Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bbw ex vriendin.

U leest om dit moment het verhaal bbw ex vriendin gepost door joehoe. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: joehoe
Gepost op: 2011-3-3

Verhaal:

bbw ex vriendin
Een paar weken terug ben ik weer in aanraking gekomen met een vriendin van vroeger.
Paula
Alhoewel zij niet de mooiste meid was die ik ooit heb gehad was zij wel een van de geilste.
Eigenlijk was het ook enkel een sexrelatie.
We begonnen een beetje over en weer te mailen en in het begin ging het over de gebruikelijke koetjes en kalfjes.
Later ging het er meer over waarom het eigenlijk uit was gegaan.
De sex was toch goed?
We hadden inmiddels allebei een nieuwe relatie maar uit ons mailcontact begon toch wel te blijken dat we allebei die geile sex van vroeger wel een beetje miste.
Nu is mijn huidige vriendin bloedmooi en de sex is op zich niet verkeerd maar op een of andere manier is het zelden of nooit supergeil.
Na weken over en weer te hebben gemaild heb ik op een gegeven moment Paula uitgenodigd bij mij thuis.
Ik had inmiddels een ruim appartement met mijn huidige vriendin gekocht en uiteraard had Paula dit nog nooit gezien.
Ik had de afspraak gemaakt in een weekend dat mijn vriendin op bezoek was bij haar zus in Berlijn.
Op die bewuste zaterdagmiddag kwam Paula langs.
Paula is zoals gezegd niet de mooiste meid in objectieve zin van het woord maar ik vond haar altijd een bijzonder geile uitstraling hebben.
Paula was lekker stevig maatje 44 met een lekkere dikke kont en grote dikke tieten dubbel D.
Donker half lang haar en groene ogen
En overal lekkere vetrandjes
Die tieten hingen redelijk en hadden mooie knoppen.
Ze had redelijke grote tepelhoven (van die bierviltjes).
Terwijl ik haar aan het rondleiden was door het huis en haar zo bekeek werd ik geiler en geiler.
Op een gegeven moment terwijl ik haar de badkamer liet zien deed ik zogenaamd onhandig om flink tegen haar op te botsen en zo die heerlijke memmen te voelen.
In eerste instantie had ze niks door maar nadat ik een paar stapjes terug had gedaan zag ze de flinke bobbel in mijn broek.
Ze zei dat ik niks was veranderd en nog steeds zon geile gast was.
Ik stapte op haar af greep haar vast en we begonnen hartstochtelijk te zoenen terwijl mijn handen al vrij snel van haar dikke kont op haar volle memmen belanden.
Zij liet er ook geen gras over groeien aangezien ze direct over mijn kruis aan het wrijven was.
Ik voelde het voorvocht uit mijn stijve lul sijpelen.
Ik had mijn handen inmiddels onder haar truitje gedaan en begon haar volle borsten lekker te kneden waarbij haar tepels net over haar bh randje uit staken.
Toen ging ik met mijn ander hand tussen haar benen en masseerde haar kruis.
Ik knoopte haar broek los en ging op mijn knieen en trok de broek naar beneden.
Paula leunde tegen de wastafel aan en begon zwaarder te kreunen.
Ik masseerde haar kutje door haar slipje heen en begon het te kussen.
Toen rukte ik het slipje van haar kont en begon haar glasgeschoren poes flink uit te likken.
Ik was haar zo een minuut of 5 flink aan het likken terwijl ik 1 hand op haar tiet had en met de andere hand tevens vingerde toen ze goed klaar kwam.
Zo nu is het jou beurt geile gast zei ze.
Ik stelde voor om alles uit te doen en terwijl we ons snel van onze kleding ontdeden werd ik alsmaal geiler.
Wat had ze toch een heerlijk vol lichaam.
We stonden met onze naakte lichaam tegen elkaar.
Ik pakte die grote joekels nog eens vast en zoog hard op de tepels.
Vervolgens duwde ik haar tiet omhoog en ze zoog even op haar eigen tepel terwijl ze me rustig aftrok.
Vevolgens ging ze op haar knieen en begon me lekker te pijpen.
Eerst lekker met haar mond langs mijn penis en daarna plagerige likjes over mijn eikel terwijl ze me geil aankeek.
Vervolgens nam ze mijn eikel in haar mond en begon ze me wild te pijpen.
Potverdikkeme wat was dit geil.
Het duurde niet lang voordat ik explodeerde in haar mond.
Mijn eerste staal schoot ik terwijl ze mijn eikel nog goed in haar mond had.
Terwijl ze rukkend mijn lul uit haar mond haalde schoot ik een 2e flinke straal op haar bovenlip en zijkant van de neus.
Vervolgens trok ze me verder af en belande het laatste restje op haar dikke tieten.
Mijn pik bleef keihard.
Zo hard spoot ik nooit bij mijn vriendin en na een orgasme ging die altijd hangen maar niet bij Paula.
Paula veegde het sperma van haar gezicht met een handdoek en zei nu mag je mij weer likken.
We gingen hiervoor naar de slaapkamer. Ze ging lekker op haar rug liggen en ik begroef mijn hoofd tussen die dikke dijen en begon hevig te likken terwijl mijn handen haar heerlijke tieten bespeelden.
Wat was ze toch lekker nat, mijn hele gezicht zat onder haar kutvocht en terwijl ik omhoog kwam om haar nu flink in missionaris te neuken likte ze haar eigen geil van mijn gezicht.
Ik pakte mijn lul vast en drukte mij eikel tegen haar spleetje en vervolgens neukte ik haar tergend traag telkens even mijn lul uit haar spleetje halend.
Met haar handen op mijn zij begon ze steeds meer het tempo te verhogen totdat ik haar snoeihard aan het neuken was.
Ik stond bijna op knappen toen zij lekker klaar kwam.
Ik haald mijn lul uit haar kutje en likte haar nog even na.
Vervolgens zei ik tegen haar dat ze op haar handen en knieen moest gaan zitten en dat ik haar doggy style ging neuken.
Ik zat naast haar op mijn knieen en ze begon me weer te pijpen terwijl ik haar billen spreiden en achterlangs haar natte poesje bewerkte.
Vervolgens ging ik achter haar zitten en spreidde haar benen nog iets meer.
Ik had toen goed zicht op haar heerlijke kutje en haar anus.
Alhoewel ik flink gesext had met Paula in het verleden had ik haar nooit in haar kontje geneukt.
Ik begon eerst haar poesje te vingeren terwijl ik mijn mond naar haar anusje bracht en deze rustig begon te likken.
Ze reageerde niet afwijzend en begon heftiger te kreunen.
Vervolgens spuugde ik lekker op haar sterretje en begon deze met mijn vinger te bewerken.
Voor ik er erg in had schoof mijn wijsvinger een stukje in haar kontje.
Mm wat lekker nauw.
Na een tijdje haar met 1 vinger te hebben bewerkt ging er een tweede vinger bij.

