Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

avondje stappen met Tom.

U leest om dit moment het verhaal avondje stappen met Tom gepost door Tom. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tom
Gepost op: 2009-4-23

Verhaal:

avondje stappen met Tom
Het is zaterdagavond. Ik ga een avond stappen. Dat gebeurt nog maar zelden, maar het komt er nu echt weer eens van. Ik heb extra werk van mezelf gemaakt want ik wil showen. Als de kroeg binnenstap, rond 22.00 uur, is het nog rustig. Ik voel me vreemd gespannen. Waarom heb ik me zo uitgesloofd voor vanavond? Ik schuif aan, aan de bar en bestel een whisky met ijs; lekker. Ik voel me wat verloren en onwennig, gelukkig laat de alcohol het een en ander verzachten; mijn gevoel en mijn gedachten. De mensen om mij heen lijken zich goed te vermaken. Naast mij spreekt iemand met de eigenaar van de kroeg, ze halen oude verhalen op en ze hebben er duidelijk plezier in. Af en toe word ik in het gesprek betrokken maar de onderwerpen spreken me niet aan en de mensen ken ik niet. Langzaam wordt het iets drukker in de kroeg. De muziek gaat harder. Ik zou willen dansen maar er is geen gelegenheid voor. Nog maar een whisky en mijn gedachten beginnen af te dwalen naar andere plaatsen. Eigenlijk zit ik hier wel lekker, op het hoekje van de bar heb ik een mooi overzicht over de mensen die drank komen halen en

binnenkomen. Ik laat mijn fantasie de vrije loop en af en toe komt er iemand in mijn gezichtsveld die ik meer dan gemiddeld aantrekkelijk vind. Ik zie mezelf weerspiegeld in de spiegel achter de bar. Ik gluur stiekem nog een keer en moet een beetje lachen. Raar, maar ik ben eigenlijk best tevreden met mezelf vanavond. Plots zie ik, in de spiegel, iemand achter mij omlopen. Met een schok ga ik rechtop zitten. Het is maar een flits maar.....


Shit, ben ik nu al zo onder invloed? Twee whisky's en ik ga spoken zien? Een warme kriebel begint in mijn buik en verspreidt zich door mijn lijf naar mijn kruis. Dit is niet normaal, waar ben ik nou toch mee bezig......Voorzichtig draai ik me om. Niet te opvallend. Er is een hele grote kans dat ik me vergis. Drank en een opgewonden lijf doen rare dingen met je hersenen. Zie je wel, niemand die erop lijkt.

Opgelucht, of is het teleurgesteld?, haal ik adem. Wat zou ik doen als je het wel was geweest?
Mijn fantasie neemt grote sprongen. Zou ik je aanspreken? Zou ik je laten weten dat ik er ben?
Ik staar in mijn glas. De goud bruine vloeistof weerspiegeld de lichtjes. ....zucht.... diepe, diepe zucht....

Hoe kom ik deze avond door. Niet dat ik me verveel, maar mijn lijf schreeuwt om beweging. Ik wil dansen. Alles beter als hier op een barkruk te zitten wachten tot het 02.00 uur geworden is. En weer naar huis te gaan, terwijl de adrenaline mijn oren uitkomt zetten. Ik wil van alles, maar zeker niet gaan slapen op zo'n moment. Naast mij doet iemand zijn bestelling, een prettige warme, maar vooral akelig bekende, stem praat met de barjuffrouw. Wat flauwe grapjes over en weer.


Ik voel kippenvel opkomen van mijn tenen tot mijn haarwortels. Drank of geen drank maar dit is geen hallucinatie. Jij bent het echt.......Ik durf niet op te kijken, maar geniet even van alle sensaties die door mijn lichaam schieten. Is dit toeval of lotsbeschikking? Je neemt meerdere drankjes mee, je bent hier blijkbaar niet alleen. Ik weet zeker dat je mij niet hebt gezien en dus ook niet hebt herkend. Oef, ik heb het ineens bloedheet. Dit is spannend. Maar wat nu ?Wat net nog een hersenspinsel was, een deel van mijn fantasie word nu ineens realiteit. Ik heb een probleem maar wel een erg lekker probleem. Soms zijn er keerpunten in je leven. Dit is er een van besef ik. Ik ben akelig nuchter geworden en overdenk de situatie terwijl mijn ogen de mensen af zoeken om te kijken waar je gebleven bent. Daar, in de hoek. Er staan meer mensen om heen en ik kan niet zien met wie jij hier bent. Ik kan wel zien dat je, je niet erg vermaakt. Je kijkt wat om je heen, glimlacht af en toe e en beetje gespannen. Je maakt geen relaxte indruk.

