Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bedrijfsarts 3.

U leest om dit moment het verhaal bedrijfsarts 3 gepost door leonard. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: leonard
Gepost op: 2009-10-7

Verhaal:

bedrijfsarts 3
Enige tijd geleden heb ik een avontuur beleefd met de bedrijfsarts.
Vorige week kwam ik haar na ruim een jaar weer tegen.Ze zag er nog net zo lekker uit als toen met een verschil,ze was wat slanker geworden. Op de gang praten wij wat over koetjes en kalfjes ,omdat het lunch tijd was besloten we samen te gaan lunchen in het bedrijfsrestaurant. Ik had veel moeite om van haar af te blijven en wilde haar eigenlijk alleen nog maar neuken.
Ik merkte aan haar dat zij niet goed wist wat zij met de situatie aanmoest.
Ik trok de stoute schoenen aan en vroeg zonder pardon of ze met mij mee wilde gaan naar mijn kantoor.
Na enkele minuten waren we daar.
Ik deed mijn deur direct op slot,en liep op haar af/
We kusten elkaar zeer intens en voelde de geilheid van haar af stralen.
Haar tepels drukte dwars door de stof heen.
Met een beweging trok ik haar shirt uit en rukte ook haar bh van haar af.
Fier en met harde tepels stond ze daar.Ik kon mij niet meer bedwingen.Ik pakte en likte haar borsten en tepels waarbij een ferme kreun uit haar mond kwam.
Ohh,leonard ik wil meer... ik ,wil dat je me neemt !
veel hoefde ze niet meer te zeggen!
Met mijn hand zat ik al onder haar rokje en voelde een werkelijk zeiknat slipje.Binnen enkele seconden stond ze naakt voor mij. Drukte haar achterover op mijn bureau en keek recht in haar wat openstaande kutje.
Mij hemel wat was dit mooi en heerlijk!
Ik drong met mijn mond haar lipjes opzij om haar hardgeworden clitje te likken.
Zeiknat was ze.
Na twee drie halen van mijn tong kwam ze heftig klaar.
Ik ontdeed mij snel van mijn broek en mijn keiharde pik drong bijna tegelijk haar openstaande geile kutje binnen.
Ik neukte haar hard en onbeheersbaar.
Ik voelde dat ik niet veel nodig had,en spoot in no time mijn zaad diep in haar.
Bijna tegelijk verkrampte ze opnieuw en kwam (te)luid klaar.
toen werd er op de deur geklopt.. Wordt vervolgd.

Aantal keer bekeken: 20366
Waardering: 5.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online