Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zwarte makeup en een hoop tranen. (2).

U leest om dit moment het verhaal Zwarte makeup en een hoop tranen. (2) gepost door xButterflies.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: xButterflies.
Gepost op: 2009-10-31

Verhaal:

Zwarte makeup en een hoop tranen. (2)
Van binnen juich ik als ik zie dat ze in m'n favoriete winkel nog precies dat ene rokje hebben wat ik wou: een zwart spijkerrokje met een paar glittertjes. Ik gris hem van het kledingrek en loop er mee naar een kledinghokje. In de paskamer kijk ik nog even snel in de spiegel: Ik zie een meisje met lang donkerblond haar, blauwe ogen die soms een beetje dof staan, en een klein neusje dat er soms een tikkeltje raar uit ziet, verder een niet hele er slank figuur. Ik heb niet zoveel zelfvertrouwen, dat weet ik ook wel. Toch kijk ik goedkeurend naar het rokje, Het staat me echt goed! Als ik even later nog een leuk zwart topje erbij gevonden heb, en alles ook heb afgerekent, besluit ik maar naar huis te gaan.

Als ik met de sleutel de huisdeur open maak, hoor ik het al meteen, ruzie..
''Het geld groeit ons nou eenmaal niet op de rug, denk je dat ik hier voor gekozen heb!'' Hoor ik mijn vaders stem schreeuwen. ''Tom je weet zelf ook wel dat het niet mijn schuld is!'' zegt mijn moeder terug, vervolgens komt er gesnik van mijn moeders kant, en zwijgt mijn vader. Zo gaat het altijd, Vader en moeder schreeuwen tegen, daarna gaat vader naar boven en blijft moeder snikkend in de keuken achter. Snel trek ik de deur weer voor me dicht. 'Dan maar niet naar huis..' denk ik bij mezelf.

Ik loop naar het pleintje toe waar tegenover de kledingwinkel is. Mijn goede humeur is meteen weg, er loopt langzaam een traan over mijn wang.. Ik ben boos. Boos op de hele situatie, altijd maar dat geruzie, en boos op mezelf, Omdat ik er niks tegen kan doen. Nooit durf ik mijn mond open te doen, bang voor de woorden van andere..
Ik staar in het niets voor me uit. Er komt iemand naast me zitten, maar ik neem niet de moeite om te kijken wie er naast me is komen zitten.
''Hé, is er iets?'' Ik hoor een zachte jongensstem, het klinkt alsof hij de vraag echt meent. Even vraag ik me af of hij het wel tegen mij heeft, omdat er niet vaak zomaar een jongen naast me gaat zitten, Maar er zit verder niemand. ''Gaat je niks aan..'' snauw ik. Ik kijk hem even snel aan: Lang, blond haar, twee bruine ogen waarvan de één iets lichter is dan de andere.. Meteen heb ik spijt dat ik zo bot deed, hij wou gewoon aardig doen en het was gewoon een doodnormale vraag..

Word vervolgd.

Aantal keer bekeken: 2366
Waardering: 5.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online