Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

alleen?.

U leest om dit moment het verhaal alleen? gepost door My. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: My
Gepost op: 2010-2-14

Verhaal:

alleen?
ik zat alleen op mijn kantoor, tenminste dat dacht ik. Ik keek nog op een paar sites en hoorde een raar geluid. Voetstappen?? Ik haal mijn schouders op en ga verder. Weer hoor ik het geluid, ik zie een schaduw. Oppeens voel ik een hand op mijn schouder. Ik schrik en kijk achterom. Er staat een verukkelijke man achter me. Hij heft goud bruin haar een een beetje lang. Een donkere huid waar kleine blonde haren op groeien, en ongelofelijk gespierd je zag zijn 6-pac door zijn strakke witte t-shirt heen. Hij had vel blauwe ogen en en prachtige glimlach met ongelofelijke witte rechte tanden. Hij keek me sexy aan, en zij hoi. Ik zij h...ha..hallo, kan ik wat voor je doen? Ja zij de jongen lachend ik ben #$%^&, hij stak zijn hand uit. Hoi zij ik, ik ben $%^*. Hij glimlachde en schudde mij de hand. Eeeh waarmee kan ik je helpen? Zij ik. IK zie je hier al een tijdje zitten en ik dacht meschien kan je wel wat gezeldschap gebruiken. Ik glimlachte. Hij ging achter me staan en gaf me een kus in me nek. Ik genoot, maar waarom? Ik ben 28 en al getrouwd dit is fout! Ik kreunde en zij: Sorry ik ben.. ik ben... Sssst suste hij. Hij deed vorzichtig de knoopjes van mijn vest los. Ik kreunde. Daar zat ik op kantoor in mijn rode sex bh. Hij lachte en zij wat heb je prachtige boorsten... dat zij mijn man ook altijd ze waren rond ik dikke cup-c. Ik kuste in mijn nek en deed vorzichtig mijn BH los. Hij kuste mijn borsten in zoog aan mijn keiharde geworden tepels. IK hijgde en kreunde voorzichtig. hij kuste mijn buik en deed mijn rode rok uit. En mijn penty. Ik zat alleen nog maar in mijn rode string. Hij glimlachte en zag dat ik al aardig nat was. hij deed in een beweging mijn string uit. Hij kuste mijn druipend kut en likte een beetje aan mijn kilt. IK kreunde. Ik stond op en deed zijn shirt uit. Plus zijn broek en onderbroek. Hij had een heerlijke pik die rechtoverijnd stond. Ik glimlachte en trok hem af. Hij kreunde. Ik ging op mijn knieën zitten en pijpte hem. Hij kreunde dat hij klaar zou worden. Ik bleef door pijpen, hij kwam klaar. Ik slikte alles door. hij trok me op de grond en ging met zijn pik boven me hangen. Ik likte. Toen draaide de rollen om. Ik ging boven hem hangen en hij likte heerlijk mijn kaalgeschoren kutje. doet ik naar achter ging ging ik met een grote stoot op mijn pik zitten. Zijn pik ging er hard en diep in. Ik kreunde en gilde het uit van genot, hij ook. We hijgde. we Tongde nog even. Toen trok hij me naar zig toe en begon weer aan mijn borsten te zuigen. Ik lachte. Ik zoog nog even aan zijn pik. Ik moest en zal klaar komen. Hij likte heerlijk over mijn kut. Ik voelde het zaad al borrelen. Ik ging weer op hem zitten ik schreeuwde dat ik klaar zou komen. Hij zij dat moet in mijn mond! ik ging op mijn gezicht zitten en hij zoog aan mijn kut. Ik kwam gillend klaar. Hij slikte het op en er druppelde ook wat geil over zijn gezicht. Ik zij dat het al laat was en dat het mijn beurt was om boodschappen te doen. hij gaf me een kus en kleedde zig aan ik deed het zelfde hij komt de laatste tijd nog veel langs.

$^&*

Aantal keer bekeken: 9287
Waardering: 4.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online