Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bedrijfsarts.

U leest om dit moment het verhaal bedrijfsarts gepost door leonard. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: leonard
Gepost op: 2008-1-11

Verhaal:

bedrijfsarts
Na een onderbreking van ruim 4 maanden kwam ik vorige week de bedrijsarts tegen op het werk.
Zij (Tanja) is na haar bevalling en vakantie weer volledig terug.
Ik heb vanuit mijn leidinggevende functie goed contact met Tanja,elke maand is er overleg over ziekteverzuim van medewerkers.
We raakten wat aan de praat,maar gezien het rumoer om ons heen (in een drukke gang)gaaf Tanja mij aan maar eens langs te komen om bij te praten.
Ik ken Tanja nu 4 jaar en eerlijk gezegd heb ik al veel erotische fantasieën over haar gehad.
Maar goed gezien onze werkrelatie maak ik geen schijn van kans.
Ik besloot Tanja een mail te sturen voor het maken van een afspraak.
Vrijwel direct kreeg ik antwoord:woensdag middag 17.30 u
Gezien het tijdstip mailde ik haar terug of het wel goed was.
Ja, gaf Tanja aan,na mijn spreekuur,bovendien is het dan rustig is bijna iedereen naar huis dan hebben we even de tijd zo schreef ze terug.
Ik kon het niet verklaren maar ik kreeg wat kriebels in mijn buik.
Op woensdag middag j.l(!)was ik om 17.30 u bij haar kamer.
Alles was verlaten,nog een schoonmaker ,maar verder niemand in dit gebouw deel.
Ik klopte aan en ging naar binnen.
Kom verder! Daar zat Tanja achter haar bureau,ze ziet er altijd leuk uit.
Blond halflang haar,een wat hoekig maar leuk gezicht,cupje b en normaal postuur.
Tanja was gekleed in een rokje met een panty en een mooi satijnen blouche.
Wil je wat drinken? Doe maar koffie Tanja, ik zal het even gaan halen,ga vast zitten .
Terwijl Tanja naar de koffie automaat was rook ik haar aanwezigheid.
De geur van haar parfum was aangenaam en paste echt bij haar.
Verder was de kamer vrij klein met drie stoelen een bureau en een onderzoeks tafel
Tanja kwam weer binnen en deed de deur dicht.
Zo,laten hoe gaat het met jou vroeg ze heel enthousiast.
Na dat ik een klein kwartiertje het een en ander had verteld ,vroeg ik hoe het met haar ging.
Ze vertelde eigenlijk meer dan dat ik had verwacht.
Tijdens het gesprek was ze vanachter haar bureau bij mij komen zitten.
We zaten tegenover elkaar ,waarbij net niet de knieën tegen elkaar aan kwamen.
Na wat gepraat legde Tanja een haar hand even op mij knie.
Ik schrok van mijn eigen reactie,het leek wel een schok van stroom,warmte en opwinding.
Tanja zag dit aan mij en zei dat het niet de bedoeling was,ik gaf aan het niet erg te vinden en legde mijn hand even op haar knie.
Ik voelde mij steeds meer opgewonden worden,en zij tegen Tanja "het is maar beter dat ik ga," ja, ja zei Tanja misschien wel goed.
Tegelijk stonden we op waardoor we recht tegenover elkaar stonden.
Mijn gezicht was op nog geen 15 cm.afstand van de hare.
Ik keek haar aan en hoe ik er aan kwam weet ik niet maar zonder te realiseren floepte ik er uit ."Tanja mag ik je een kus geven?" Ik zag aan haar dat ze even terug deinsde maar knikte instemmend.
Ik gaf haar een kus vol op haar lippen welke boterzacht aan voelde.
Na de eerste kus bleef Tanja onbewogen staan en ik gaf nog een kus.
Direct daarop kuste ze terug.Ik nam haar hoofd tussen mijn handen en kuste haar nogmaals ,ik duwde zachtjes mijn tong naar buiten en streelde haar lippen.
Haar lippen gingen een klein stukje open.
Dit was zo'n heerlijk moment,ik voelde me zweven en hunkerde naar meer.
Ik werd brutaler en drong verder haar mond binnen.
Tanja beantwoorden mijn kus met haar tong.Het werd een spel van likken en zuigen aan elkaars tong.
Onze monden versmolten ineen.Tanja sloot haar armen om mij heen.
Ik onderbrak haar door met mijn mond vervolgens haar nek te strelen en te kussen.
Ik zag dat Tanja verkleurde.
Hier en daar wat rode vlekken.
Ik mompelde ,"ik verlang al zo lang naar je Tanja,waarop zei direct antwoorden dat ze dit lekker vond en hier stiekem wel eens aan had gedacht.
Kan er nog iemand komen Tanja vroeg ik ,ze liep naar de deur en sloot met de sleutel de deur af.
Nu niet meer Leonard!
Tanja kwam naar mij toe en wilde verder gaan.Ik fluisterde maar wel wat streng,ik wil dat je je uitkleed Tanja ik wil je zien,voelen,betasten,strelen!
Ze knoopten zonder enige weerstand haar blousche los en stapte uit har rokje.
Daar stond ze dan in haar BH en slipje.
De kousen die ze droeg waren aan haar boven benen met kousse band ,wel een opwindend gezicht !
We kusten elkaar opnieuw heftig en met een hand knipte ik haar BH los ,haar fijne maar mooie borsten kregen de vrijheid.Mooie strakke harde tepeltjes maakten het geheel compleet.
Met een hand omvatte ik de ene borst terwijl mijn mond afgleed om haar andere borst te likken en zuigen.
Terwijl ik dit deed kreunde Tanja zachtjes,
Ja...oh ja.. Leonard zuig maar ,drink maar uit mijn borst. ,toe maar.. ohh..
Ik voelde een geilheid in mij opkomen dat ik niet vaak meemaak.
Ik ging verder en daalde met mijn hand in haar slipje.
Na wat fijne haartjes belande met mijn vingers tussen haar schaamlippen in.
Ik voelde hoe nat Tanja was ,en een kreun uit haar mond bevestigde dit.
Ik duwde Tanja naar de onderzoekstafel en vroeg haat te gaan liggen met de benen wijd.
Heel even zag ik een vertwijfeling,maar na nogmaals tussen haar heerlijke vochtige kutje te strelen,verviel te twijfel.
Gewillig ging Tanja liggen ,langzaam ging ik met mijn hoofd naar haar slipje en snoof een heerlijk lucht van Tanja op.
Ik klapte van geilheid maar eerst moest en zou ik tanja verwennen

wordt vervolgd

Aantal keer bekeken: 19858
Waardering: 6.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online