Ik zei toen zal ik je lekker in je kontje neuken.
Dit wilde ze toch wel graag proberen maar ze was bang dat het niet zou lukken.
Ik haalde vervolgens snel een pot vaseline uit de badkamer en begon nu met de vaseline te werken.
Al snel had ik 3 vingers in haar kontje en als ik mijn vingers er uit haalde zag het er al een stuk ruimer uit..
Ik smeerde mijn eikel in met een goede dot vaseline en deed nog wat extra op haar anus..
Ik drukte mijn paarse eikel tegen het gaatje en drong rustig bij haar binnen.
Ze kreunde hevig terwijl ik rustig dieper en sneller begon te neuken.
Wat was dit lekker nauw.
Af en toe haalde ik mijn lul helemaal uit haar kontje om te zien dat deze inmiddels lekker openstond.
Na een paar minuten hield ik het niet meer en schoot ik mijn 2e lading van de middag in haar aarsje.
Terwijl ik mijn stijve pik uit haar kont haalde zag ik het sperma rustig uit haar gaatje druipen.
Mijn lul was niet echt heel schoon meer door haar aarsje en ik besloot te gaan douchen.
Toen ik uit de douche kwam was Paula inmiddels aangekleed en klaar om te vertrekken.
Ik vond dit wel jammer want ik was alweer botergeil en aangezien mijn vriendin morgenavond pas terug kwam wilde ik de hele zaterdagavond Paula wel neuken.
Helaas had ze die avond af gesproken en moest ze gaan maar ze verzekerde me dat ze graag nog eens op herhaling wilde.
Ik kan niet wachten






Aantal keer bekeken: 7829
Waardering: 6.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online