Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

alles krijg ik van boer dirk.

U leest om dit moment het verhaal alles krijg ik van boer dirk gepost door aphrodite. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: aphrodite
Gepost op: 2006-11-10

Verhaal:

alles krijg ik van boer dirk
hallo ik ben lisa en ben nu 21 jaar. Toen ik 12 was besloten mijn ouders na mijn gesmeek me rijlessen te laten volgen. Aangezien er niet van bij ons een boer woonde gingen ze het daar eens vragen.
Zoals ieder meise van 12 was ik de lessen snel beu. Ik besloot niet meer te gaan allhoewel boer dirk altijd vriendelijk was tegen me en me overlade me cadeautjes.
Toen ik pas achttien geworden was kreeg ik het terug in mijn hoofd om paardlessen te volgen. Ik fietste naar boer dirk die buiten zijn akker stond te bewerken.
-"Lisa, ben jij dat? Wat ben je volwassen geworden."
Ik voelde zijn ogen glijden over mijn lichaam.
Ik vroeg verlegen of ik terug rijlessen mocht volgen bij hem en dan vond hij geen probleem. De eerste keer verliep heel moeizaam, ik was alles wat ik vroeger geleerd had vergeten.
Toen ik de tweede week terug kwam was het snikheet buiten. Ik besloot de rijboek niet aan te trekken deze keer en droeg enkel een topje en een kort jeansbroekje.
Boer dirk keek me wat geil aan toen hij me buiten zag komen maar ik liet zijn blik over me gaan. Ik ging op het baar zitten en begon te wandelen.
-"Nee je doet het helemaal verkeerd' riep hij plots.
Voor ik het wist klom hij op het paard en ging achter me zitten.
-"Je beenwerk kan beter meisje."
Ik voelde zijn mannelijke handen langs mijn benen glijden en hij drukte ze tegen het paard aan.
-"en nu zo houden. Laat maar werken die spieren.' Hij legde zijn hand op mijn blote buik en knikte goedkeurend.
-"die zijn goed opgespannen."
Het paard begon te wandelen en bij elke stap, was het nu door de warmte of die lekkere hand van boer dirk op mijn buikje, voelde ik me iets geiler worden. Zijn hand gleed traag naar beneden, even schrok ik maar ik voelde me zo lekker dat ik hem zijn gang liet gaan.
Hij knoopte mijn broekje open en liet zijn hand langs mijn string glijden.
-"Zo zo, voel je je ook zo lekker." Fluisterde hij. Ik knikte even beschaamd. Hij duwde mijn string opzij en ik voelde zijn wijsvinger zachtjes tussen mijn geschoren lipjes duiken, op zoek naar mijn klitje. Ik kreunde even en leunde wat achterover waardoor ik zijn harde pik tegen me voelde. Hij begon mijn klitje te masseren terwijl zijn andere hand mijn topje naar boven probeerde te duwen. Ik besloot hem een handje te helpen en deed mijn topje uit. Ondanks de warmte stonden mijn tepels lekker stijf en mijn borsten huppelden geil op en neer op het ritme van het stappen.
Hij liet zijn hand over mijn borsten glijden en masseerde ze heerlijk. Ik deed mijn benen nog wat meer open, sidderend van genot. hij had nu twee vingers in mijn geil poesje en ik kon een kreun niet onderdrukken.
Hij liet het paard stoppen en stapte af. ik sprong ook van het paard en liet mijn broekje en string zakken zodat ik enkel nog mijn rijlaarzen aanhad.
-"Wat ben jij een geile meid geworden zeg." gromde hij. Leun maar tegen het paard die knol veroerd geen vin. Ik leunde met mijn armen tegen het dier en mijn benen weid open. Boer dirk kwam onder me zitten en liet zijn tong geil in mijn poesje gleiden.
-"Oh wat is dit lekker boer dirk" kreunde ik luid terwijl ik op zijn mond begon te rijden.
Hij sabbelde op mijn klitje en likte mijn grotje leeg. Ik besloot hem ook iets te gunnen en ging naast hem liggen in het zachte gras. Ik nam zijn immense staaf uit zijn broek, een druppeltje geil blonk op zijn eikel. Ik likte het op met het puntje van mijn tong waarni ik heel die geile staaf in mijn mond nam. Heerlijk begon ik hem te pijpen en ik hoorde hem zwaar ademhalen. Alsof het een lekstok was likte ik zijn lul, soms diep in mijn keel duwend. zijn ballen zoog ik zachtjes in mijn mond en verwende ik met mijn tong. Ondertussen vingerde hij hevig mijn kletsnatte kutje.
Ik vond het nu wel welletjes.
-"ik wil je lul boer dirk." kreunde ik geil. Ik liet me zakken op zijn lul en voelde zijn hete staaf in mijn poesje glijden. Oh wat een heerlijk gevoel was dat.
Ik begon te rijden op zijn heerlijke paal terwijl hij hard mijn borsten masseerde. Ik kreunde het uit toen ik klaarkwam en ik voelde zijn zaad mijn kutje opvullen. Vervolgens likte ik zijn lul proper waarna we terug gingen naar de stallen en afspraken voor de volgende week.

Aantal keer bekeken: 54267
Waardering: 6.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online