sandra.
Hij begon haar te vingeren en aan een van haar blote tepels te zuigen en drukte haar met zijn lichaam nog steed stegen de muur. Zijn ander hand masseerde haar billen. Ontsnappen was onmogelijk voor haar. Alleen een liftpassant naar de eerste kon haar redden, maar die kwam maar niet...
"Stop, Sander" snikte ze zacht "Stop toch...."
Maar Sander was helemaal in zijn eigen geile wereldje gekeerd en duwde een tweede....en even later een derde vinger haar langzaam ontspannender voelende, drie maanden zwangere, vagina binnen.
De drie vingers maakten een soppend geluid terwijl hij ze heen en weer bewoog in het onderlichaam. Sandra werd tegen haar zin toch natter en Sander werd almaar geiler.
Sander's hand bleef in haar slipje en de drie diep ingebrachte vingers weerhielden haar van vluchten. Met zijn andere hand maakte hij nu zijn eigen broek snel los.
Terwijl zijn broek op zijn enkels viel, sprong zijn harde pik uit zijn benarde positie en zijn vrijheid tegemoet.
Zijn ballen lagen op de elastiek van zijn short.
Hij duwde zijn knalpaarse eikel tegen haar onderbuik. Het voorvocht maakte een glimmend spoortje boven haar navel.
Sandra voelde zijn hete lid tegen haar koelere buik. Haar ene tepel was al hard opgezwollen door zijn afgekoelde kwijl. Haar vagina voelde wat ruw door zijn dikke, almaar bewegende vingers , die nog steeds maar probeerden om zo diep mogelijk in haar te komen.
Een traan rolde langs haar wang, was dit nu de straf van al haar ge-tease altijd?
"Stop Sander....Stop.." snikte ze zacht, maar Sander stopte niet, Sander ging verder...

Sander ontdeed Sandra van haar spijkerbroek en draaide haar aan haar heupen om.
Ze stond nu met haar gezicht haast tegen de bakstenen muur van het portiek.
De wildgeile Sander had eindelijk zijn hand uit haar kruis gehaald, maar dat betekende wel dat ze wat anders kon gaan verwachten.
Ze bedacht even hoe beschamend ze erbij stond, zo met haar spijkerbroek op haar enkels, haar slipje ergens op kniehoogte, haar blouse los en haar bh met de beide buustehouders naar beneden om haar buik...
Sander's keiharde en hete erectie voelde ze opeens tegen haar onderrug.
Zijn hand duwde de eikel langs haar onderrug omlaag en zijn eikel trok weer een nat geil spoor vanaf haar rug via haar bilnaad.
Even dacht ze dat Sander haar in haar kontje ging nemen, want de dik opgezwollen en kloppende, hete eikel duwde even tegen haar anus, maar terwijl de ene hand haar heup stevig omvatte, duwde de andere de pik toch verder naar beneden...
Sander's heup-hand trok haar kontje opeens naar achteren en zijn pik-hand duwde zijn eikel krachtig tussen haar natgevingerde schaamlippen in. Hij drong nu dan echt bij haar vagina binnen...

Hijgend en zwetend begon Sander haar te neuken. Sandra huilde geluidloos dikke tranen, ze werd nu dan echt door hem verkracht, want dit wilde ze zeker niet!
Sander's erectie was voelbaar langer dan die van Mike, zo diep had ze nog nooit een lul in haar gevoeld. Het deed in deze situatie alleen maar extra pijn.
Ze werd stevig vastgehouden bij haar heupen terwijl Sander onvermoeibaar zijn pik in en uit haar op en neer liep pompen. Sander nam haar echt zo diep hij kon.
Wanneer hij zijn pik pompend in haar stootte, werdt Sandra er aan haar heupen tegelijkertijd met de handen er stevig overheen getrokken. Sander's ballen kletsten ook telkens tegen haar billen.
Haar verkrachting duurde lang, Sander maakte echt werk van haar....
Maar schokkend kwam hij dan eindelijk in haar klaar.
Ze telde vier, vijf schokken, waarmee een gelijk aantal zaadlozingen ergens diep in haar plaatsvonden.
Na wat een eeuwigheid geweest leek te zijn, werden de lichaamsdelen van haar indringer dan ook eindelijk weer uit haar onderlichaam gehaald.
Warm sperma liep niet lang daarna langs een van haar benen naar beneden.
Sander draaide haar weer om en keek haar aan in haar betraande, maar nog altijd supermooie gezicht.
"Mijn god, wat ben je toch lekker Sandra" kreunde hij en zijn ogen bekeken haar voor de zoveelse keer van top tot teen.
Terwijl hij naar beneden keek zag hij zijn geil langs haar been druipen. Het was best veel.
Haar kut zag opgezwollen en rood en de eerder nog zo strakke schaamlippen stonden nu wijd open.
Met zijn hand veegde hij zijn zaad langs haar been omhoog, voor het haar string raakte en masseerde het nog warme geil langdurig over en door haar kut.
"'t Is beter dat niemand hier wat te weten van komt Sandra" Fluisterde Sander terwijl hij met zijn, in kleverig sperma gedrenkte, hand weer een van haar borsten begon te kneden.
Sandra trok haar string omhoog, het kleine kruis al snel gedrenkt in haar eigen vocht en het zaad van haar verkrachter.
Sander trok zijn broek aan en riep de lift.
In zijn ooghoek zag hij hoe Sandra haar aankleede.
Hij zou wel weer met haar willen, maar zijn pik deed gewoon pijn van het geweld dat hij ermee uitgericht had.
Hij ging weg en bekommerde zich niet meer om Sandra.
Hij wist nu hoe ze was en ze stond eindelijk op zijn lijst, het was goed zo.....
Op weg naar zijn auto groette hij, terwijl hij aan zijn vingers rook, Mike, de aanstaande vader, opgewekt...

Aantal keer bekeken: 64171
Waardering: 4.99 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online