Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

alleen naar de maas.

U leest om dit moment het verhaal alleen naar de maas gepost door eddy3013. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: eddy3013
Gepost op: 2008-8-13

Verhaal:

alleen naar de maas
Titel: alleen naar de maas
Op een dag had ik niks te doen.Ik besloot om naar de maas te gaan en daar ergens te gaan liggen lezen.
Het was lekker weer dus ik zocht me een beschut plekje om daar naakt te gaan liggen.Eenmaal aan het lezen zat ik ook een beetje aan mezelf te friemelen.Omdat het een erotisch boek was.Ik had niet door dat er een jonge en twee meisjes aan het kijken waren, terwijl ik aan mezelf zat.Het wond de twee meisjes op. Een van de twee greep de pik van de jongen uit zijn broek en speelde er wat mee.Ze kwamen steeds iets korterbij tot dat ik wat geluiden hoorde.Ik keek en aanschouwde de drie.Ik zei hoi komen jullie er bij liggen.
En ja ze trokken hun kleren uit en kwmen naast me liggen.Wat ben je aan het lezen vroeg een van de meisjes van ongeveer 20 jaar. Later bleek dat ze pas zeventien was.De ander was haar zus van 20 de jongen was hun broer van 22, Ik man van 46.Ik antwoorde een soort sexverhaal. Ik las haar een stukje voor, en omdat het een bi verhaal was wond het de jongen ook wel op.Heb jij ook wel eens een man gepijpt vroeg de jongste, ja zei ik, doe het dan eens zeiden ze in koor. Ik nam de lul van de jongen in mijn mond en draaide circels rond zijn eikel met mijn tong.De jongen genoot er van en ik ook want de de jongste zat ondertussen aan de kut van haaar zus te likken terwijl zij mijn lul aan het pijpen was. we waren zo lekker bezig tot dat er nog twee meisjes en twee jongens het gebeuren aanschouwde, ze waren allen rond de 16 jaar. Al gauw waren ze uit de kleren en mengde zich in de groep.Ik nam al gauw een van de meisjes die ik in haar kontje wilde neuken.Oke zei het maar dan neukt mijn broer jouw in je kont.Het werd mijn eerste keer maar ik genoot.Al gauw kwamen er wat jongens klaaar en begonen de meisjes te verwennen. Zodat zij ook hun orgasme kregen, Ik aanschouwde het gebeuren, maar door al het gebeuren om me heen kwam ik maar niet klaar ook niet nadat die jonge jong in mijn kont gezeten had met zijn vinger en lul.
Nadat de meiden waren klaargekomen, kwamen ze allemaal om me heen staan en vroegen, hoe heb je het liefste. Nou de jongste moet me maar eerst even pijpen en ik wil ook even een jongen pijpen, terwijl een paar andere met zich zelf te spelen. En dat alles wond mij erg op. Tot op het moment dat ik twee kleine borstjes zag en die ik in mijn mond nam kwam ik heerlijk over een jongenskut klaar.Totaal waren we met z'n achten en hadden heerlijke sex gehad. Toen we aan gekleed waren. vertrokken de twee zussen en broer die er als eertse waren.
De twee jonge jongens van 16 en 17
met de twee meisjes van 17 en 14 bleven nog even.
Ze vroegen kun je nog een keer, ik zei misschien, als we jou wat op geilen door met z'n vieren hier te gaan vrijen, lukt het dan?
Het was nog niet gezegt of ze waren zich alweer aan het uitkleden.Eerst begonen de meisjes met elkaar te zoenen en over elaar heen te vrijen.Dat kon je zien aan de jongens die er een stijve van kregen.
De meisjes die zusjes waren keken naar de twee jongens en zeiden nu jullie.Toen die twee jongens elkaar ook begonnen te zoenen en elkaar begonen te pijpen trok ik ook mijn pik uit mijn broek en ging voor het meisje van 14 staan die mijn pik in haar mondje nam.De jongens genoten van elkaar en de meiden van mij en ik van ze allemaal. Todat de meisjes zeiden, wij gaan hier liggen en jullie om ons heen, De meisjes staken bij elkaar een vinger in elkaars kutje en wij jongens trokken elkaar af. Toen op eens een van de meisjes twee vingers in mijn kont stak kwam ik voor een tweede keer heerlijk klaar. daarna trok ik de twee jongens klaar terwijl de meisjes met elkaar speelde.
Na dit gebeuren wisselde we e-meil adressen uit, zodat we nog eens konden afspreken.
Dat voor een volgende keer.

Aantal keer bekeken: 11459
Waardering: 4.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online