Ik voel me heftig tot je aangetrokken en in een paar seconden maak ik een beslissing. Deze kans laat ik niet lopen.
Ik voel alles aan me tintelen, mijn vingers beven, mijn benen kriebelen, in mijn buik een enorme knoop, mijn borsten gespannenen mijn kruis voelt heet en verwachtingsvol. Ik kijk weer naar je en zoals vaker voorkomt voel je dat er iemand naar je kijkt. Je ogen dwalen even langs de mensen aan de bar tot je mij ineens recht aan kijkt. Ik voel een schok door me heen gaan. Dit is heftig. Zou je mij herkennen of in ieder geval merken dat er iets speciaals is tussen ons ? Het antwoord laat nog even op zich wachten. Je kijkt van me weg en zegt een paar woorden tegen iemand die naast je staat. Ik hou je in de gaten. De kroeg bestaat niet meer voor mij; de wereld is weg gevallen, ik zie alleen maar jou. Je lacht, niet erg oprecht voor mijn gevoel en je ogen zoeken weer de mijne. Ik laat ze niet meer los. Emoties schieten door mij heen, als je dit effect op mij hebt als je me, alleen maar, aankijkt wat moet dat dan wel niet zijn als......

Je kijkt weer even weg. Of je even tijd nodig hebt, om iets te Overdenken?.. om iets uit te puzzelen??. of is alles verbeelding van mij en heb jij gewoon niets door. Ik kan niet van je weg kijken, als dit het enige is dat de avond mij brengt zal ik ook hier maximaal van genieten. Je ziet er erg lekker uit en ik drink je beeld in. Ik heb geen enkele twijfel. Jij bent het.

Je likt aan je lippen en lacht voor je uit. Nog meer kriebels in mijn buik. Dan kijk je me recht aan en ik zie aan je lachende ogen dat je het ook weet. Bij mij is 'denken' al uitgeschakeld. Je zegt iets in de groep waar je bij staat en loopt richting wc. Met een schok besef ik: dit is het. Nu of nooit. Ik glijd van mijn kruk af. Langzaam schuifel ik ook naar de deur waar jij net achter verdwenen bent. Sjonge wat is het vol hier en warm, vooral warm. Het is bloed heet hier, of zit dat in mij ? Mijn benen willen niet helemaal doen wat ik van ze verwacht, knikkende knieën en ondanks de hitte heb ik moeite om niet te klappertanden. Dit is niet normaal. Daar is de deur, ik stap even opzij als er twee giebelende hoogblonde meiden door heen komen.

Deur open, deur dicht. Een donkere, amper verlichte gang. Boven de deur van het heren en dames toilet brand een klein lampje. Ik zie bijna niets. Maar ik voel wel wat. Twee armen schuiven langzaam van achter om me heen. Ik leun zwaar tegen je aan. Voor het eerst dat ik je 'voel'. Ogen dicht en genieten. Ook nu geen teleurstelling. Je voelt zo lekker. Jou ademhaling gaat net zo onregelmatig als de mijne. Je duwt je neus in mijn nek en ik laat mijn hoofd achterover tegen je schouder aan liggen.

"Hoi?." is alles wat je zegt.
?Ook hoi" fluister ik terug.

Je duwt je heupen naar voren tegen mijn billen en ik voel onmiskenbaar je staat van opwinding. Je handen liggen rond mijn middel en je houdt me stevig vast. Ik laat mijn hand naar achteren, tussen ons in, glijden en pak je stevig en wel overwogen in je kruis. Je houdt scherp je adem in en ik moet ondanks alles, wat zich in mijn lijf en hoofd afspeelt, glimlachen. Zo voelt het dus, om jou in je kruis te pakken. Het voelt goed, hard en stevig. Ik keer mijn hoofd naar je toe en lik met mijn tong over je kaak: lekker. Jij laat je handen naar mijn borsten glijden en pakt ze minstens net zo stevig vast. Harde gevoelige tepels, opgewonden tepels. Het doet zeer als je er aankomt, lekker zeer. Dan keer jij je hoofd en zoenen we elkaar. Eerst warm lippen op elkaar, dan heet; mijn tong vind een weg tussen je lippen door en zoekt jouw tong. Dit hou ik niet lang vol, de wereld vergaat of ik val uit elkaar. Nooit van mijn leven ben ik zo opgewonden geweest.


