Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

alieninvation! Or not?.

U leest om dit moment het verhaal alieninvation! Or not? gepost door cba. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: cba
Gepost op: 2010-1-8

Verhaal:

alieninvation! Or not?
Aliëninvation! Or not?

Het was een vrijdagmiddag, de kinderen zijn uit school, en zitten lekker tv te kijken.
Het sneeuwde buiten, en het was erg mistig en koud. Clara was zo'n kind dat thuis zat. Haar moeder zat in de keuken het eten voor te bereiden, tot ze een vreemd gevoel had. Ze kreeg kippenvel ervan, en wist dat er buiten iets niet goed zat. Ze durfde bijna niet te kijken, maar deed het toch. Ze keek in de winterse witheid van de sneeuw, en kon bijna niets zien in de mist. Maar aan de overkant van de straat, staan twee figuren, lange figuren. Ze hadden een lange zwarte regenjas aan, en een maffiahoed. Moeder kon hun gezicht bijna niet zien, maar hun huid zag er spierwit uit, net als een albino (niet als belediging bedoeld ofzo). Hun ogen zaten verscholen achter een grote zwarte zonnebril. Moeder kreeg de kriebels van ze, en deed het gordijn dicht van het voorraam.
Plots....ging de deurbel. Clara stond op, en liep naar de keuken. "Mama, zal ik open doen?" vroeg ze, maar moeder zag wit, en zei haar niet de deur open te doen. Moeder zag door de gordijnen heen de twee schaduwen van de mannen. Ze deed het gordijn een klein beetje open, en keek recht in de ogen van....geen idee, de man had grote zwartige ogen, net als een aliën. De mannen liepen het tuinpad weer af, en verdwenen in de mist. Clara ging naar de gang, en haalde een briefje van de grond af, die door de brievenbus was gegooid. Moeder las het briefje; "Uw familie is voorbestemd om het kind Zed te adopteren in de familie.

Moeder en Clara hadden de mannen niet meer gezien, en dagen later gingen ze samen op stap om boodschappen te doen in het dorp. Ze liepen op de straat, toen plots alle mensen begonnen te rillen van een vreemde koude windvlaag. Plots gilden een paar mensen, en keken Clara en haar moeder naar waar de mensen wezen. Uit het niets, midden op straat, kwam bliksem in een soort zwarte vlek in de lucht. Het zag er raar uit. "Is dat een bliksembol?" vroeg een man nieuwsgierig. "Nee, het hangt stil," zei een vrouw die naast hem stond. Clara keek naar de 'bol'. Plots kwam er beweging in, het zweefde hun richting uit. Het kwam nu heel snel op ze af, en raakte hen allebei. Na de klap, durfde Clara een tijdje niet te kijken, maar deed toen toch haar ogen open. Naast haar, in mama's armen, lag een jongetje....spierwitte huid, grote ogen, en hij keek mama en Clara aan. "Ik ben je nieuwe broertje," zei hij tegen Clara. En sindsdien is Zed lid van de familie.

Maar wat er daarna gebeurde....dat is geheim! Maar ik kan je wel vertellen, het was iets duivels.....

THE END

ps. wil je een reactie geven op één van mijn verhalen, iets vragen of whatever what! Ik ben bereikbaar op Hyves....zoekse!
Of anders: cba_gang@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 2139
Waardering: 5.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online