Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

als liefde ver weg is.

U leest om dit moment het verhaal als liefde ver weg is gepost door Lydia . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Lydia
Gepost op: 2011-6-15

Verhaal:

als liefde ver weg is
Ik werd gestalkt op school. Een jongen die 2 jaar ouder was dan mij had het blijkbaar op mij gemunt.
Op een donderdag luchte ik mijn hart bij een vriendin die al een paar maanden op de hoogte was.
Er stond een jongen naast mij. Hij hete Cem.
Hij had alles gehoord. Om de hoek van ons lokaal ,waar we op de leerkracht stonden te wachten, stond de klas van die jongen, Tom.
Cem werd heel boos en ging Tom bijna te lijf. Maar ik kon hem nog net vanachter de hoek trekken.
Ik was boos maar ook verschoten.
Toen zei Rebecca tegen mij: "Lydia, wees niet boos op iemand die verliefd is."
Ik kleurde rood en ging zwijgend en in de war de klas binnen. Toen werd het me te veel.
Ik barste uit in tranen en de leerkracht liet me even naar buiten met Rebecca.
Niet lang daarna verhuisde Cem. Op de dag zelf hield ik me sterk voor hem.
Nu zit ik met een gebroken hart dit verhaal te schrijven.
Maar er is hoop!
Hij komt misschien terug.
Maar ik weet niet hoe met die gevoelens om te gaan.
Jaren aan een stuk heb ik geprobeerd om hem te vergeten. Het enigste dat ik voelde als ik aan hem dacht was pijn en verdriet.
Dus misschien was ik toch verliefd op hem...

Aantal keer bekeken: 3101
Waardering: 7.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online