Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

alieninvation! Or not? part 2.

U leest om dit moment het verhaal alieninvation! Or not? part 2 gepost door cba. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: cba
Gepost op: 2010-6-29

Verhaal:

alieninvation! Or not? part 2
Alieninvastion or not, part 2

Het is al weer 20 jaar geleden sinds die vreemde 'bol' midden in het dorp zweefde. De mensen waren het alweer een beetje vergeten. Men sprak van een bliksembol ofzow.

Clara woont nog thuis, al is ze afgestudeerd als verpleegster. Ze werkt nu in de plaatselijke ziekenhuis.
Moeder doet nog altijd het huishouden, en...zoals jullie al weten, heeft ze al die jaren een extra kind in huis gehad;
Zed was lang voor zijn leeftijd, had een kleurtje gekregen door de zon, en had lensen in. Hij leek totaal niet op die mannen van 20 jaar terug. Hij is gekleed in een zakenmanoutfit, en nam afscheid van de anderen om naar zijn opleidingschool te gaan. Hij zit in het laatste jaar, en hoefde nog maar een paar weken.
"Mam, Clara, zodra ik afgestudeerd ben, en politicus wordt, dan zal ik jullie rijkelijk belonen voor jullie goede zorgen om mij," hij keek ze even aan met een strakke blik, en vertrok van huis.

"Mama, wat vind jij nou eigenlijk echt van Zed?" vroeg Clara voorzichtig, ze vind haar broertje nogal vreemd doen de laatste tijd.
Moeder keek haar uitdrukkingloos aan. "Ik weet het niet, schat, ik weet het niet"
"Okey, mam, ik ga nu naar mijn werk toe....let goed op jezelf"
Clara liep het huis uit, en vertrok naar het ziekenhuis.
Op de afdeling was het rustig, haar collega's waren druk in gesprek met elkaar. "Ah, daar komt onze aflossing," zei de dichtstbijzijnde, "we hebben het hier zo druk"
"Je meent het," zei Clara, en de dames lachten.
"Clara, ehm, mevrouw Carls moet om het uur geprikt worden voor suiker en trombose. Meneer Thomson heeft constant dorst, en meneer de Boel heeft last van waanideeën, niet naar luisteren. Nou, succes verder"
"Daag, tot morgen," zei Clara, en zo begon de dag van Clara.
Om het uur ging ze naar mevrouw Carls om te prikken, en daarna ging ze bij meneer de Boel langs, kijken hoe het gaat.
"Goeiemiddag meneer de Boel, hoe gaat het met u?"
Maar de man keek haar streng aan. "Zuster Clara....er komt chaos op deze aardbol...ik zie het in mijn dromen"
"Meneer de Boel, heeft u uw medicijnen wel ingenomen vanmorgen?"
"Zed....."
"Zed??" vroeg Clara toen verbaasd, hoe komt hij aan haar broer's naam.
"Zed is niet van hier....hij is van de witte mensen met geheel zwarte ogen"
"Meneer de Boel...hoe kent u mijn broer? Ik..." Maar plots moest ze hulp roepen...meneer de Boels kreeg een aanval. Meteen kwamen er allemaal mannen naar ze toe gestormd, en proberen zijn hart weer op gang te krijgen.
"Laad de defibrilator op," zei de arts, "en nu!"
Ze gaven hem een schok, maar het hielp niets....meneer de Boel was overleden.

"Zuster Clara, er komt zo iemand van het mortuarium om hem te halen....maakt u zich geen zorgen"
Zuster Clara werd weer alleen gelaten, en keek naar het lichaam van meneer de Boel.
Plots zat hij in één keer rechtop, en keek haar aan met strakke bloeddoorlopen ogen. "De demoon is los!" waarna hij weer achterover op zijn bed viel....weer de lijk van voorheen.

Clara kon niet geloven wat ze zag....haar broer...zou hij een demoon zijn?"

Aantal keer bekeken: 1943
Waardering: 5.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online