Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

anale masturbatie.

U leest om dit moment het verhaal anale masturbatie gepost door Jason. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Jason
Gepost op: 2006-9-5

Verhaal:

anale masturbatie
Laat ik mij even voorstellen. Ik ben Jason, een man van 44 jaar oud, sportief postuur en gelukkig getrouwd.

Het sexleven met mijn vrouw is goed te noemen. Zij is voor bijna alles is en ik ben zelf zeer ruim denkend. Bijna niets is mij te gek.

Wat mij laatst is overkomen, moet ik toch even kwijt.
Ik ben een liefhebber van orale sex, en vind het daarom des te fijner als een vrouw geschoren is. Ook bij haar anus. Als ik in een zeer geile bui verkeer vind ik het heerlijk om de anus te likken.

Gelukkig vind mijn vrouw dit ook een waar genot.
Van de week was ik alleen thuis en was in een geile bui.
Allereerst ging ik mij douchen en tijdens het douchen scheerde ik mijn lul en ballen compleet kaal. Dit had tot gevolg, dat ik nog geiler werd.

Aangezien wij een aantal dildo's in huis hebben, waar ik mijn vrouw af en toe mee verwen, liep ik naar de verbergplek toe. Ik pakte de kleinste dildo en wilde deze wel eens in mijn anus uit proberen.
Tot nu toe, was het bij af en toe een vinger gebleven, die mijn vrouw, tijdens het pijpen een stukje erin stak.

Ik smeerde de top van de dildo in met vaseline en probeerde stak de dildo voorzichtig in mijn anus.
Deze gleed er vrij soepel in, moet ik zeggen. Het deed niet eens pijn. En toegegeven het was een klein formaat dildo, dus na enige gewenning, ging ik op de dildo zitten, zodat deze nog dieper in mijn kont zat.
Ik begon de dildo heen en weer te bewegen, wat mijn lul nog stijver deed worden, dan dat die al was.

Ik begon mij ondertussen af te trekken.
Aangezien ik wel vaker fantasieën heb hoe of het zou zijn met een man en ik mij regelmatig aftrek op foto's van trannies, besloot ik op het internet een site te bezoeken waar ik foto's vond van tranies of shemales. Dit maakte mij nog geiler en ik begon mij voor te stellen dat ik door een trannie genomen werd of dat ik haar lul pijpte.

Ik pakte de tweede dilde en stak die in mijn mond, zodat ik net deed of ik deze pijpte. Ondertussen bewoog ik mijn kont op en neer over de kleine dildo en trok mij tegelijkertijd af.

Dit had tot gevolg dat ik mijn orgasme niet langer kon inhouden en genotvol klaarkwam.

In de avonduren, heb ik mijn vrouw deelgenoot gemaakt van mijn belevenis, wat tot gevolg had, dat ik haar heb moeten beffen, rimmen en inderdaad zij heeft mij ondertussen ook anaal onderhanden genomen.

Een nieuwe dimensie is aan ons liefdesleven toegevoegd.

Aantal keer bekeken: 62784
Waardering: 4.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online