Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

aanranding vanuit het bos.

U leest om dit moment het verhaal aanranding vanuit het bos gepost door Geile bitch. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Geile bitch
Gepost op: 2008-3-23

Verhaal:

aanranding vanuit het bos
ik ben een meisje van 16 jr. en ben tegen mijn zin ontmaagd.
ik zal je vertellen hoe het ging.

het was zondag morgen en ik stond vroeg op om te gaan joggen.
omdat het zomer was trok ik maar iets korts aan.
ik was halverwege toen ik stopte om wat te gaan drinken, toen ik op eens gegrepen werd en meegesleurd werd.
mijn handen werden de boom vastgebonden en mijn iets te korte broekje werd uitgetrokken.
van de schrik was ik vergeten te gillen en voor dat ik kon gaan gillen werd er al een groot stuk tape op mijn mond geplakt. ik had mijn ontvoerders nog steeds niet gezien.
mijn vest werd uitgetrokken en mijn bh werd losgemaakt.
mijn string werd naar beneden getrokken en er werd keihard op m'n kont geslagen.
ik moest helemaal huilen en smeekte om me los te maken.
de mannen luisterden niet.
uit mijn ooghoek zag ik dat 1 van de mannen een videocamera plaatse op een boomstronk.
mijn billen werden uit elkaar getrokken en er werd op gespuugd.
opeens voelde ik een geweldige pijn in mijn anus.(want ik was nog maagd)
en hij ging supersnel heen en weer zodat het verschrikkelijk pijn deed.
hij pakte mijn haren en trok zichzelf aan m'n haren naar me toe.
hij greep m'n borsten en kneedde ze.
hij bewoog ruw heen en weer in m'n anus.
ik begon te huilen en smeekte om genade.
maar de mannen reageerden niet.
algauw haalde hij z'n lul uit m'n sterretje en de mannen bilnddoekte me en maakten me los.
ik werd op de grond gegooid en mijn handen werden weer vastgebonden en mijn benen werden gespreid.
ik voelde een zeiknatte gladde eikel tegen mijn buitenste schaamlipes aan en hij draaide ze rond.
ik probeerde hevig los te komen.
de man merkte dat en sloeg me op m'n borsten.
in 1 keer stoote hij z'n pik in me tot aan z'n ballen die ik tegen me aan voelde knallen.
hij ging heen en weer en ik moest hardstikke huilen, maar ze wouden me niet laten gaan.
ondertussen was die andere man aan het filmen.
er werd op me gespuugd en er werd in m'n borsten geknepen.
hij haalde z'n lul weer uit m'n kut en tilde me op.
ik werd over z'n schouder heen gegooid.
en er werd een vibrator in m'n kont geduwd.
ik vertrok van de pijn.
ik voelde dat we liepen en evenlater werd mijn blinddoek eraf gehaald en werd ik in een kelder gegooid.
de mannen hadden maskers op.
de mannen maakten mijn boeien los en maakte me weer vast aan handboeien aan de muur.
ik werd op m'n knieen gedrukt en ik voelde hoe een ijzeren band om mijn polsen sloot.
mijn benen werden iets uit elkaar geschoven en er kwam een grote brede stok uit de bodem precies in mijn al opgedroogde kutje terecht.
de mannen lachten hard en ik werd alleen gelaten.
in de avond werd ik megenomen naar een kamer waar ik tegen aan moest gaan staan.
mijn handen werden in elkaar gevouwen en werden vastgemaakt aan 1 handboei boven in de muur.
mijn benen werden gespreid en werden ook aan de muur vastgezet.
uit de muur kwam een vibrator mijn kont in geschoven en er werd een vibrator in mijn kut gedaan.
allebei werden ze aan gezet en ik vertrok van de pijn.
ondertussen werd er een tepelklem op iedere tepel gezet en werd ik geslagen met een soort zweep.
zo lieten ze me achter.
de volgende dag werd ik losgemaakt met alles er nog in.
ik werd op m'n knieen geduwd en er werd een lul in m'n mond geduwd.
toen werd ik in m'n mondje geneukt.
hij had mijn haren vast en duwde me ruw heen en weer.
hij spoot al zijn sperma in m'n mond.
ik hield het niet allemaal binnen en het stroomde al snel over mijn borsten.
toen werd ikweer vastgebonden op mijn rug en werd weer meegenomen.
ik werd beneden op een tafel gelegd en werd al snel bespoten door 5 lullen.
ik werd op getild en er wam een man onder mij liggen.
ik werd weer terug gelgd en voelde de lul in mijn sterretje zakken.
er wam een man boven op mij liggen en zijn hele lul verdween in mijn kutje.
een man duwde zijn lul in mijn mond.
en de twee andere lullen kreeg ik in m'n handen en ik moest ze rukken.
al snel kwam de man in mijn anus klaar en spoot zijn hele zaad in mij leeg.
daarna kwamen de mannen in mijn kut en mond ook klaar.
ik kwam ook al bijna klaar maar ze verboden mij klaar te komen.
het lukte mij niet en ik werd geslegen.
daarna gooide ze mij neer op de bank en lipen weg.
ze waren gelukkig vergeten mij vast te binden.
maar voor ik bij de deur was werd ik al vast gegrepen en werd ik heel hard geslagen op mijn kont en kut.
ik gaf die man een enorme dreun en rende weg.
al snel kwam die mannen achter mij aan.
ik rende door het bos en kon me nog net op tijd verstoppen.
mijn kleren lagen nog precies op de zelfde plek dus die trok ik snel aan.
ik rende naar huis naar m'n kamer en heb er nooit meer een woord over gesproken.
niemand weet dit, mijn ouders niet, mijn vriendinnen niet, de politie niet, niemand.
en ik hoop dat ik nooit meer zoiets hoef te meemaken.

Aantal keer bekeken: 21296
Waardering: 4.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online