Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

alleen thuis vrijdagavond.

U leest om dit moment het verhaal alleen thuis vrijdagavond gepost door Sanne. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sanne
Gepost op: 2009-6-14

Verhaal:

alleen thuis vrijdagavond
dit verhaal gebeurde op vrijdagavond 6 maart. ikzelf was toen 16 8 juni 17 geworden dus ik woonde nog thuis. ik was die middag en avond alleen thuis mijn ouders hadden een groot feest en zouden pas zaterdagochtend terug komen. die middag zat ik alleen thuis op de bank tv te kijken tot de bel ging, het was een jongen die kwam vragen of ik nog wat kleren had voor een goed doel. ik die toen een kort spijkerrokje en een straks shirt aanhad waardoor ik grote inkijk had , zei dat we geen kleren meer hadden maar wel wat anders en ik zei dat hij maar even mee moest lopen. hij liep naar binnen en ik sluitte de deur achter hem. ik had nog oud speelgoed boven liggen en dacht dat hij er wel wat aan zou hebben. hij liep me achterna na zolder. ik bukte om een doos te pakken totdat ik plotseling een zachte hand over me billen voelde gaan. hij begon me billen zacht te strelen ik kreunde een beetje zodat ie wist dat ik het fijn vond. ik had eindelijk de doos te pakken en ging staan, ik stond nu recht voor een knappe jongen ongeveer 18 jaar met bruin haar en verblindende blauwe ogen. we keken elkaar recht aan hij kwam zachtjes na me toe en begon me te kussen. het ging er steeds heftiger aan toe en begonnen elkaar wild te zoenen. we liepen al aan mekaar zittend de trap af en zochten mijn slaapkamer op. hij legde me op bed en begon mijn shirt uit te trekken. ik ontdekte een harde bobbel in zijn broek en ik die toen ik bh lag deed zijn broek los. we begonnen elkaar al zoenend uit te kleden. toen we allebei naakt waren, zocht zijn mond mijn natte kutje op. hij deed mijn schaamlippen uitmekaar en begon me zachtjes te likken. ik kreunde het uit van genot hij hoorde dat ik het fijn vond en begon me harder te beffen. na een tijdje gezoent en gebeft te hebben zocht ik zijn harde lul op en nam hem zachtjes in mijn mond. hij kreunde en ik begon hem steeds harder te pijpen. zachtjes duwde hij mijn benen uitmekaar en zijn lul zocht mijn inmiddels al hele natte kut op. zachtjes wreef zijn stijve lul lang mijn kutje heen. totdat hij er hard inging en ik schreeuwde van genot, steeds dieper en harder ging het er aan toe we schreeuwde het allebei uit en begonnen al snel klaar te komen. hij spoot het zaad nabinnen en ik begon te beven van genot. we begonnen allemaal standjes te doen en we konden geen genoeg krijgen, we hebben alle kamers gehad van de slaapkamer tot de badkamer. nadat hij mij vol had gespoten over mijn borsten heen gingen we ons weer aankleden na nog een hevige tongzoen vertrok hij weer.
nu zie ik hem bijna wekelijks en hebben we nog steeds dezelfde avonturen.

Aantal keer bekeken: 19967
Waardering: 5.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online