Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zweten..

U leest om dit moment het verhaal Zweten. gepost door Frits van Os. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Frits van Os
Gepost op: 2009-11-6

Verhaal:

Zweten.

Het moet 1969 zijn geweest, ik was toen net 18 jaar, dat ik voor het allereerst kennis maakte met de sauna. Volgens mij was de saunagang voor de meeste mensen in Nederland nog niet zo bekend. Zelf had ik er in die tijd nooit van gehoord. Ik werd door mijn vrienden gevraagd eens mee te gaan en ondernemend als ik was (ben) ging ik natuurlijk mee. Mijn vrienden waren stuk voor stuk ouder en ik vond dat geweldig. De sauna was gevestigd aan de Mauritskade in Den Haag. Na het omkleden liep ik in mijn, voor die tijd, hippe zwembroekje de saunaruimte binnen. Ik kwam niet ver want direkt stond daar een besnorde man in een wit pak, die mij vertelde dat ik mijn zwembroekje uit moest doen. ,,Dat meent u toch niet ?" stamelde ik met een trillende stem. De man deed zijn uiterste best om boos te kijken en wees met zijn vinger naar de deur. Ik zag dat ie het meende en besloot z'n bevel maar op te volgen. Even later liep ik met een rood hoofd in mijn blote niksie de sauna weer binnen. Mijn vrienden lagen in een deuk. Gelukkig was er geen vrouw te bekennen. Het waren allemaal mannen. Tegenwoordig heb je in de sauna speciale vrouwendagen, maar volgens mij was deze dag een speciale mannendag. Het viel me op dat er wel veel verwijfde mannen rond liepen. Toen ik onder de douche stond hoorde ik er één zeggen : Hé pik, pas maar op dat je niet in het afvoerputje verdwijnt, doelend op mijn slanke postuurtje. Vent, houdt je harses, mompelde ik zodat ie het net niet kon horen. Nou was ik in die tijd ook erg slank. Gelukkig is dat nu wel anders. Ja, jullie lezen het goed. Ik zei gelukkig. Al jaren schommelt mijn gewicht zo rond de 90 kilootjes en daar ben ik zeer blij mee. Het zit nl zo, mijn vrouw houdt van veel vent. Zo zijn er ook mannen die houden van veel vrouw. Ik daar in tegen hou weer van veel vrouwen. Ieder z'n meug, zou ik maar zeggen. Mijn vrouw houdt niet van magere mannetjes. Dat is ook de reden waarom ik zo veel en vet eet. Niet dat ik zo dol ben op friet, frikadellen, kroketten en zo, maar puur de angst om gewicht te verliezen. Moet er niet aan denken om haar kwijt te raken. Laatst had ik samen met mijn oudste zoon een abonnement op een sportschool. Drie keer per week gingen we fitnessen en het resultaat was al na een paar weken goed zichtbaar. Mijn broeken begonnen losser te zitten en mijn buikje begon te verdwijnen. Ze heeft het niet gezegd, maar ik kon aan haar merken dat ze het niet zo fijn vond. Gelukkig zit het abonnement erop en kan ik met zekerheid zeggen, dat mijn huwelijk er met de dag beter op wordt. Houwen zo dus.
Vorige week woensdag ben ik naar de sauna geweest. Niet om af te vallen, maar om heerlijk te ontspannen. Het was de eerste keer dat ik deze sauna bezocht. Wat mij direkt opviel was het golfslagbad. Enorme golven, geweldig. Maar toen er een zeer grote, dikke mevrouw het bad uitstapte, bleek het golfslagbad in en gewoon zwembadje te zijn verandert. Na mijn eerste rondje besloot ik wat te gaan rusten. Ik nam plaats in een grote leren stoel bij de open haard. Bestelde een heerlijk biertje en wat te knabbelen. Terwijl ik de nieuwe Voetbal International door bladerde, kwam er een grote vrouw (zie foto links boven) naast me zitten die ongevraagd hele verhalen aan mij begon te vertellen. Over al haar huwelijken en dat het zo gemeen was allemaal. Dat ze acht kinderen had gekregen van vijf verschillende mannen en dat ie allemaal de benen hadden genomen enz. Eigenlijk had ik het best met haar te doen. Maar ja, shit happens, vertelde ik haar. Normaal gesproken word ik altijd een beetje triest als ik bemerk dat mijn bierglas leeg is en dan bestel ik snel een nieuwe. Maar dit keer was ik erg opgelucht. Het was tijd voor mij tweede rondje sauna. Ik zat nog niet op mijn handdoek, of het zweethokdeurtje ging met groot kabaal open.
De vrouw van daarnet legde haar enorme badlaken op de houten bank en ging met een doffe dreun pal voor mij op haar buik liggen. Wat een reet, ging er door mij heen. Jesus mina, goeie genade. Als je daar op moet klimmen, ben je zeker vier dagen bezig en moet je een hele week vrij vragen aan je werkgever. Na een paar minuten draaide ze zich om en ging op haar rug liggen. Ik besloot niet te kijken, maar toen ze tegen me begon te praten keek ik voorzichtig haar kant op. Mijn oog viel op een enorme schoonloopmat aan de voorkant van haar onderbuik. Zo'n mat hebben wij ook thuis bij de achterdeur, maar dan stukken kleinen. Het zweet brak me uit. Terwijl ze rechtop ging zitten en haar benen over elkaar legde, zoals vroeger de Indianen dat deden, stelde ze zich voor als Uriena. Ik kon er niks aan doen, maar ik bleef kijken naar die enorme deurmat en zonder dat ik het wilde, vroeg ik mij af wat daarachter zou zitten. ,,Zo, jij kan lekker zweten" zei ze. Mensen die mij beter kennen, weten dat ik beslist niet bang ben uitgevallen. Maar bij de gedachte dat ik duizelig zou worden en met mijn hoofd recht naar beneden zou vallen en nooit meer teruggevonden zou worden maakte mij erg panisch. Snel verliet ik het zweethok. Het derde en laatste rondje liet ik voor wat het was en keerde huiswaarts. Thuisgekomen vroeg mijn vrouw of het lekker was. Nog terugdenkend aan dat ernorme geboortekanaal, zei ik : ,,Het was heerlijk schatje, ik voel me herboren"


Aantal keer bekeken: 8993
Waardering: 3.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online