Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

al dat geneuk!.

U leest om dit moment het verhaal al dat geneuk! gepost door Nina. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Nina
Gepost op: 2010-11-9

Verhaal:

al dat geneuk!
Ik heb zin in seks, nu met jou! Sms ik naar je. Zonder iets terug te krijgen rij ik naar je toe, denkend aan hoe jij me straks gaat nemen. Bel bij je aan je doet open en begin je gelijk te zoenen. Ik zie dat jij ook geil bent en legt me op de bank. Heerlijk hoe die tong door me mond gaat. Ik kleed je uit en nu ik je lichaam zie kan ik niet langer wachten. Pak je hand en ik leg je hand op me kutje, je trekt me broek uit en begint me hevig te likken. Tegelijkertijd stop je je vinger in me vagina. Ik kreun, kreun hard en nog harder tot ik kom. Nu ga ik jou verwennen zeg ik, ik pak je lul vast en begin er hard aan te trekken. Ik laat je harde pik af en toe lekker langs me kutje gaan. Ik buig naar voren om je heerlijke pik in me mond te kunnen nemen. Ik zuig, lik je eikel en voel aan je ballen. Aan je gezicht zie ik hoe lekker je het vind.

Ik ga op je zitten, buig naar voren en fluister in je oor dat ik je in me wil hebben. Ik wil je harde pik in me natte, kalen kutje voelen. Neuk me zeg ik 'hard'! Je tilt me omhoog en ik ga op me knieen zitten, buig naar voren. En voel hoe je hard bij me naar binnen komt. Hard knijp je in me borsten. Ik schreeuw het uit van genot. Je heerlijke penis gaat zo diep, en je gaat zo lekker hard. Je slaat me op me billen en ik kom, aaaah, ja. Ik kan geen genoeg van je krijgen, maar je vriend zou langs komen om die wedstrijd te gaan kijken.

5 min later ding dong, dat is hem. Doe de deur open in een t-shirt van jou met daaronder helemaal niks. Je vriend kijkt me aan. Als ik naar je vriend kijk wordt ik weer opgewonden. Hoe zou het zijn met z'n drieen. Hij geeft me drie zoenen waarvan de laatste op me mond. Verdoofd loop ik met hem naar binnen. Ga op de bank zitten, ik ben geil. Ik maak mezelf klaar jullie hebben oog voor de wedstrijd, denk ik. Kan niet klaar komen zonder een kreun. Je vriend kijkt op, spannend zegt hij. Je kijkt me aan en vraagt of je me even kan spreken in de keuken, maar natuurlijk. Zonder iets te zeggen zet je me op het aanrecht en begint me te neuken, diep en hard. Ik kreun.

Ik sta weer, wordt naar voren geduwt en word door je heerlijke pik ik me kontje geneukt. Je trekt me aan me haren waardoor ik niet door heb wie er aan me kutje zit. Het is je vriend, het is zo onwijs geil. Je gaat op de eetkamer stoel zitten en ik begin je te pijpen, proef ik eigen vocht in me mond. Je vriend neukt me in me natte vagina. Hij stopt z'n vinger in me kont. Waardoor alles aangeraakt wordt. Je spuit me tieten onder en je vriend me kontje.

Zo gaan we heel de nacht door, als we zin hebben neuken we. Ik hou ervan, volgende week nog 2 vrienden erbij dan wordt ik kapot geneukt.


Sorry kon dit verhaal niet maken zonder mezelf ondertussen verwent te hebben. Toch maar iemand uitnodigen die me net zo hard kan neuken zoals jij!

Aantal keer bekeken: 10580
Waardering: 1.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online