Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

aangenaam boot tochtje.

U leest om dit moment het verhaal aangenaam boot tochtje gepost door jan veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: jan veer
Gepost op: 2008-4-23

Verhaal:

aangenaam boot tochtje
Op een zonnige zaterdagochtend werd ik gebeld door een vriend,of ik zin had om mee te gaan met zijn boot. Ik aarzelde niet en zei oke ik kom eraan.Ik moest nog een tas met kleren inpakken omdat we meestal op de boot overnachten.Nadat ik was aangekomen bij zijn boot was mijn vriend nergens te bekennen wel zag ik in de verte Jolanda aankomen een leuke donker getinte vrouw,zei was de vriendin van de vrouw van mijn vriend.Ik had tegen mijn vriend al laten weten dat ik Jolanda wel zag zitten maar dat durfde ik nooit tegen haar te zeggen.Jolanda stond voor de boot en zei,hoi Jan Jos kon niet komen die moest naar een andere afspraak toe.Jos vroeg of ik je wilde vergezellen dit weekeind.Ik kreeg een rood hoofd en zei oke dat is aardig van je maar ik heb geen sleutel van de boot.Jolanda opende haar tas en zei die heb ik van Jos gekregen dus kunnen we lekker gaan varen.Nadat Jolanda en ik de tassen hadden uitgepakt gingen we samen om boodschappen,terug lopend naar de boot vroeg Jolanda waarom ik nog geen vriendin had waarop ik zei dat ik de ware nog niet was tegen gekomen.Ze lachte naar me en zei dat zo'n leuke vent nog vrijgezel is dat is een wonder.Toen we bij de boot aankwamen en de boodschappen hadden opgeruimd maakten we de boot los en vaarden de haven uit.Na een halfuur zei Jolanda zeg Jan neem even het roer over ik heb het zo warm gekregen dat ik me ga omkleden.Zo gezegd zo gedaan ik nam het roer over en Jolanda ging naar beneden,5 minuten later stond ze weer voor mij.Ze had een prachtige bikini aan ik kon mijn ogen niet van haar afhouden haar goddelijke lichaam haar mooie borsten,mijn jonge heer begon al lekker te stijgeren.Ze merkte op dat ik niet zozeer op het water lette waarop ze zei dat ik me ook maar eens moest omkleden.Nadat ik me had omgekleed het duurde iets langer voordat mijn pik niet meer stijf was kwam ik naar boven en ging naast Jolanda zitten.We raakte aan de praat en vroeg waarom haar vriend er niet bij was,bij Jolanda kwamen ineens tranen over haar wangen en ik vroeg wat er aan de hand was.Jolanda vertelde dat haar vriend 2 maanden geleden had bekend dat hij een andere vrouw had,nogwel een collega van hem die Jolanda goed kende.Ik begon Jolanda te troosten en zei dat ik het raar vond van haar vriend om zo'n leuke meid te dumpen voor een ander.Jolanda keek me aan ,hoezo ik ben niet zo bijzonder hoor.Nauw dat vindt ik wel je bent altijd aan het lachen je bent behulpzaam als er iets is ben je er altijd voor een ander.Jolanda fleurde op en begon weer te lachen.Na een uurtje of wat te hebben gevaren zagen we een eilandje daar legde we de boot dicht bij ik lied het anker zakken en ging weer terug naar het roer.Zo zei Jolanda je vindt me een leuke meid laat dat maar eens zien zei ze.Ik geloofde mijn oren niet,en mijn lul wilde weer stijf worden en moest mijn best doen om het tegen te houden.Toen ik even niet oplette kwam Jolanda tegen me aan staan en zoende me op mijn mond,ik schrok maar zoende haar vurig terug en begonnen lekker te tongen.Met haar been begon ze tegen mijn lul te rijden,en jawel hij werdt hard en dat voelde ze.Toen onze tongen vrij kwamen zei Jolanda kom Jan hierop heb ik al een maand op gewacht om je lul te zien.dus gingen we naar beneden.Tijdens het naar beneden lopen maakte ik haar topje los waarop ze zei hmmmm dat werdt tijd ik sta op springen want ik heb al 2 maanden geen lul meer gezien en gehad.nadat we op het bed belande streelde ik haar bosten en begon aan haar tepels te zuigen ze werden harder en harder,ze puilde zo'n 2cm uit.Met mijn tong dwaalde ik verder naar beneden tot aan haar bikini broekjen die ik los maakte met de strikjes,en begon haar te beffen alsof mijn leven ervanaf hing.Zo begon steeds harder te kreunen tot ze begon te trillen en kwam met een gil en al spuitend klaar.Zo zei ze nu ben jij aan de beurt zo trok mijn zwenbroek uit en mijn lul floepte voor haar mond en begon er eerst te strelen en daarna gaf ze me een pijpbeurt waar de vonken er vanaf vlogen.ik voelde dat ik begon te komen ,maar Jolanda stopte net optijd nee zei ze ik wil die lul in me voelen.Ze ging op haar rug liggen en zei kom neuk me ik wil die lul nu voelen,ik bracht mijn eikel voor haar spleet en schoof hem er in 1 keer helemaal erin.Ze was zo nat dat haar kutsap over mijn lul tot aan mijn ballen droop,ik neukte haar eerst langzaam toen wat sneller mijn lul klapte zowat uit elkaar en kon mijn orgasme bijna niet meer uithouden net voordat ik kwam duwde ze me van haar af en zei ga jij maar op je rug liggen.mijn lul glimde van haar kutsap en stond als een paal zo stijf.toen ging zo bovenop me zitten en begon te rijden als een bezetenen met mijn vinger kon ik haar klit bewerken Jolanda begon te kreunen en kwam klaar ik voelde over mijn lul de sappen stromen, mijn zaad wilde nu ook uit mijn lul komen,toen ik bijna begon te spuiten zei Jolanda toe spuit mijn kut vol toen ze dat zei kwam ik heftig klaar.Nadat we een halfuur moesten bijkomen gingen we het water in en hebben op het strand nog lekker geneukt.Toen we de anderedag weer aankwamen in de haven en de boot weer afsloten heb ik Jolanda een week niet gezien of gehoord.Tot ik haar weer tegenkwam in de suppermarkt,slog de vonken weer over en ze is met mij meegegaan naar huis en hebben de hele avond en een gedeelte van de nacht elkaar lekker verwend.En zijn nog steeds samen.

Aantal keer bekeken: 17008
Waardering: 6.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online