Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

antonio.

U leest om dit moment het verhaal antonio gepost door de laatste keer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: de laatste keer
Gepost op: 2008-6-20

Verhaal:

antonio
Gerard heet ie en het is de soort oom die je wel vaker ziet .
Altijd aardig , behulpzaam , attent voor de vrouwen ect.
Gerard is net als ik ook getrouwd, en ongeveer 10 jaar geleden verhuist naar een duits eilandje tussen denemarken en duitsland in . Zijn vrouw komt daar vandaan. We hadden elkaar al een tijd niet gezien , eigenlijk sinds zijn verhuizing helemaal niet meer .Droevige omstandigheden brachtten hem weer een paar dagen naar Nederland . Zijn moeder (mijn oma ) overleed vrij plotseling.
Gerard is nu 36 jaar en ik ben 11 jaar jonger , nu dus 25 jaar en al 3 jaar gelukkig getrouwd met Ingrid.
Gerard, daar heb ik wel eens met gemengede gevoelens aan terug gedacht hij viel namelijk ook op jonge jongetjes .
Ik was nog heel jong toen hij al aan mijn piemel zat als ik bij hem zat, het ging eigenlijk steeds een stukje verder bij hem .
In mijn onschuld zei ik nooit wat tegen mijn moeder , ook omdat ik regelmatig wat geld kreeg toegestopt van Gerard , als ik aan niemand wat vertelde .Het bleef altijd bij wat voelen en een klein beetje trekken .
Ik was een jaar of 14 /15 toen we mijn mijn ouders bij Opa en Oma gingen logeren . Het was rond het middaguur toen mijn oma vroeg om Gerard uit zijn bed te halen, ik liep naar de zolder waar Grerard sliep en klopte op de deur en riep dat ie er uit moest komen , ik kreeg gelijk antwoord en de deur ging ook meteen open . Daar stond Gerard in zijn nakie en hij zei dat ie al lang wakker was .
Kom er even in zei hij . Ik aarzelde want ik had natuurlijk al wat met hem meegemaakt , het bleef echter altijd bij wat voelen . Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn ogen niet van zijn lul kon afhouden , die nog slap tussen zijn benen hing op de een of andere manier wond het mij wel een beetje op .
Ik liet mij overhalen om naar binnen te gaan en ging op en stoel zitten , Gerard ging op zijn bed liggen en begon over koetjes en kalfjes te praten .
Af en toe wreef hij door zijn kruis en zijn pik werd steeds groter.
Hij keek mij veelbetekend aan en vroeg op een gegeven moment recht op de man af of hij mijn lul ook eens mocht zien. Ik had al een lichte erectie en vertelde hem dat mij dat geen goed plan leek .Toch vond ik best wel spannend en het kosste hem dan ook geen niet veel moeite om mij zo ver te krijgen .
Kom hier maar voor me staan, zei Gerard . Ik stond voor hem en de handen van Gerard gingen naar de rits van mijn broek .
Hij maakte mijn broek open en trok hem naar beneden .
Daar stond ik dan in mijn blootje voor hem met een half stijve erectie . Hij wachtte niet maar pakte gelijk mijn pik en begon er zachtjes aan te trekken , ik stribbelde niet tegen en liet ook toe dat hij even later mijn pik in zijn mond stopte , het was de eerste keer dat ik gepijpt werd en dat nog wel door mijn eigen oom. Hijpakte mij tijdens het pijpen bij mijn billen en nadat hij zijn vinger had natgemaakt probeerde hij zijn vinger in mijn anus te drukken . Het deed enorm pijn en ik liet hem daarmee stoppen. Hij stopte met pijpen en vroeg of ik nu zijn lul is wilde pakken . Ik deed dat, en begon aan zijn nu keiharde lul te rukken . Hij begon na enkele ogenblikken zwaar te zuchten en kwam met een enorme kracht klaar .
Ik had het sperma over mijn hand gekregen en keek er met een vies gezicht naar .
