Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zwarte makup en een hoop tranen..

U leest om dit moment het verhaal Zwarte makup en een hoop tranen. gepost door xButterflies.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: xButterflies.
Gepost op: 2009-10-17

Verhaal:

Zwarte makup en een hoop tranen.
Inleiding:
Sharina is een meisje die heel knap is, maar dat niet door heeft. Ze is erg onzeker over zichzelf, maar laat dat niet merken aan de rest. Als ze in de handen van een foute jongen komt, raakt ze erg in de problemen.

--

Hoofdstuk 1.


'Morgen is er weer schoolfeest! Natuurlijk is er weer disco en zijn er verschillende activiteiten te doen!' roept de stem van de concierge door een luidspreker.
Marieke, mijn beste vriendin, stoot me met haar arm aan. ''Shar, we gaan daar wel heen heh?'' fluistert ze tegen mij.
''Tuurlijk joh.'' zeg ik met een grijns. Als even later de bel dan eindelijk gaat lopen we snel het lokaal uit.
Onderweg zitten we druk te praten over het schoolfeest.
''Wat ga jij eigenlijk aan doen?'' Marieke kijkt mij vragend aan.
''Weet ik nog niet.'' Ik haal mijn schouders op.
In gedachten zit ik na te denken over wat ik moet aantrekken, ik weet nu al dat ik niks leuks meer heb om aan te trekken naar het schoolfeest. ''Mar, ik ga nog even naar de stad denk ik.'' zeg ik snel. Als we even later afscheid hebben genomen loop ik snel de stad in. Snel kijk ik nog even in me portomonee.. Yes! Ik heb nog net genoeg geld om een leuk rokje te kopen!
Ik besluit gewoon in alle winkels te gaan kijken..





Word vervolgd.

Aantal keer bekeken: 3116
Waardering: 7.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online