Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

alleen.

U leest om dit moment het verhaal alleen gepost door sara. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: sara
Gepost op: 2007-11-17

Verhaal:

alleen
Hallo allemaal, ik zou jullie graag mijn verhaal vertellen.
Ik ben een gecheiden vrouw van 39 jaar, ik heb een c cub, lang blond haar en ik ben slank.
Zo’n maand geleden vertrok mijn jongste zoon van huis, hij ging bij zijn lief wonen.
Toen hij een week weg was ben ik in mijn auto gestapt en reed ik naar een lingerie winkel.
Nu ik toch altijd alleen thuis ben kan ik me eens goed verwennen.
Ik kwam daar binnen en heb alles gapast, uiteindelijk kwam ik buiten met 2 grote zakken vol met strings en hete bh’s.
Thuis deed ik een setje aan en nam mijn dildo uit de kast en begon mezelf te verwennen.
Na het klaarkomen ben ik naar een andere winkel gereden met dildo’s.
Ik kocht er een grote vibrator.
Toen ik thuis kwam en mijn zakje opendeed zag ik een briefje steken, ik las dat je zo’n grote sexmachine kon kopen.
De week erna besliste ik om de machine te kopen.
Toen die een paar dagen erna thuis geleverd werd nam ik de doos eraf.
AMAI, daar stond een dildo op van 18.5 cm lang.
Ik sloot de machine op de elektriciteit aan, legde me neer op mijn bed en drukte op een knopje van het kastje.
De dildo drong langzaam mijn natte vagina binnnen, ik genoot er van dus zette ik hem op de 2de stand, de dildo schoof nu vlugger in mijn vagina.
Ik kreunde het uit en zette de machine op de snelste stand, de dildo ging supersnel in en uit mijn vagina.
Ik kreunde en schreeuwde het uit van genot.
Al snel kwam ik klaar en kreeg een ejaculatie.
Ik deed terug mijn kleren aan, vandaag een string met bh, een wit topje met een kort wit rokje en hoge hakjes.
Een uurtje later deed ik mijn bikini aan en ging buiten zonnen, buiten hield ik alleen mijn string nog aan.
Een paar uurtjes later ging ik naar binnen en deed ook mijn stringetje uit, ik zag dat ik mooi bruin was en de vorm van mijn string er goed instond.
Ik liep naar boven en deed mijn netkousen aan, een string ,een korset en hoge hakken.
Ik lag op bed en liet de sexmachine beginnen.
Net als ik een orgasme ging krijgen ging de deur open en daar stond mijn buurvrouw.
Ze keek mij met grote ogen aan en begon haar dan uit te kleden, ik durfde niet te reageren.
Als ze naakt was kwam ze bij op bed liggen en zette de machine op stand 2, daarna begon ze aan mijn vagina te lekken.
Ik dacht te reageren maar vond het zo heerlijk dat ik gewoon genoot.
Mijn buurvrouw zette de dildo nu op de snelste stand.
IK kwam klaar en spoot alles in haar gezicht.
Ze stond op en zei ‘morgen mag jij mij eens verwennen en ze verdween.
De volgende morgen stond ik vol ongeduld op haar te wachten.
En toen de deur openging stond ze daar op hoge hakken, netkousen, kort rokje en een topje.
Wat er daarna gebeurde vertel ik jullie in mijn volgend verhaal.





Aantal keer bekeken: 13249
Waardering: 4.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online