Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

banaan met choco(waargebeurt!).

U leest om dit moment het verhaal banaan met choco(waargebeurt!) gepost door midnightmoon. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: midnightmoon
Gepost op: 2011-4-18

Verhaal:

banaan met choco(waargebeurt!)
mijn vriendin gaf een feestje. gewoon zomaar voor de lol. wel, lol hadden we zeker. de week voor haar feestje hadden we een weddeschap afgesloten. Ik zal, om mijn vriendinnen te vermaken, een banaan overgoten met chocola aflikken. ik, met mijn idiote kop, stemde daar heel nuchter mee in. toen de dag van het feestje aangebroken was en we al goed op gang waren gekomen. paar glaasjes ophadden en al aardig aangeschoten waren. kwam mijn vriendin dus aan met een banaan en een kom vol met gesmolten chocolade. al mijn andere vriendinnen begonnen opgewonden te lachen en ik pakte heel vastberaden de banaan vast. dipte hem met een sierlijke draai in de chocola en keek er even naar. pas toen ontdekte ik hoe vreselijk zo een banaan leek op de paal van een gast. ik wilde er eerst vanaf zien maar toen de chocolade over mijn vingers droop moest ik er wel een likje van af nemen. al snel ging ik helemaal op in mijn spel en kwamen mijn vriendinnen niet meer bij. totdat we plotseling ander en lager gelach hoorden dan het hoge gechiegel en geproest van mijn vriendinnen. we draaiden ons allevier tegelijkertijd om en ontdekten Dean. de oudere broer van mijn vriendin waarbij we het feestje hielden. Dean liep lachend naar ons toe en keek mij met twinkelende ogen aan. ik kon natuurlijk wel door de grond zakken van schaamte! niet alleen vanwege Dean die er ontzettend goed uitzag en mijn geheime grote liefde was. maar ook vanwege de mensen die ik verder nog achter hem zag staan. Dean had toevallig ook een paar vrienden bij hem thuis uitgenodigd en die hadden allemaal kunnen genieten van mijn spelletje met de banaan en de chocolade!
ummmmmmmmm oeps?! (AA)

Aantal keer bekeken: 3607
Waardering: 5.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online