Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

achmed en rinda.

U leest om dit moment het verhaal achmed en rinda gepost door Julencia Slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Julencia Slamet
Gepost op: 2010-4-28

Verhaal:

achmed en rinda
het is morgen.achmed staat voor het raam.hij kijkt naar buiten en schud zijn hoofd.het is slecht weer en ze kunnen niet buiten spelen.rinda eet haar brood en zegt dat ze weer gaat slapen.zusje,laten we wat maken je wilt de hele dag slapen zegt achmed boos.goed,goed jij bepaalt.wat zullen we dan doen?vraagt achmed.ik ga een boek lezen zegt rinda.nee,nee,nee dat wil ik niet zegt achmed.kom vandaag gaan we bij tante zegt achmed.maar het weer achmed die is slecht zegt rinda.nee we zullen binnen blijven straks komt tante ons toch halen zegt achmed.weet je niet dat vandaag zaterdag is.o,ja jij weet veel beter dan je zusje he achmed.achmed word boos als zijn zusje zodoet maar hij zegt liever niks.tuuuuut,tuuuuuut.tante is gekomen de kinderen rennen naar buiten.tante loopt naar binnen om moeder te groeten.de vrouwen kletsen zolang dat achmed boos word.eindelijk zijn ze klaar met het kletsen.de kinderen gaan in de auto zitten.na een paar minuten zijn ze er al.oom wacht voor de deur.wanneer rinda,achmed,oom en tante aan tafel zitten verteld achmed over school.daarna gaan ze puzzelen.ik heb een verassing voor jullie.verassing,verassing o achmed en rinda zijn er dol op.ze hebben niet eens geduld.oom zegt dat het om drie uur komt.het is nu kwartvoor drie dus ze moeten nog een kwartier wachten.rinda vraagt wat het begin letter is dan wilt ze het raden.een p zegt tante.o,ja ik weet het zegt achmed het is pastei.nee zegt tante.pompelmoes vraagt rinda.maar weer schud tante nee.en dan is het drie uur.klop,klop,klop.kijk daar is de verassing.tante maakt de deur open en praat met de persoon.daarna gaat ze naar binnen en ze zegt niemand gaat eraan.ze loopt naar de keuken en pakt limonade.oke zegt ze wanneer ze weer in de voorkamer zit.wie wil nog raden? niemand wilt meer raden.dan maakt tante het doosje open en wat zit er in?pizzaaaa zeggen de kinderen.iedereen mag eentje nemen.achmed is gulzig en neemt drie.tante word boos en zegt dat hij het niet meer moet doen.rinda kijkt naar achmed en begint vreselijk te lachen.achmed vraagt met een volle mond:woat sisertj.haha niks hoor je bent grappig als je een volle mond heb.achmed drinkt daarna limonade.en nu naar huis hoor zegt tante opeens.is het nu al vijf uur.tante brengt de kinderen terug naar huis.thuis vertellen de kinderen alles wat ze hebben meegemaakt bij tante.ook over die verassing vertellen ze.moeder zegt jullie zijn domme kinderen je weet dat pizza ook met een p begint.maar ik was veel in de waar mam zegt rinda.het is al negen uur en ze moeten naar bed.trusten mammie en pappie.trusten kids zegt moeder en al gauw vallen de kinderen in slaap.in diepe slaap.

Aantal keer bekeken: 2560
Waardering: 6.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online