Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

babysit en moord!!.

U leest om dit moment het verhaal babysit en moord!! gepost door Jonathan. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Jonathan
Gepost op: 2009-10-31

Verhaal:

babysit en moord!!
Er was eens een meisje van 14 jaar oud.

Ze mocht van haar vader voor de eerste keer babysitten, op De buurvrouw haar dochtertje van nog geen jaar oud.

Toen het avond was en het babytje in bed lag keek ze naar een griezelfilm.

Plots rinkelt de telefoon.

Een zware stem sprak: IK.

Het meisje keek verwondert en legde de telefoon neer.

Ze hoorde de baby krijsen.

Ze rende naar boven maar het was gelukkig maar alleen de tut die uit de mond van de baby was gevallen.

Ze keerde terug naar beneden en weer rinkelde de telefoon.

De stem zij: BEN.

Het meisje was bang en belde naar haar papa.

Ik kom straks,zei papa.

Net toen ze de telefoon neerlegde hoorde ze een ijselijke kreet.

Het was gellukig maar in de horrorfilm.

De telefoon rinkelde weer.

HIER!
, hoorde ze.

Ze was verstijfd van angst.

Plots denkt ze aan de baby.

Ze rende naar boven en zag het hoofdje van de baby en een mes ernaast..................

Aantal keer bekeken: 3913
Waardering: 6.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online