Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

achter de haag.

U leest om dit moment het verhaal achter de haag gepost door ed. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ed
Gepost op: 2006-1-30

Verhaal:

achter de haag


De bladeren glommen van het zweet in de snikhete zon. Het was een doordeweekse ochtend in juni en de thermometer stond al op 30 graden. We hadden beiden vrij en waren in een huiselijke bui. De tuin stond welig te bloeien en we besloten maar eens in te grijpen en er een hete snoeidag van te maken. Peter mijn vriend liep naakt de tuin in en begon aan de zijkant de struiken te snoeien. De tuin was begrensd door een hoge heg en we konden lekker genieten van onze privacy. Het zweet gutste van mijn voorhoofd en ik was in een ontdeugende bui. Nadat ik een bloemenperkje had ontdaan van het onkruid pakte ik de tuinslang en spoot Peter plagend en gillend nat. Hij schreeuwde van schrik en probeerde mij de slang afhandig te maken. Het ontaarde in een stoeipartij waarbij we elkaar al snel met modder en onkruid begonnen te bekogelen. Zo, jullie hebben al weer veel plezier hoorden we ineens achter de heg vandaan klinken. Het was de buurvrouw die net met haar gezicht over de heg stak. Ze was de week ervoor net 40 geworden, maar had een jeugdige uitstraling. Peter begon een praatje met haar en ik sliep stiekem langs de heg tot ik bij Peter was aangekomen. Peter deed net of er niks aan de hand was en langzaam begon ik met zijn pik te spelen. Aan zijn stem kon ik horen dat hij geil was geworden, zijn pik stond ook al fier overeind, maar de buurvrouw merkte ogenschijnlijk niks en ging onverstoord door met het praatje. Mijn lippen sloten al snel om zijn hete pik heen en al pijpend hoorde ik hem vertellen over de bloemetjes in de tuin. Met lange halen zoog ik aan zijn lekkere staaf en ik voelde dat hij bijna klaar kwam. Om het nog geiler ter maken vingerde ik zijn kontje waardoor hij ineens een harde kreun liet horen. Het bleef even stil aan de andere kant van de heg, maar hoorde even later de buurvrouw ontdeugend lachen. "Wat zijn jullie aan het doen?", vroeg ze. "Oh niks", loog Peter, die zijn orgasm probeerde te keren door zijn pik even uit mijn mond te halen. Het leek nu alsof hij de heg een beurt gaf, ik kreeg van het beeld acuut de slappe lach en ging even zitten. Een vreemde spanning werd voelbaar en ik hoorde het ritselen van de blaadjes. Uit de heg kwam ineens de hand van de buurvrouw tevoorschijn! Ik zag haar hand zoeken naar Peter zijn pik. Ik kroop er naartoe en pakte de hand van de buurvrouw en legde hem op de pik van Peter. Er werd inmiddels niks meer gezegd, alleen het aftrekken was te horen. Peter hijgde zwaar, en ik verwachtte elk moment een orgamse. Ik pakte de hand van de buurvrouw en fluisterde zacht dat ze maar even onze tuin moest komen bekijken. Ik rende het huis in en haalde een voorbindpik op. De buurvrouw was alweer bezig toen ik terug kwam. Ze pijpte Peter zijn kaal geschoren pik terwijl ze op haar knieën voor hem zat. Ik ging achter haar zitten en drukte de rubberen pik in haar natte kutje. De neuk en pijp partij eindigde met een gezamelijk gekreun, maar beiden hadden nog genoeg energie over om ook mij heerlijk te verwennen. De buurvrouw nam mijn kutje met de rubberen staaf en Peter drukte geil zijn pik in mijn kontje. Ik kwam intens klaar op het grasveldje. Met z'n drietjes lagen we lekker in de zon uit te puffen. Toen we bijgekomen waren bleef de buurvrouw en hielp ons met snoeien die dag. Die zomer volgendzn er nog een aantal "gesprekjes" over de heg met de buurvrouw wat steevast eindigde met z'n drietjes!



Aantal keer bekeken: 56956
Waardering: 6.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online