Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

a star in love deel 1.

U leest om dit moment het verhaal a star in love deel 1 gepost door joelle van poorten. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: joelle van poorten
Gepost op: 2010-5-21

Verhaal:

a star in love deel 1
A star in love.

Dat proef werk was moeilijk zei Annemijn.
We liepen samen van het school plein af.
Het was druk want iedereen was tegelijk uit.
Als we naar de bushalte lopen horen we achter ons geschreeuw van Suzanne die als een bezetene aan komt renen.
Konden jullie niet ff wachten zei ze terwijl ze naar ademt hapt.
We staan bij de bushalte te wachten.
Tot ik me realiseer dat ik mijn buskaart in mijn kluisje heb laten liggen.
Ben zo terug roep ik terwijl ik weer naar school ren.

Op school aangekomen zie ik Sabine zoenen met een jongen.
‘ze heeft de knapste jongen van de klas en dan gaat ze nog vreemd’
ik wil niet in de problemen komen dus loop ik maar door.
Over 5 minuten komt de bus aan dus moet ik wel opschieten.
Als ik mijn buskaart eenmaal heb ren ik als een bezetene van het school plein af.
Niet wetend dat er iemand anders ook haast heeft.
We botsen allebei keihard tegen elkaar aan.
Als ik opkijk zie ik dat een jongen met fel blauwe ogen en zwart haar me de hand toereikt.
het spijt me heel erg ik had je niet gezien gaat het wel met je.
Met mij is alles oké zeg ik maar ik meen het niet ik heb ontzettend last van mijn enkels.
Met pijn in mijn enkels tilt hij me op.
Meteen als ik sta ga ik door mijn enkels hij vangt me op en even staan we stil.
Met het gevoel dat niemand op de aarde is.
Hij zet me op een bankje dat tegen het hek van de school staat.
Zelf gaat hij ook zitten.
We kletsen een tijdje zo kom ik te weten dat hij Roy heet en dat hij ook 15 jaar is net zoals ik.
Als we net zo lekker aan het kletsen zijn worden we verstoord door 3 gillende de meiden de onze kant op komen rennen.
Hij zegt dat hij ervandoor moet gaan en weg is hij.
De 2 gillende meiden komen op mij af en vragen of ik hem ken.
Als ik vraag aan hen waarom ze dat willen weten vertellen ze dat hij een superster is.
Mijn adem slaat in.

wordt vervolgt

Aantal keer bekeken: 3422
Waardering: 7.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online