Dit kan niet hier. Dit loopt finaal uit de hand. We staan in een gang van een drukke kroeg. Elk moment kan er iemand langs lopen. Jij beseft het ook. We nemen wat afstand van elkaar, handen vast. We lopen verder de gang in. Ik gluur in het dames toilet. Niemand. Snel schieten we naar binnen. Het invalide toilet is open en biedt meer ruimte als een standaard toilet. De kans dat wij daar gestoord zullen worden is klein.We staan tegenover elkaar. Ik kijk je in je ogen terwijl ik mijn handen op je heupen leg. Ik trek je naar me toe. We zoenen weer. Een hand van mij verkent opnieuw je kruis. Een hand van jou doet het zelfde bij mij. De andere kneed en masseert een borst. Terwijl mijn tweede hand de knoopjes van je overhemd begint loste maken. Zoenen, tongen die met elkaar strijden. Handen overal. Kleding die in de weg zit. Langzaam gaat kleding stuk na kleding stuk uit. Voordat ik jou slip uit doe verken ik je kruis met mijn gezicht. Ruiken en bijten en likken. Ik ga op mijn knie ën voor je zitten en trek langzaam je slip naar beneden. Alles wat bloot komt verken ik met mijn tong. Ah, wat smaak je heerlijk. Jouw handen op mijn hoofd. Ik hoor je kreunen. Mijn handen op je billen, ik trek je stevig naar me toe. Je stijve lik ik lekker af, tong om je eikel. Mond open, lippen erom heen en warm glij je diep in mijn mond. Zo diep als ik je hebben kan, de rest masseer ik met mijn handen. Je ballen zacht en stevig. Dan hou je me tegen. Ik kijk omhoog en je bukt je even om mij te helpen opstaan. Je doet mijn broek los en laat hem zakken, slipje gaat gelijk mee. Ik stap eruit en je duidt me dat ik op de deksel van de wc. moet gaan staan, met gespreide benen. Jij verkent met je hand mijn kruis. God, dit is het betere genieten. Ik voel een vinger diep in me glijden en direct daarop bewerk je met je tong mijn clit. Ik ga gigantisch komen als je niet oppast. Maar je past wel op. Het is nog geen tijd. Je speelt nog even door waardoor ik nog meer opwinding te v erwerken krijg. Het zweet staat op mijn voorhoofd en de gevoelens gieren door mijn lijf. Ik streel je hoofd en je oren. Woel door je haar en aai je nek. Terwijl jij onverminderd door gaat mij net tot het randje te brengen en dan te stoppen. Ik sterf !


Dan is het genoeg. Ik stap van het toilet af, jij zet je handen op mijn heupen en draait me. Ik buig voor over. Handen op de wc. benen gespreid. Je staat achter me en ik help je bij me binnen komen. Eerst even met je stijve langs al mijn vrouwelijke delen en dan zachtjes, tergend langzaam naar binnen. Ik moet beheersen om niet ongehoord veel geluid te produceren. Ik voel je handen op mijn heupen. In een traag en loom tempo begin je in me te stoten. Dit voelt zo goed. Je handen schuiven over mijn rug. Van mijn schouders naar beneden en dan terug. Naar voren, ze pakken mijn borsten, zoeken mijn tepels die je stevig bewerkt tussen duim en wijsvinger. Het tempo versneld. Een hand laat mijn borst los om me te vingeren. Mijn clit klopt en je masseert hem in het zelfde tempo als je stoot. Steeds sneller. Ik voel de spanning oplopen tot ik hemel en aarde even samen voel vallen voor ik schokkend en met een luide kreun klaar kom. Bijna direct daarop kom jij ook. Twee of drie heftige s toten en je buigt je kreunend naar me over. Twee handen omklemmen mijn borsten en ik voel je heel diep in me.

We staan nog heel even dicht tegen elkaar. Dan trek je je terug en ik draai me om. Ik kijk je diep in je ogen en nestel me nog een keer warm tegen je aan. Mijn armen om je lijf. Jouw armen om mijn lijf. We zoenen niet meer, we genieten alleen nog maar van elkaars warmte, geur en smaak.. Traag zoeken we onze kledingstukken weer bij elkaar en fatsoeneren we ons. We moeten weer terug die kroeg in. Real Life roept. Nog een heftige zoen, dan ik loods je het damestoilet weer uit.

"Ik zie je" is alles wat je zegt, voor de deur, naar de kroeg.
"Is goed" zeg ik en we weten allebei dat dit ooit een vervolg zal krijgen.....

tomdoet73@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 9231
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online