Gerard maakte het schoon en ,begon daarna weer aan mijn pik te zuigen , na enkele seconden was mijn lul alweer hard en , ik kwam al snel klaar en Gerard liet mijn sap gewoon bij hem in de mond lopen, en slikte alles door .
ik kleede me snel aan en nadat ik van Gerard wat geld had gekregen en het verzoek om hier nooit met iemand over te praten ging ik naar beneden.
Ik hield het wel uit mijn hoofd om hier met iemand over te praten , want ik schaamde mij eigenlijk best voor wat ik had meegemaakt .
Nadien heb ik Gerard gemeden en is er niets meer gebeurd , tot vorige week toen hij weer in het land was .
In het huis van mijn Opa en Oma zagen we elkaar weer en omdat we er met zijn tween door het bijna lege huis liepen kwamen we ook op de zolderkamer waar we een jaar of 12 geleden onze geheime ontmoeting hadden .
Deze keer begon ik er zelf over en vroeg op de man af of hij zich daar nooit schuldig over gevoeld heeft . Nou dat had ie wel , maar voegde daar wel aan toe dat ie het wel een mooieen opwindende ervaring vond die hie niet had willen missen . Hij dacht er nog wel eens aan als hij zichzelf aftrok zei ie .
Ik liep naar hem toe en zei eerlijk dat ik dat zelf ook wel eens had .
Ik pakte hem vol in zijn kruis en zei dat hij nog iets tegoed had . Zonder verder wat te zeggen maakte ik zijn rits los en haalde zijn harde lul uit zijn broek . Ik trok aan zijn harde pik en vroeg of hij het nog steeds lekker vond als een kerel aan zijn pik trok .
Gerard was echter niet aanspreekbaar maar genoot hoor- en zichtbaar van mijn handmassage . Ik ging op mijn knieen zitten en twijfelde of ik het zou doen . Ik deed het en voor de eerste keer in mijn leven had ik een harde pik in mijn mond . Mijn vrouw doet het altijd heerlijk en nu weet ik dan ook wat zij meemaakt als zij aan mijn lul zuigt .
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht van mijzelf dat ik het zo lekker zou vinden ,net als mijn vrouw haalde ik mijn toch langs zijn lange schacht en ging met mijn tong in zijn plasgaatje .
Opeens kwam Gerard schokkend klaar en ik voelde het warme sperma mijn mond vullen . Ik bleef doorzuigen totdat ik voelde dat zijn lul slapper werd . Tuurlijk had ik mijn eigen sperma wel eens geproefd maar dit had ik nog nooit meegemaakt natuurlijk . Het was wast zoutig ,maar niet vies , ik slikte het dan ook allemaal in een slok door.Ik ging rechtop staan en nu was het Gerard die door de knieen ging , Hij moest ook wel want ik pakte hem bij zijn schouders en duwde hem naar onderen . Ik maakte zelf mijn broek los en Merard had in no time mijn harde lul in zijn mond en begon wild te pijpen .
Ik was natuurlijkal behoorlijk opgewonden en binnen enkele seconden liet ik mijn warme sap zonder waarschuwen in zijn mond lopen . Ook gerard liet zich niet onbetuigd en slikte het hele spul door .
Eigenlijk heel snel hierna kleeden we ons zwijgend aan en ik verbrak de stilte door te zeggen dat dit de laatste keer was geweest . Gerard knikte instemmend en kwam tot de conclusie dat we allebei nu gelukkig getrouwd waren (hij met kinderen ) en dat we dit als een mooie afsluiter van ons geheim moesten zien . Ook zou niemand het te weten komen . met een stevige handdruk bezegelden we deze afspraak . De behoefte om nog een keer een vent te verwennen hen ik niet meer , liever heb ik een zachte vrouwemond die mijn pik verwent en ga ik met mijn tong langs een nat kutje , die ik daarna heerlijk neuk . Toch heb ik geen spijt van deze ervaringen en wat Gerard betreft , die is weer terug naar zijn eiland en zal er denk ik net zo over denken .



Aantal keer bekeken: 6112
Waardering: 5.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online