Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

anja laat netpanty onderspuiten.

U leest om dit moment het verhaal anja laat netpanty onderspuiten gepost door marion en anja. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: marion en anja
Gepost op: 2009-1-6

Verhaal:

anja laat netpanty onderspuiten
mijn vrindin anja die altijd belangstelling had in mijn ervaringen kwam zelf ook steeds losser, regelmatig liep ze in mijn hoge laarzen en te korte rokjes en hadden we met ton regelmatig leuke avontuurtjes, op een dag kwam ik thuis en anja had zich weer verkleed ze liep in een netpanty, hoge laarzen, kort rokje en strak topje, haar enorme e-cup liet ze lekker los hangen, ze zei ik heb een nieuwe netpanty gepakt, want die twee daar die plakken helemaal. ik zei o ja, die zijn door ton ondergespoten, wat zei anja, ik zei ondergespoten, ton vind het heerlijk om er tegenaan te rijen met zijn pik en dan klaar te komen en ik voel dan zijn warme zaad over mijn dijen glijden en dat is beregeil, anja zei dat lijkt me ook wel wat, wil ik ook een keer doen, goed idee zei ik,je hebt de juiste kleding al aan eigenlijk,dus moeten we gelijk actie ondernemen, ga naar beneden ik regel wat, ik begon mij ook om te kleden, ik trok een netpanty aan,zwarte string, kort jeansrokje,witte dijhoge laarzen,topje en geen bh, ik ging naar beneden en zei, kom we gaan, ik had ondertussen hans gebelt, anja had ik over hem verteld, hij had een heerlijke grote dikke pik en een goed uithoudingsvermogen en liep thuis altijd bloot rond.we belde aan en hans deed open, hij had wel onderbroek aan en ik zei, zo hans, preuts aan het worden, hans zei, je hebt iemand bij je en misschien vind die het niet leuk, dus vandaar, anja zei je hoeft je niet te schamen hoor,hans zei doe ik niet hoor dat weet je en trouwens wat zien jullie er heerlijk uit, ik ben gek op hoge laarzen, maar dat wist je al we gingen op de bank zitten en hans ging naar de keuken om koffie te maken, ik liep naar hem toe en vertelde dat anja haar netpanty ondergespoten wilde hebben, geen probleem zei hans en ik zei trek je onderbroek uit en ging naar binnen, even later kwam hans met de koffie binnen, anja moest even slikken,hans was helemaal naakt en zijn slappe lul bungelde heen en weer, ze stoote mij aan en zei,jezus wat een ding,wat dik, ik zei moet je eens zien als hij stijf is, hans stond voor anja en ik stond op en ging achter hans staan,ik trok mijn topje uit en mijn tieten liet ik over zijn rug glijden en ik pakte zijn lul beet, ik begon hem te masseren en hij werd harder en harder, anja keek vol bewondering en zei mijn god wat een heerlijke pik, ze werd nu duidelijk opgewonden en ze stond op, ze trok haar topje uit en haar enorme tieten hingen voor haar,wat een dingen zei hans en ik voelde zijn pik in mijn hand keihard worden, hij geilde hier waarschijnlijk op, kom hier zei hij,anja ging tegen hem aanstaan en hans begon te kneden en te sabbelen aan haar tieten, anja slaakte een gilletje van geiligheid, ik ging door mijn knieen en begon hans te pijpen, lange diepe halen en masseerde zijn ballen, hans had ondertussen zijn handen vol,anja zakte nu ook door haar knieen en we wisselde elkaar nu af, een voor een namen we zijn grote pik in onze mond, anja stond nu op en ging met haar rug naar hans staan,ze leunde licht tegen de muur en hans had door wat de bedoeling was, hij kroop dicht tegen anja aan en begon met zijn enorme pik tegen haar kont aan te rijen, ik kroop tegen hans aan en pakte van achteren zijn ballen beet en masseerde deze, hans werd botergeil en verhoogde het tempo, haar kont,dijen alles werd meegenomen, ondertussen had hij de string van anja van haar kont getrokken en liet zijn vingers in haar sappige kut glijden, anja gilde het uit, even later kwam ze schokkend klaar, ze zei ik wil je zaad voelen, kom op, ik hou het niet meer, hans nu ook botergeil zei, ik kom, ik kom, hij pakte zijn pik beet en spoot anja haar kont en dijen onder, het leek of hij klaar bleef komen, enorme klodders zaten op anja haar kont en dijen, anja gilde het uit ze smeerde het warme zaad uit en likte haar vingers af, ze dook naar beneden om de laatste resten uit zijn pik te zuigen, ik stond mijzelf te vingeren en kwam ook klaar, anja liet zich op de bank vallen en zei, je had gelijk marion wat is dat heerlijk en hans ook bedankt voor deze ervaring, hans zei sorry de koffie is koud ik zet even nieuwe, hans bleef even weg en anja liep naar de keuken, ze zag hans staan en deze stond zich af te trekken, zijn pik was al weer enorm groot, hij schrok toen anja binnenkwam ze zei nog niet genoeg gehad hans, ze ging voorover geleund op het keukenblok hangen en zei, neuk me met dat enorme apparaat van je, hans ramde zijn pik naar binnen en nam haar enorm hard, anja gilde het uit en zei, kom klaar, schiet op, maar hans kon het lang uitstellen en woonde anja helemaal uit die moest smeken om er een eind aan te maken,hans trok zijn pik terug en spoot zij zaad over anja haar kont, anja zakte in tegen het keukenblok en bleef even hangen om bij te komen, even later kwam ze de kamer binnen lopen met een enorme glimlach.
we dronken de koffie op en we gingen weer op huis aan, en zei ik, heb ik teveel gezegd, geen woord zei anja, heerlijk, mooi zei ik en weet je ton vind dit ook enorm geil,dus je hoeft je niet om te kleden over een uurtje is hij thuis, anja keek mij aan en begon te lachen, doen we zei ze, ik ben er klaar voor.het vervolg vertel ik de volgende keer


Aantal keer bekeken: 9755
Waardering: 6.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online